Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Lieve Bloem,

Hoe was het vandaag? Ik heb jullie vaak voor me gezien wandelend over het strand en in de winkel met een dekentje. Ik moet steeds aan jullie kleine wondertje denken. Zo bijzonder dat het om te leven van jou afhankelijk is. Zo wreed dat je nu nog leven voelt, maar weet dat het anders zal gaan. Ik kan er niet bij met mijn gedachten....

Ik wil je laten weten dat ik heel veel aan je denk en in mijn dagelijks leven ontzettend bezig ben met jullie situatie. Ik wens jou en je vriend alle sterkte van de wereld.

Daar ga ik weer...

Het allerbeste zondag. Ik kan me niet voorstellen hoe rot het moet zijn om te wachten op dat moment. Je zult in mijn gedachte zijn en jullie ook.

Bloem, ik herhaal de andere meiden, maar wat ben je ongelooflijk sterk! De waarheid komt keihard binnen, maar van wat ik zo van je lees, doen jullie tweeen het zo goed! Ik hoop dat jullie morgen nog even kunnen genieten van jullie kleine lieve wondertje in je buik. En ik wens jullie alle kracht en moed toe voor zondag. Dit zou geen mens mogen meemaken, maar jullie gaan je erdoorheen slaan. Jeetje, wat ben je een prachtmens! Jullie kindje is gezegend met zulke ouders!
En dan ga ik nu iets doen waar ik heel lang over getwijfeld heb. Ik ga iets delen wat ik heb meegemaakt. Vervelend, maar het staat in geen verhouding met wat Bloem meemaakt. Ik denk dat Bloem het fijn vindt om onze "dingetjes" te lezen. Mocht ik er nou helemaal naast zitten, en een enorme flater slaan, laat het even weten. Dan haal ik het met liefde weg.

Nou slaapt Guido al twee nachten behoorlijk door (op een nachtvoeding na), waren we om half 2 vannacht klaarwakker.

Om half 2 schoot vriendlief ineens uit bed en holde naar boven naar Guido. Hij had namelijk iets gehoord. Maar Guido lag heerlijk te slapen en we konden in huis ook niets vinden. Dus wij zijn weer lekker onder de wol gekropen. Tot een paar minuten later de buurvrouw voor de deur stond. Vriends bus stond nu bij hun voor het huis en het was verstandig als we even naar buiten kwamen. Een dronken automobilist heeft eerst mijn geparkeerde auto geramd en daarna vriends bus een paar meter gelanceerd. Zelf zat zijn hele voorkant in de kreukels, maar gelukkig is hij er goed uitgekomen. De politie heeft de man meegenomen en alle 3 auto's zijn weggesleept. Alle drie total loss! Wij zijn dus samen met de buren een hele poos bezig geweest met het regelen en schoonvegen van de straat.

Je snapt toch niet dat iemand met alcohol op achter het stuur gaat zitten? Op mijn hyves heb ik een blogje geschreven met foto's. Kunnen jullie de ravage ook zien....

Meiden, ik vind het ongelooflijk hoe we alles, zowel geluk als het diepste verdriet met elkaar kunnen delen. Jullie zijn me stuk voor stuk echt heel dierbaar geworden!
voor het lieve kindje van Bloem en Bloemman.

Hel veel moed en kracht om samen deze dag met jullie wondertje door te brengen.

En de voorbereiding op morgen.....weet dat we er zijn in gedachten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ongeduld: Jeetje meis wat zullen jullie geschrokken zijn!

Ja welke oetl** er met alcohol achter het stuur kruipt......en toch gebeurt het helaas nog veel teveel.

En ik denk niet dat je er naast zit wat het delen van je verhaal betreft Ongeduld.

Dit heeft ook impact en je mag alles hier delen.

Bloem weet en leest dat ze alle ruimte krijgt hier om haar verdriet enigszins te delen (voor zover mogelijk)

Voor jullie hoop ik dat het goed kan worden opgelost met de verzekeringen maar denk dat je altijd erop achteruit gaat.

Eerst maar bijkomen van de schrik meid!

xxxxxx
we hebben gisteren best een mooie dag gehad, de zee was woest: net zo boos als wij. We hebben een prachtig dekentje gekocht voor ons kleintje met allemaal sterretjes. Ook het gesprek met de begrafenisondernemer was goed, we weten nu wat we willen en hij heeft ons daar erg goed bij geholpen. We hebben een erg mooi afscheid voor ogen.

Het wakker worden is zo moeilijk, ons kleintje is vooral 's ochtends heel actief en het idee dat straks...

Gelukkig heb ik de liefste lief van de hele wereld.

Morgen word ik opgenomen en gaat het beginnen. Hoop zo dat het ons gegund is dat het niet te lang gaat duren en dat de placenta meekomt zodat ik niet alsnog wordt geopereerd. En ik probeer vertrouwen te hebben in de uitslag, dat het domme pech is en niet iets vreselijks voor de toekomst.

Ik zag op het mei forum dat watertje ongeveer hetzelfde meemaakt als wij, is het gek als ik daar een berichtje voor haar achterlaat? Of is er een andere manier om met haar in contact te komen?

bedankt voor jullie woorden, wat kunnen jullie toch mooi en troostend schrijven.

ongeduld: het leven gaat door en dit forum is voor ons allemaal, dus natuurlijk schrijf je wat je hebt meegemaakt! En dat geldt voor iedereen
Bloem, wat fijn dat je gisteren toch een "mooie" dag hebt gehad. Goed dat je nu alles op een rijtje hebt. Ook fijn dat jullie zoveel steun van elkaar hebben.

Natuurlijk kun je een berichtje achterlaten voor Watertje. Ik heb het ook gelezen en vond het ook zo erg. Denk dat jullie wellicht veel steun aan elkaar kunnen hebben. Dus gewoon doen hoor meid. Dat zal ze zeker waarderen!

Ik wil je ook veel kracht en sterkte toe wensen voor morgen. Denk de hele tijd aan jullie en zal morgen ook weer bij jullie stil staan. Meid, je klinkt zo sterk. Heel veel liefs en een dikke knuffel.

Ongeduld, jeetje meid dat is ook schrikken. Je hebt er idd idioten bij hoor. Gelukkig waren het nu een paar auto's (voor jullie dikke pech natuurlijk), voor hetzelfde geld had hij iemand aangereden. Dat hoor je zo vaak dat degene met drank op dan er goed vanaf komt. Hopen dat hij een fikse straf krijgt. Dikke knuffel

Blink
Bloem heel veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie en hoop dat alles goed verloopt.

Je klinkt zo sterk meid. Een hele dikke knuffel.
Lieve bloem, Ik denk de hele dag aan jullie. Heel veel sterkte voor morgen en ik hoop ook dat alles goed mag verlopen.

Dikke knuffel

(woorden schieten nog steeds tekort)
Bloem, ik (meelezer) wil je heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke nieuws..........Wat een verdriet en wat oneerlijk!

Harley: voor jou ook een dikke knuffel, wat een klote-bericht! Je bent, als je er aan toe bent, welkom op ons topic! Als ervaringsdeskundigen kunnen we elkaar misschien steunen!
Bloemetje, ik heb nog een mooi gedichtje voor je gevonden wat ik je niet wil onthouden....

Met vleugeltjes zo klein,

wordt straks een engeltje geboren

Deze vleugeltjes zullen hem/haar brengen

waar engeltjes thuishoren...

Lieve Bloem en Bloemman, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht voor morgen en dagen daarna. In gedachten ben ik bij jullie... Hier brand een kaarsje voor mini-bloemetje (f) ...

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Mooi gedichtje Nadine.....alweer tranen hier...

Bloemetje; Niks is raar in jouw situatie.

Ik heb gelezen wat Watertje doormaakt en ook dat is zo vreselijk triest.

Het is niet raar met haar in contact te willen komen (als zij dat ook fijn vindt)

Jullie kunnen misschien heel veel aan elkaar hebben,want hoeveel ik ook wil doen (en de meiden hier met mij...)

we voelen niet wat jij precies voelt zeg maar.

Doe wat je hart je ingeeft meis.

Nogmaals alle kracht voor morgen en ook hier brandt een kaarsje.....

En vergeet niet....jullie kindje heeft superouders,krijgt een waardig afscheidt en zal altijd in jullie hart blijven als jullie eerste kindje.

Heel veel sterkte ook voor Bloemman!

Liefs Sweety
Alle kracht van de wereld toegewenst lieve Bloem. Wat ben jij een moedig bloempje, diepe bewondering!

x
misschien heb ik het ff gemist, maar welk topic is dat dan van watertje?
Bloem, vandaag is de dag... Ik wens jullie alle sterkte van de wereld. Fijn dat vrijdag veel helderheid heeft geboden. Ik hoop dat de bevalling zo soepel mogelijk verloopt, zodat je naast al je geestelijk leed niet ook nog eens heel veel lichamelijk leed krijgt te verduren. Alle kracht...

Nadine, wat een mooi gedichtje. Ik zit hier met natte wangen.

Ongeduld, ongelofelijk. Ik begrijp niet dat mensen zoiets kunnen doen. Als je dan jezelf kapot wilt drinken, doe dat dan waar niemand er verder last van heeft... Nondekatoen, wat een debiel.

(Kun je trouwens ook op iemands Hyves kijken zonder zelf lid te zijn? Ik ben een beetje digibeet...)

Lieve meiden, ik sluit me aan bij Ongeduld: jullie gaan me allemaal aan het hart! Bijzonder hoor.

voor allen

voor Bloem
Bloem, ik denk aan jullie!

Nadine, dat is bij topic Mei 2009 volgens mij.....

Mooi gedicht!
Bloem, ook hier gaan mijn gedachten naar jullie uit. Ik steek een kaarsje voor jullie aan.......

Blink, thx...
Wat een dag vandaag. Wat zul je raar wakker zijn geworden vanochtend Bloem. Meis, waarom moet dit jullie overkomen. Heel veel kracht vandaag en de komende periode.

Een kaarsje brandt.

Nadine: Mooi gedicht...
(f) In gedachten bij Bloem en Bloemman...............
Ook hier wordt aan jullie gedacht lieve bloem, bloemman en bloemengeltje.

Hoop dat het lichamelijk vlot verlopen is opdat je niet die extra pijn hebt moeten meedragen.

Vind het zo ontzettend vreselijk dat je dit meemaakt. Wou dat ik het beter kon maken maar dat kan ik spijtig genoeg niet.

Dames in goede en kwade tijden...

Knuffels
(f) Ik zeg er maar even niks bij..........
Dag Bloem,

Gisteren ben je de hele dag geen moment uit mijn gedachten geweest. Hoe is het gegaan? Ik hoop dat jullie lieve engeltje gisteren geboren is en dat het rustig is verlopen. Het idee dat het nog 4 of 5 dagen zou kunnen duren lijkt me erg naar...

Heel veel sterkte toegewenst! Iedereen in mijn omgeving stuurt positieve gedachten naar jullie toe. Alle goeds.

Lieve Bloem,

Heb het hele weekend aan je gedacht. Ik hoop dat alles zo gegaan als jullie graag gewenst hebben in deze moeilijke tijd. Weet dat er aan jullie gedacht wordt. Ik brand een kaarsje voor bloemkindje..

Bloem.....

Voor jou en bloemman en dikke

Voor jullie een (f)

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven