Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 06 juni 2016 @ 11:36:

[...]

Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Vanavond n vieze reclame gezien. Dettol doekjes met glorix o.i.d.

Wreven ze met n halve rauwe kip. Het blad van n kinderstoel schoon .

Omdat het niet anders bacterie vrij kon worden dan met die doekjes..

Gatsie bah.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Verhuizen. Nederland doet het weer volop!!!!! Flikker toch op. Dat maak ik zelf wel uit.

Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.
quote:Lumos schreef op 06 juni 2016 @ 11:49:

Of laatst was er een reclame van Lactacyd(?) die echt compleet foute informatie uitzond in een spotje. Pure bangmakerij met als doel dat mensen het product gaan kopen. Maar ik vind niet dat reclames misleidend mogen zijn door onware informatie te verstrekken. (Dus echt feiten, geen meningen). Wordt daar eigenlijk wel op toegezien? Want het valt me in veel meer reclames op.

Dat vind ik dus ook, het is gewoon niet waar wat ze in die commercial beweren!

En het is niet helemaal hetzelfde probleem, maar bij schoonmaakproducten vind ik de claims vaak twijfelachtig. Zie je zo'n gore barbecue, één keer schoonmaakmiddel X sprayen en je veegt het zo weg: blinkend schoon. Dat is gewoon niet waar, zo werkt het niet. Zou toch eigenlijk niet moeten kunnen, zoiets?
such reply. wow.
Die nieuwe hornbach reclames. 'welke bouwmarkt is nou eigenlijk de voordeligste "
Er is nu een reclame voor een wrattenverwijdermiddel Wortie. Dat is vloeibare stikstof en dan kan je het zelf doen. Ik moet dan altijd ook denken aan die reclame voor "mijn Chilly". Zal wel een afwijking van mezelf zijn. Maar dan denk ik er ook altijd achteraan. Je zal toch per ongeluk de Chilly met de Wortie verwisselen.

[...]

Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Precies. Als je goed bent, heb je de rug van een ander niet nodig om over omhoog te klimmen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Manonna schreef op 07 juni 2016 @ 22:35:

Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.Dat is artistiek
Die nieuwe reclame van Plus, met de witlof. Elke keer ben ik weer bang dat ze haar vingers afsnijdt met dat ieniemini mesje. En als de witlofsalade klaar is, zie je dat de witlof bijna zwemt in een enorme laag vocht. Ziet er niet echt lekker uit.
quote:Manonna schreef op 08 juni 2016 @ 21:29:

Er is nu een reclame voor een wrattenverwijdermiddel Wortie. Dat is vloeibare stikstof en dan kan je het zelf doen. Ik moet dan altijd ook denken aan die reclame voor "mijn Chilly". Zal wel een afwijking van mezelf zijn. Maar dan denk ik er ook altijd achteraan. Je zal toch per ongeluk de Chilly met de Wortie verwisselen.

[...]

Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.

En hoe die zwangere griet er dan bij kijkt. Alsof die verkoopster achterlijk is.

Nee, Wehkamp slaat de plank helemaal mis met deze reclame. Nog niet zo lang geleden waren ze juist erg hip en verrassend.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik krijg het toch zo op mijn heupen van die ANWB radioreclame ! Mahaaammm mogen we een waterijsje ?? Ja hoor maar ik neem lekker bolletjesijs wie zegt dat nou
quote:nerdopviva schreef op 10 juni 2016 @ 07:32:

Die nieuwe reclame van Plus, met de witlof. Elke keer ben ik weer bang dat ze haar vingers afsnijdt met dat ieniemini mesje. En als de witlofsalade klaar is, zie je dat de witlof bijna zwemt in een enorme laag vocht. Ziet er niet echt lekker uit.Nee, en welke knul wil nou salade als hij 's avonds laat thuis komt (dat begrijp ik tenminste uit die reclame) die wil gewoon een stuk kaas of een gehaktbal of andere vette hap
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind die kinderen van die anti rook reclame ook steeds irritanter worden. Vraag me af of ze echt niet gaan roken later.

En wet niet of die al genoemd is maar die supermoeder die haar kind beschermt met glorix
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Slimpie, limonade zonder suiker, maar met ongezonde zoetstoffen...

Bah, bah, bah.

Net doen alsof je een gezond product verkoopt
Unive radio reclame. Waarin de voice over zegt dat je ook nog gewoon kan langskomen in de wànkel (ipv winkel)

Blegh.
Anky/Ankie van Ikea. Ik erger mij aan haar kapsel. Ze heeft zo'n asymmetrisch kapsel, een kant kort, andere kant langer. En ergens valt een pluk niet goed, waardoor een langere pluk ter hoogte van de korte haren zit.

Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...
quote:soetkees schreef op 14 juni 2016 @ 20:48:

Anky/Ankie van Ikea. Ik erger mij aan haar kapsel. Ze heeft zo'n asymmetrisch kapsel, een kant kort, andere kant langer. En ergens valt een pluk niet goed, waardoor een langere pluk ter hoogte van de korte haren zit.

Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...

Jaaaah! Heb ik ook!

Irritante kop heeft ze ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jaaa die pluk!
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die zich daar aan ergert!
Nee en ik vind haar een beetje een rare kop hebben en dan heet ze ook nog Anky. Eerder het paard van Anky maar das weer gemeen. Overigens vind ik die man van de IKEA ook stom. Kan ie niks aan doen. Komt om die rare half amerikaanse tellsell stem die ze hem hebben aangemeten.
Weet even niet welk merk het is. Maar die reclame van het is nu zomer en dan is je huid hard aan het werk.

Ah, dus alleen in de zomer, en de rest van het jaar?
quote:nlies schreef op 14 juni 2016 @ 18:46:

En wet niet of die al genoemd is maar die supermoeder die haar kind beschermt met glorix Supermamaaaa!! Alsof het dat kind wat interesseert dat er allergenen over de vloer kruipen of wat allergenen dan ook doen.
Jaaa! Die pluk van het uber design kapsel van die IKEA designer. Het enige wat ik zie is die focking misplaatste pluk.
Je hebt nu ook een of andere hysterische reclame in een ontploft huis voor rescue pillen. De vrouw neemt de telefoon op en zegt iets als 'wat? 9 uur al?' maar ik verstond de eerste keren 'wat? 9 euro?' en snapte er niks van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven