Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 13 juni 2016 @ 19:04:

Daarna is ze trouwens wat minder gezellig gaat trollen aan het loepje te zien Oh ja, nou herinner ik me dat ook weer. Met scheldpartijen en zo toch?. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel heel erg hilarisch hoor
Bedankt voor het opzoeken, erg vermakelijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 juni 2016 @ 18:42:

[...]

Ik heb nog wel eens met Noes zitten rellen in zo'n topic, brullen was dat

Sommige halve gare zwangerosaurus-TO's geven ook de inloggegevens van hun topic prijs (gewoon op het forum dus), zodat de deelnemende zwangerosaurussen zelf de tabel bij kunnen werken. Dat is helemaal leuk, want dan kan Jan en Alleman hun geliefde Tabel verneuken . Die lui denken soms echt dat ze alleen op de wereld zijn, drijvend op een roze wolk.Wat was dat lachen idd!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MevrouwJack schreef op 13 juni 2016 @ 19:04:

Daarna is ze trouwens wat minder gezellig gaat trollen aan het loepje te zien Nou idd, elke post verwijderd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 juni 2016 @ 18:50:

[...]

Pcies. Laat ze een besloten FB-groepje oprichten zeg.Nou zeg dat! Als je 10 van die topics doorneemt 'ken' je misschien 1 forummer. Komen nooit ergens anders. Geen idee waarom, maar ik erger me mateloos aan die 'ledenstops'
Ik las even in die pijler, naar aanleiding van dit topic, maar het lijkt inderdaad wel een andere wereld. Een soort van zwangerosaurussenreservaat. Zo komen nergens anders, ze vinden niets van iets, ze zijn alleen een omhulsel van een embryo.
quote:barbaracartland schreef op 13 juni 2016 @ 21:12:

Ik las even in die pijler, naar aanleiding van dit topic, maar het lijkt inderdaad wel een andere wereld. Een soort van zwangerosaurussenreservaat. Zo komen nergens anders, ze vinden niets van iets, ze zijn alleen een omhulsel van een embryo.
Ik voel me weer zo aantrekkelijk, slim en aantrekkelijk vandaag. En ik heb altijd gelijk. Had ik trouwens al gezegd dat ik mezelf zo aantrekkelijk vind?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:barbaracartland schreef op 13 juni 2016 @ 21:12:

Een placenta op pootjes, zeg maar.

Ik moet bekennen dat ik ook in zwangerosaurusgroepjes gezeten heb maar ik kan met mijn hand op mijn hart verklaren dat wij geen ledenstops hadden. En ik postte ook nog op de rest van het forum. Met 1 groep zijn we idd op msn gegaan, later op hyves en nu nog op FB. De Beebs zijn intussen middelbareschoolleeftijd
quote:Very__Cherry schreef op 13 juni 2016 @ 21:15:

Ik voel me weer zo aantrekkelijk, slim en aantrekkelijk vandaag. En ik heb altijd gelijk. Had ik trouwens al gezegd dat ik mezelf zo aantrekkelijk vind?Waar zit ze ?
quote:Nouschi schreef op 13 juni 2016 @ 21:35:

[...]

Waar zit ze ? As usual. All over the place. Tot haar ellebogen in Armand.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij is er weer.

Schamen voor borsten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Is dat een hij, ja?
Slik die kikker!
Ja. En die hij opent steeds dit soort topics over borsten. En gaat dan pb's sturen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ah de tietenfapper.
quote:Moirai schreef op 14 juni 2016 @ 21:36:

Ja. En die hij opent steeds dit soort topics over borsten. En gaat dan pb's sturen.

O leuk!

Ik krijg zelden een pb!

*draaft naar de borsten*
quote:Eleonora-1 schreef op 14 juni 2016 @ 21:42:

[...]

O leuk!

Ik krijg zelden een pb!

*draaft naar de borsten*
En nu maar afwachten....
Ennnnn bingo!
quote:Eleonora-1 schreef op 14 juni 2016 @ 22:31:

Ennnnn bingo!
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Ennnnn bingo!Ach Leo wat fijn voor je
I like being a mess. It's who I am.

Ennnnn bingo!Nou ja! Weeral geen geluk.
Life is short. Eat dessert first.

Ennnnn bingo!Nou toe, licht eens een tipje vd bh sluier op
Je bent zelf een theepot
Het was Solo....

Enorm leuk contact mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven