Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 juni 2016 om 16:30
Ik wilde alleen maar even inloggen op een topic over behangen. Dat laat ik maar.
Wat is er met dat borstentopic?
Ik heb net zitten lezen over een adblocker en hoe die te installeren. In dat artikel stond ook interessante informatie over zogenaamde trackers. Dat is een andere soort dan trol. Trackers zijn datahandelaren. Op pagina 15 van Computeridee nr 6 2016.
Is een leuk artikel om te lezen.
Ik heb net zitten lezen over een adblocker en hoe die te installeren. In dat artikel stond ook interessante informatie over zogenaamde trackers. Dat is een andere soort dan trol. Trackers zijn datahandelaren. Op pagina 15 van Computeridee nr 6 2016.
Is een leuk artikel om te lezen.
woensdag 15 juni 2016 om 16:34
woensdag 15 juni 2016 om 16:35
quote:elflet schreef op 15 juni 2016 @ 16:34:
Misschien is het handig om anders een soort lijstje te maken met een aantal steekwoorden die ten allen tijden vermeden moeten worden omdat anders een verder erg grappig topic verpest zal worden met wetboek artikelen en andere aanvallen van de vereniging van de verontwaardigde kloekmoeders Ik stem voor
Misschien is het handig om anders een soort lijstje te maken met een aantal steekwoorden die ten allen tijden vermeden moeten worden omdat anders een verder erg grappig topic verpest zal worden met wetboek artikelen en andere aanvallen van de vereniging van de verontwaardigde kloekmoeders Ik stem voor
woensdag 15 juni 2016 om 17:00
quote:Pumps_italiaans schreef op 15 juni 2016 @ 16:30:
Ik wilde alleen maar even inloggen op een topic over behangen. Dat laat ik maar.
Is een leuk artikel om te lezen.Ik heb me laten vertellen dat dat elke keer dezelfde vent is; en ook van pbtjes houdt.
Is een leuk artikel om te lezen.Ik heb me laten vertellen dat dat elke keer dezelfde vent is; en ook van pbtjes houdt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 15 juni 2016 om 20:02
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 08:57:
[...]
Toevallig laatst een les over gegeven.
Bij de kleuters.
Omvang: 1) omtrek 2) grootte 3) uitgestrektheid
Grootte: 1) omvang, breedte, lengte 2) uitgestrektheid
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.
[...]
Toevallig laatst een les over gegeven.
Bij de kleuters.
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
woensdag 15 juni 2016 om 22:10
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 15 juni 2016 @ 20:02:
[...]
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.Ja hè. Daarom ben ik zo'n goede juf
[...]
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.Ja hè. Daarom ben ik zo'n goede juf
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 15 juni 2016 om 22:12
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 15 juni 2016 @ 20:02:
[...]
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.Oh, dat hebben ze echt in groep 1/2. Zoon had afgelopen week zo'n projectje 'mad science'. Met verschillende afmetingen gekleurd touw een opgeblazen ballon opmeten, een lege, etc. Ballon vullen met water, hoeveel bekertjes water past in de ballon, etc.
[...]
Ze begrepen er vast helemaal niets van. Knap dat jij dat een kleuter kunt uitleggen.Oh, dat hebben ze echt in groep 1/2. Zoon had afgelopen week zo'n projectje 'mad science'. Met verschillende afmetingen gekleurd touw een opgeblazen ballon opmeten, een lege, etc. Ballon vullen met water, hoeveel bekertjes water past in de ballon, etc.
woensdag 15 juni 2016 om 22:15
quote:lemoos2 schreef op 15 juni 2016 @ 22:12:
[...]
Oh, dat hebben ze echt in groep 1/2. Zoon had afgelopen week zo'n projectje 'mad science'. Met verschillende afmetingen gekleurd touw een opgeblazen ballon opmeten, een lege, etc. Ballon vullen met water, hoeveel bekertjes water past in de ballon, etc.Het gaat om het verschil tussen omvang en grootte. Mij is het nog steeds niet duidelijk..........
[...]
Oh, dat hebben ze echt in groep 1/2. Zoon had afgelopen week zo'n projectje 'mad science'. Met verschillende afmetingen gekleurd touw een opgeblazen ballon opmeten, een lege, etc. Ballon vullen met water, hoeveel bekertjes water past in de ballon, etc.Het gaat om het verschil tussen omvang en grootte. Mij is het nog steeds niet duidelijk..........
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 15 juni 2016 om 22:21
quote:doornroosje9 schreef op 15 juni 2016 @ 22:09:
Wat een bizarre topics worden er toch geopend. Ik hoop dat het trollen zijn en anders vind ik het echt sneu/bizar dat sommige vrouwen zich zo laten behandelen.Vind je? Ik zou me direct laten bezwangeren door een manipulatieve droefmuts die nooit met me wil afspreken. Prima plan!
Wat een bizarre topics worden er toch geopend. Ik hoop dat het trollen zijn en anders vind ik het echt sneu/bizar dat sommige vrouwen zich zo laten behandelen.Vind je? Ik zou me direct laten bezwangeren door een manipulatieve droefmuts die nooit met me wil afspreken. Prima plan!
Slik die kikker!
woensdag 15 juni 2016 om 22:35
quote:Hayek schreef op 15 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Dat werd door mij gezegd ja.
Ik heb honderden regels errors en verbindingen geplaatst, meerdere keren de server en de specifieke advertentie benoemd en blijkbaar is dat geen aanleiding om tijdelijk die adverteerder op non-actief te stellen.Heerlijk dat 't nu wel weer gewoon werkt. Ik kan weer scrollen op de laptop.
[...]
Dat werd door mij gezegd ja.
Ik heb honderden regels errors en verbindingen geplaatst, meerdere keren de server en de specifieke advertentie benoemd en blijkbaar is dat geen aanleiding om tijdelijk die adverteerder op non-actief te stellen.Heerlijk dat 't nu wel weer gewoon werkt. Ik kan weer scrollen op de laptop.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 15 juni 2016 om 22:58
woensdag 15 juni 2016 om 23:33
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 22:58:
[...]
Omvang meet je onder je borsten.
Grootte over je borsten.
De combi volgens tabel geeft cupmaat.
Ja maar juhuf!
Die grootte.. Hóé meet je dat bij hangtieten?
IN een bh steekt de boel naar voren en is de omvang anders dan de omvang in naakte staat.
En dát laten ze nooit zien bij die plaatjes die bij de tabellen staan van de wehkamp.
[...]
Omvang meet je onder je borsten.
Grootte over je borsten.
De combi volgens tabel geeft cupmaat.
Ja maar juhuf!
Die grootte.. Hóé meet je dat bij hangtieten?
IN een bh steekt de boel naar voren en is de omvang anders dan de omvang in naakte staat.
En dát laten ze nooit zien bij die plaatjes die bij de tabellen staan van de wehkamp.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 16 juni 2016 om 14:09
quote:Dormouse schreef op 15 juni 2016 @ 16:18:
Ik weet/wist dat topics over borstvoeding enzo al snel hard tegen hard gaan, maar het lijkt wel of elk topic dat maar enigzins is gerelateerd aan iemands kinderen/keuzes als ouder, er meteen overschreeuwt moet worden dat het toch écht wel normaal is wánt. Je mag ook niks meer grappig/apart/stomvervelend vind zeg Ik vind meeste daar gewoon gezeik van mensen die gewoon overal over willen zeiken. Dus ik snap dat wel. Zitten maar een paar echte kloek voorbeelden bij.
Ik weet/wist dat topics over borstvoeding enzo al snel hard tegen hard gaan, maar het lijkt wel of elk topic dat maar enigzins is gerelateerd aan iemands kinderen/keuzes als ouder, er meteen overschreeuwt moet worden dat het toch écht wel normaal is wánt. Je mag ook niks meer grappig/apart/stomvervelend vind zeg Ik vind meeste daar gewoon gezeik van mensen die gewoon overal over willen zeiken. Dus ik snap dat wel. Zitten maar een paar echte kloek voorbeelden bij.