Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Erwt en Xan zijn dik geworden van het samenwonen en gaan na de feestdagen Gezond Leven
Peas on earth!
Oh, en nog een baby. Het rammelt weer hier. Kut.
Althans: ík nam me voor dan maar Per Direct gezond te doen (want uitgestelde goede voornemens altijd zo stom), maar dan zet Xan weer een schaaltje (chocolade-)pepernoten neer... tsja...
Peas on earth!
Erwtje, ik zoek ook zo'n rekje. Silvo verkocht ze eerst op hun site, maar die hebben nu anders systeem en da's niet erg handig, want gewoon een bakje. Dus als je erachter bent hoor ik het graag.

Weet iemand waar men een etagere kan kopen?
Luun, hoest nou?
Peas on earth!
Bij de Ikea hebben ze trouwens wel een grote ronde 'draai'-plank, maar die is te groot (qua diameter) voor ons kastje.

Etageres, volgens mij bij van die leuke theewinkeltjes enzo: Simon Levelt, Dille en Kamille, V&D ook volgens mij.
Peas on earth!
Ik ga even man ondersteuning bij trapleuning bevestigen.

(Lees: erbij staan, geinteresseerd kijken, iets vragen of Enorm Goede Trapleuning Bevestigingskwaliteiten van Man en dan jubelend roepen hoe mooi het wordt)
Peas on earth!
Erwt
quote:Vishnu schreef op 22 november 2008 @ 13:56:

Ik heb net mijn kruidenrekje eens uitgemest, iemand nog tips voor kruiden die in de kast moeten staan?Ik heb standaard zout en peper, kerrie, paprika, kaneel, nootmuskaat, gehaktkruiden en provencaalse kruiden in huis. En dan vaak nog dingen als djinten die ik dan ooit eens voor een recept nodig had.
Paprikapoeder, chilipoeder en nootmuskaat was ik nog vergeten idd.
Het wordt wel echt mooi, de trap

Zoiets Eow:http://shop.waroeng.nl/index.php?main_p ... cts_id=468
Peas on earth!
Nootmuskaat iieeeellgggggggggggg, voor de rest heb ik alles en meer alleen geen provencaalse- en gehaktkruiden.

Nemo was vandaag Zwarte Piet en reageerde ook gewoon niet meer op Nemo, zo grappig. Of hij zegt heel boos, ik ben niet Nemo ik ben Zwaharte Piehiet.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zit te ebayen, zo leuk af en toe!!
Overigens roep ik wel zo hard dat ik nog een kind wil, maar dan mag eerst iemand de oudste komen ophalen. Die is een beetje lastig op dit moment

Nemo is grappig
quote:Eowynn_ schreef op 22 november 2008 @ 13:47:

Bedankt Erwt. Ik had zelf bedacht om er een vulling van gehakt, rozijnen, kruiden en kaneel, tomaat en kaas in te doen, maar geen idee of dat een goede combi is.

Kan prima, hoor. Lijkt me erg lekker! Op www.ah.nl staan heeeeeeel veel courgette recepten. Daar haal ik ze ook vandaan.
Loretta is De Mol. Punt.
Juna vanochtend tegen Eowman: Jij bent de prins, van de Heks!

En bedankt dochter...
Zwarte piet Wup begon keihard te krijsen toen een Zwarte Piet in de stad een handje pepernoten aan `m wilde geven Dus toen moest ik ze wel aannemen en opeten tuulk

Nootmuskaat lekker in verse aardappelpuree en voor opstoven van groente
quote:Vishnu schreef op 22 november 2008 @ 14:29:

Ik zit te ebayen, zo leuk af en toe!!Dat doe ik nou nooit. Is dat leuker/beter/anders dan mp?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 22 november 2008 @ 14:34:

[...]

Dat doe ik nou nooit. Is dat leuker/beter/anders dan mp?Op ebay koop ik eigenlijk alleen kleertjes voor Nemo. Zijn vaak gewoon nieuw en zitten zulke leuke dingen tussen.
Lekker Eow, dat alles de goede kant op gaat nu. Is fijn, om met een goed gevoel vooruit te kunnen kijken. En dat mocht ook wel weer eens, toch?

Pep lekker geshopt, dus. Was Wup wel mee? Dacht dat hij naar je moeder zou gaan, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik ging net even met Tony boodschappen doen en we kwamen de sint tegen in het winkelcentrum. Tony eerst even beetje bang, wilde weg. Toen ik hem optilde en hij op gelijke hoogte was met sint en piet vond hij het ineens wél leuk. Dankte piet netjes voor de pepernoten, gaf sint een handje en zei daar direct héél duidelijk bij: "Ik woon op nummer 11, Sinterklaas!"
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 22 november 2008 @ 14:31:

Juna vanochtend tegen Eowman: Jij bent de prins, van de Heks!

En bedankt dochter...

Nemo kan ook zo flatteus uit de hoek komen soms.

Maarehh, het rammelt ineens heel hard begrijp ik??
Whaha die Tony, lekker ding is het toch!!!!
Wup gaat strakjes naar oma dus die was mee. En het was ook gewoon leuk om even met z`n 3tjes op pad te gaan. We zitten/hangen te vaak thuis door geldgebrek/slecht weer/ziek zijn van iemand enzovoorts.
quote:Kess schreef op 22 november 2008 @ 14:38:

Dankte piet netjes voor de pepernoten, gaf sint een handje en zei daar direct héél duidelijk bij: "Ik woon op nummer 11, Sinterklaas!"
Ik vind Ebay zo verwarrend! Het zal vast logisch zijn na wat gepuzzel maar ik kan door de bomen het bos niet zien daar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven