Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 juni 2016 om 08:47
woensdag 15 juni 2016 om 08:57
woensdag 15 juni 2016 om 09:28
woensdag 15 juni 2016 om 10:11
woensdag 15 juni 2016 om 11:53
Aangezien we hier beleid mogen bespreken: ik vind het echt ongelooflijk dat er continu wordt gezegd dat er gezocht wordt naar een oplossing met de crashende reclame, maar dat het blijkbaar niet als optie wordt gezien om zo lang er geen oplossing is, geen gebruik te maken van de reclames van de betreffende aanbieder......
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 15 juni 2016 om 12:24
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juni 2016 @ 11:57:
Tjemig, wat naief Hayek, het viva forum is er niet voor de gebruikers, het is er voor de adverteerders.
Dat spreekt voor zich.
Ik vind het overigens logisch dat er reclames zijn, de schoorsteen moet natuurlijk gewoon roken bij Sanoma. Maar of de adverteerders en daarmee Sanoma er nou echt bij gebaat zijn dat steeds meer forummers adblockers installeren......ik betwijfel het.
Tjemig, wat naief Hayek, het viva forum is er niet voor de gebruikers, het is er voor de adverteerders.
Dat spreekt voor zich.
Ik vind het overigens logisch dat er reclames zijn, de schoorsteen moet natuurlijk gewoon roken bij Sanoma. Maar of de adverteerders en daarmee Sanoma er nou echt bij gebaat zijn dat steeds meer forummers adblockers installeren......ik betwijfel het.
woensdag 15 juni 2016 om 12:31
quote:Hayek schreef op 15 juni 2016 @ 12:24:
[...]
Dat spreekt voor zich.
Ik vind het overigens logisch dat er reclames zijn, de schoorsteen moet natuurlijk gewoon roken bij Sanoma. Maar of de adverteerders en daarmee Sanoma er nou echt bij gebaat zijn dat steeds meer forummers adblockers installeren......ik betwijfel het.Heb jij adblocker geinstalleerd? Jij rebel jij!
[...]
Dat spreekt voor zich.
Ik vind het overigens logisch dat er reclames zijn, de schoorsteen moet natuurlijk gewoon roken bij Sanoma. Maar of de adverteerders en daarmee Sanoma er nou echt bij gebaat zijn dat steeds meer forummers adblockers installeren......ik betwijfel het.Heb jij adblocker geinstalleerd? Jij rebel jij!
woensdag 15 juni 2016 om 12:49
quote:Hayek schreef op 15 juni 2016 @ 11:53:
Aangezien we hier beleid mogen bespreken: ik vind het echt ongelooflijk dat er continu wordt gezegd dat er gezocht wordt naar een oplossing met de crashende reclame, maar dat het blijkbaar niet als optie wordt gezien om zo lang er geen oplossing is, geen gebruik te maken van de reclames van de betreffende aanbieder...... Er werd al 5x gezegd dat een bepaalde advertentie steeds in beeld was bij het crashen, en drie dagen later schreef de CM pas 'we weten nu wat de boosdoener is'. Ja duh, die wist ik al lang, zelfs met mijn adblocker
Aangezien we hier beleid mogen bespreken: ik vind het echt ongelooflijk dat er continu wordt gezegd dat er gezocht wordt naar een oplossing met de crashende reclame, maar dat het blijkbaar niet als optie wordt gezien om zo lang er geen oplossing is, geen gebruik te maken van de reclames van de betreffende aanbieder...... Er werd al 5x gezegd dat een bepaalde advertentie steeds in beeld was bij het crashen, en drie dagen later schreef de CM pas 'we weten nu wat de boosdoener is'. Ja duh, die wist ik al lang, zelfs met mijn adblocker
woensdag 15 juni 2016 om 13:44
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 15 juni 2016 @ 06:27:
Ken iemand mij het verschil tussen omvang en grootte uitleggen?
in het kader vh borstentopic?
Jawel.
Grootte= grootte vd borsten (cupmaat a,b,c, enz.)
Omvang = aantal centimeters onder de borsten: 75,80,85 enz.
Ken iemand mij het verschil tussen omvang en grootte uitleggen?
in het kader vh borstentopic?
Jawel.
Grootte= grootte vd borsten (cupmaat a,b,c, enz.)
Omvang = aantal centimeters onder de borsten: 75,80,85 enz.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 15 juni 2016 om 15:54
quote:Marana_ schreef op 15 juni 2016 @ 12:49:
[...]
Er werd al 5x gezegd dat een bepaalde advertentie steeds in beeld was bij het crashen, en drie dagen later schreef de CM pas 'we weten nu wat de boosdoener is'. Ja duh, die wist ik al lang, zelfs met mijn adblocker
Dat werd door mij gezegd ja.
Ik heb honderden regels errors en verbindingen geplaatst, meerdere keren de server en de specifieke advertentie benoemd en blijkbaar is dat geen aanleiding om tijdelijk die adverteerder op non-actief te stellen.
[...]
Er werd al 5x gezegd dat een bepaalde advertentie steeds in beeld was bij het crashen, en drie dagen later schreef de CM pas 'we weten nu wat de boosdoener is'. Ja duh, die wist ik al lang, zelfs met mijn adblocker
Dat werd door mij gezegd ja.
Ik heb honderden regels errors en verbindingen geplaatst, meerdere keren de server en de specifieke advertentie benoemd en blijkbaar is dat geen aanleiding om tijdelijk die adverteerder op non-actief te stellen.
woensdag 15 juni 2016 om 16:18
Ik weet/wist dat topics over borstvoeding enzo al snel hard tegen hard gaan, maar het lijkt wel of elk topic dat maar enigzins is gerelateerd aan iemands kinderen/keuzes als ouder, er meteen overschreeuwt moet worden dat het toch écht wel normaal is wánt. Je mag ook niks meer grappig/apart/stomvervelend vind zeg
woensdag 15 juni 2016 om 16:20
quote:nijntje021 schreef op 15 juni 2016 @ 14:12:
-
Engelse taal is voor sommigen te machtig. Ik heb wat leuke fragmentjes van youtube geplaatst.
En dan krijg ik dit als reactie. Ga maar even kijken.
-
Engelse taal is voor sommigen te machtig. Ik heb wat leuke fragmentjes van youtube geplaatst.
En dan krijg ik dit als reactie. Ga maar even kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2016 17:07
Reden: verwijderd ivm quote uit ander topic
Reden: verwijderd ivm quote uit ander topic
% gewijzigd
woensdag 15 juni 2016 om 16:24
quote:Dormouse schreef op 15 juni 2016 @ 16:18:
Ik weet/wist dat topics over borstvoeding enzo al snel hard tegen hard gaan, maar het lijkt wel of elk topic dat maar enigzins is gerelateerd aan iemands kinderen/keuzes als ouder, er meteen overschreeuwt moet worden dat het toch écht wel normaal is wánt. Je mag ook niks meer grappig/apart/stomvervelend vind zeg
Hahaha ja dat viel mij ook al op
Je mag absoluut niets raar vinden mbt draagdoeken en/of borstvoeding!
En het woord "bbq" werkt ook als een rode lap op een stier
Hahaha ja dat viel mij ook al op
Je mag absoluut niets raar vinden mbt draagdoeken en/of borstvoeding!
En het woord "bbq" werkt ook als een rode lap op een stier