Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:hatsetats schreef op 15 juni 2016 @ 18:57:

[...]

Onrust in de teams. Heel globaal Niet om gaan huilen, korte metten mee maken. Show them who's the boss
Alle reacties Link kopieren
LV, je bent geweest (Doe Maar), was vast super! Was Joost Belinfante er ook. Zo goed, toen wij hem in Tilburg zagen,in zijn overal.

En Henny nog steeds sexy ;)
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 18:55:

[...]

Nutsbedrijven, allemaal goede doelen die je maanddonateur willen maken, en wat r vandaag voor de deur stond herkende ik niet.Ow, dan word ik goed met rust gelaten! Wij hebben in het (grote) gebouw de afspraak dat er enkel opengemaakt wordt voor eigen bezoek. Ik denk dat verkopers na aanbellen bij een aantal mensen (en ik woon hoog, onze bel zit niet in het bovenste rijtje) wel begrijpen dat ze het gebouw niet inkomen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Waar blijft die tongfoto met Ernst trouwens?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Iemand nog vaderdaginspiratie trouwens? Ik weet echt niks voor mijn exemplaar.
quote:Oudblond schreef op 15 juni 2016 @ 19:03:

[...]

Ow, dan word ik goed met rust gelaten! Wij hebben in het (grote) gebouw de afspraak dat er enkel opengemaakt wordt voor eigen bezoek. Ik denk dat verkopers na aanbellen bij een aantal mensen (en ik woon hoog, onze bel zit niet in het bovenste rijtje) wel begrijpen dat ze het gebouw niet inkomen

Dat is prettig.

Het wordt hier echt irritant. En daar kunnen zij niets aan doen, maar ook elke keer onder het eten of de koffie. Nooit eens om 2 uur 's middags
quote:Gatti schreef op 15 juni 2016 @ 19:01:

LV, je bent geweest (Doe Maar), was vast super! Was Joost Belinfante er ook. Zo goed, toen wij hem in Tilburg zagen,in zijn overal.

En Henny nog steeds sexy ;)Ik was als puberella op Ernst. Ik was - Zeg Maar - een heel Ernstig Meisje.
quote:Star schreef op 15 juni 2016 @ 19:04:

Ik heb autoshampoo gekocht voor mijn vader

En het kind een bijenhotel voor zijn vader en 2 bonbons voor zijn vrouw.
Autoshampoo

Hoe kom je daar nou bij?
quote:Gatti schreef op 15 juni 2016 @ 19:01:

En Henny nog steeds sexy ;)

Zeker, Henny was nog steeds sexy . Maar Ernst helemaal, met zijn nieuwe gekortwiekte kop . En die ouwe dibbes krijgt het op zijn 68'e nog steeds voor mekaar om de hele tijd te swingen he, achter zijn toetsenbordje .

Joost was er ook natuurlijk, in tuinbroek en met petje en met baard. Er werd zo lang en hard voor hem geklapt na Nederwiet, ik stond werkelijk met de tranen in mijn ogen. Die lieve ouwe tuinkabouter.
quote:Star schreef op 15 juni 2016 @ 19:07:

Autoshampoo

Hoe kom je daar nou bij?Hij heeft een nieuwe auto, is een onwijze sopkut en mijn moeder adviseerde dit
quote:Star schreef op 15 juni 2016 @ 18:29:

O Kane kom op man, dit is niet de bedoeling.

Lukt kunstvoeding geven wel Yas?

Ira-Kees Ja heel goed. Hij heeft een drain naar de maag. Dat is pijnloos. Je spuit het zo door het slangetje.

Wij hebben schoonvader (BE, dus vorige week) mee uit eten genomen en daarna op een terras geborreld. Maar hij wil momenteel dan ook alleen maar ALLE AANDACHT. Dus dat was een prima cadeau.

Vorig jaar hebben we een 3-D puzzel van een van zijn favoriete gebouwen gegeven. En het jaar daarvoor een extra accu voor zijn fiets.
Eigenlijk doen we niet aan vaderdag, dus is gewoon een gekkigheidje. Ik heb er ook nog velgenspray en een magische spons voor je dashboard bij gekocht. Bij de Action natuurlijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 juni 2016 @ 19:07:

[...]

Zeker, Henny was nog steeds sexy . Maar Ernst helemaal, met zijn nieuwe gekortwiekte kop . En die ouwe dibbes krijgt het op zijn 68'e nog steeds voor mekaar om de hele tijd te swingen he, achter zijn toetsenbordje .

Joost was er ook natuurlijk, in tuinbroek en met petje en met baard. Er werd zo lang en hard voor hem geklapt na Nederwiet, ik stond werkelijk met de tranen in mijn ogen. Die lieve ouwe tuinkabouter.

Ja, dat had ik toen ook bij Joost Belinfante.

Ik zag op de beelden van Pinkpop dat Ernst er een stuk beter uitzag dan in 2013.
Jan Hendriks hoeft er van mij eigenlijk niet bij te staan.

Iemand nog vaderdaginspiratie trouwens? Ik weet echt niks voor mijn exemplaar.Ik heb vanmiddag spontaan via marktplaats een fietsdrager gekocht & opgehaald - moest de fiets van De Zoon ophalen bij de dagbesteding. €10,- maar! Die pak ik gewoon in
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 19:09:

Eigenlijk doen we niet aan vaderdag, dus is gewoon een gekkigheidje. Ik heb er ook nog velgenspray en een magische spons voor je dashboard bij gekocht. Bij de Action natuurlijk En die magische spons heb je meteen ook voor je eigen dashboard aangeschaft Is je auto al weer terug en ok bevonden (en schoon)?
Die Kees
quote:Gatti schreef op 15 juni 2016 @ 19:09:

[...]

Ja, dat had ik toen ook bij Joost Belinfante.

Ik zag op de beelden van Pinkpop dat Ernst er een stuk beter uitzag dan in 2013.Komt doordat ie naar de kapper is geweest. Dat scheelt echt een stuk. Ik heb zijn pagina op FB en daar had ie vorig jaar een paar selfies geplaatst, van toen zijn haar eraf ging. Hij heeft een Apple telefoon . Zo leuk, een ouwe hippie die zich braaf mee laat sleuren in de vaart der tijden. Ik Ernst.
Wanneer is het vaderdag dan???
quote:Oudblond schreef op 15 juni 2016 @ 19:11:

[...]

En die magische spons heb je meteen ook voor je eigen dashboard aangeschaft Is je auto al weer terug en ok bevonden (en schoon)?Okay bevonden, nog niet gezien. Ik ga morgen eens kijken of-ie schoon is
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2016 @ 19:13:

Wanneer is het vaderdag dan???Zondag
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 19:08:

[...]

Hij heeft een nieuwe auto, is een onwijze sopkut en mijn moeder adviseerde dit Sopkut
quote:hatsetats schreef op 15 juni 2016 @ 18:57:

[...]

Onrust in de teams. Heel globaal Hmm Hatsie. Is natuurlijk je baan, maar dit bedrijf klinkt wel heel moeilijk. Sterkte er mee (en gooi dat ijzer zo maar even extra ver)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven