Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
vrijdag 17 juni 2016 om 09:42

vrijdag 17 juni 2016 om 10:31
Ik dacht eigenlijk dat ze 1 voor 1 kwamen.
Wel leuk om ze achter elkaar te zien.
Ik kijk na een serie ongeveer 3 afleveringen achter elkaar en dan vind ik het wel genoeg.
Heb in een Netflix nieuwsbrief gelezen dat er 2 uur per dag achter elkaar na Netflix wordt gekeken.
Mijn man kijkt liever nog meer achter elkaar en als we series samen kijken zeg ik tegen hem kijk jij dan maar door ,kijk ik hem wel andere keer.
Dit wil hij dan weer niet.
Hoe lang kijken jullie?
Wel leuk om ze achter elkaar te zien.
Ik kijk na een serie ongeveer 3 afleveringen achter elkaar en dan vind ik het wel genoeg.
Heb in een Netflix nieuwsbrief gelezen dat er 2 uur per dag achter elkaar na Netflix wordt gekeken.
Mijn man kijkt liever nog meer achter elkaar en als we series samen kijken zeg ik tegen hem kijk jij dan maar door ,kijk ik hem wel andere keer.
Dit wil hij dan weer niet.
Hoe lang kijken jullie?

vrijdag 17 juni 2016 om 18:32
quote:Doorenroosje schreef op 17 juni 2016 @ 10:36:
Me hele weekend is uitgepland. Geen verplichtingen.
Werken tot 17.00, langs de Albert Heijn, voorraad vast leggen, pyjama aan, dekentje erbij,
netflixen maar!! . Het hele weekend lekker op de bank met OITNB.
i can't wait!!
Same here!
Vriend gaat naar vrienden en neemt de pup mee. Oh heerlijk ff tijd voor mezelf!
Me hele weekend is uitgepland. Geen verplichtingen.
Werken tot 17.00, langs de Albert Heijn, voorraad vast leggen, pyjama aan, dekentje erbij,
netflixen maar!! . Het hele weekend lekker op de bank met OITNB.
i can't wait!!
Same here!
Vriend gaat naar vrienden en neemt de pup mee. Oh heerlijk ff tijd voor mezelf!

zaterdag 18 juni 2016 om 00:36
quote:Gisselle schreef op 17 juni 2016 @ 18:24:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Orphan Black gezien, raar open einde, er zal vast een 5e seizoen komen denk ik
Op IMDB staat al een seizoen 5 aangekondigd, maar nog zonder data. Ik had eigenlijk verwacht dat het verhaal na vier seizoenen wel 'af' zou zijn, dus ik weet nog niet of ik er erg blij mee ben... Maar ik ga sowieso kijken, want ik ben echt fan van Helena
Wat vonden jullie trouwens van het einde van Bloodline? Viel mij een beetje tegen, vooral omdat het niet zeker is of er een vervolg komt.
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Orphan Black gezien, raar open einde, er zal vast een 5e seizoen komen denk ik
Op IMDB staat al een seizoen 5 aangekondigd, maar nog zonder data. Ik had eigenlijk verwacht dat het verhaal na vier seizoenen wel 'af' zou zijn, dus ik weet nog niet of ik er erg blij mee ben... Maar ik ga sowieso kijken, want ik ben echt fan van Helena
Wat vonden jullie trouwens van het einde van Bloodline? Viel mij een beetje tegen, vooral omdat het niet zeker is of er een vervolg komt.
zaterdag 18 juni 2016 om 22:37
quote:cilly2 schreef op 18 juni 2016 @ 22:35:
Zo ik heb vierkante ogen, heb alle afleveringen van oitnb gezien. Was weer leuk. De rest van het weekend moet ikverplicht naar buiten hahaHet is dat ik vandaag 5 uur heb verspilt omdat ik iemand moest wegbrengen, dus ben maar tot aflevering 10 gekomen haha!
Zo ik heb vierkante ogen, heb alle afleveringen van oitnb gezien. Was weer leuk. De rest van het weekend moet ikverplicht naar buiten hahaHet is dat ik vandaag 5 uur heb verspilt omdat ik iemand moest wegbrengen, dus ben maar tot aflevering 10 gekomen haha!