Webshops kindermerkkleding?

23-11-2008 11:01 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Webwinkels genoeg maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Veelal standaard merken of gewoon niet leuk genoeg. Ik zoek echt leuke, hippe en exclusieve merkkleding (bijv. voor ons zoontje. Weet jij nog leuke tips voor websites of leuke merken? Scheelt een hoop zoekwerk....Alvast bedankt!
Weet niet of het is wat je zoekt maar kijk eens bij de webshop van giulia design of bij die van coccinelle..
ik vind je naam wel heeeel toevallig gekozen!

Dit riekt naar RECLAME!!!!!!!!
www.bieteltje.nl

Veel mooi merkspul!
giuia had ik ook. Die andere was ik idd vergeten. Goede tip!
Welke merken zijn je favoriet? Dat maakt het wat makkelijker. Er zijn zoveel webwinkels.
...
Flavourites en mamaiship zijn dezelfde persoon????
...
Ben op zoek naar merken als lacoste, armani, lot en binc bijv.
Als jeje kids in zulke dure kleding stopt, waar ze per direct weer uitgroeien, dan spoor je niet mijns inziens....je cre:eert al een elite op jonge leeftijd..heel erg fout.
quote:flavourites schreef op 23 november 2008 @ 11:35:

Ben op zoek naar merken als lacoste, armani, lot en binc bijv.Oh, vergeet mijn link dan maar... Daar hebben ze meer de gewone merkkleding voor kids als Jottum, Vingino, etc..
Mooiemerken punt nl.

Maar denk ik ook niet exclusief genoeg voor jou.
quote:flavourites schreef op 23 november 2008 @ 11:35:

Ben op zoek naar merken als lacoste, armani, lot en binc bijv.en dan zeggen .... nee skatttie je mag niet in de zandbak want je hebt verdorie net je nieuwe Dolce&Gabbanna aan !!
quote:Odesa schreef op 23 november 2008 @ 12:05:

Als jeje kids in zulke dure kleding stopt, waar ze per direct weer uitgroeien, dan spoor je niet mijns inziens....je cre:eert al een elite op jonge leeftijd..heel erg fout.

Dat moet iedereen toch zelf weten? Wat een totale onzin om iemand die een gewone vraag stelt ongevraagd een tik uit te delen.

Riekt een beetje naar jaloersheid.
quote:Yamuna schreef op 23 november 2008 @ 12:29:

[...]

en dan zeggen .... nee skatttie je mag niet in de zandbak want je hebt verdorie net je nieuwe Dolce&Gabbanna aan !! Kan ook gewoon de was in
quote:fachat schreef op 23 november 2008 @ 11:23:

ik vind je naam wel heeeel toevallig gekozen!

Dit riekt naar RECLAME!!!!!!!!Precies mijn idee!!
quote:libertas schreef op 23 november 2008 @ 12:35:

[...]

Dat moet iedereen toch zelf weten? Wat een totale onzin om iemand die een gewone vraag stelt ongevraagd een tik uit te delen.

Riekt een beetje naar jaloersheid.

Jaloers op wat?

Ik heb godgedankt geen kinderen...en als ik ze al had, dan krijgen ze zeker geen Armani aan..het idee alleen al. Is toch van de zotte.....een jasje van tig euro wat ze 1 seizoen aan kunnen.....

Jij mag het onzin vinden..ik vind het onzin een kind al tot elite te maken als het amper uit de luiers is.
tinkerbel-kinderkleding.nl
Kixx-online kinderkleding erg leuk en een super snelle levering!
Kijk gewoon eens bij de vele startpagina's over kinderkleding die er zijn. Eentje die ik regelmatig gebruik, omdat je op merk kunt zoeken is: kindermode.eigenstart.nl
Hallo allemaal,

Ik vind Flavourites ook super inderdaad ! Ik heb laatst leuke gympies gekocht op www.sneakertjes.nl, ook een leuk site

Groetjes !
www.kleertjes.com ; slaag ik voor dochter prima; zit niet zo in de jongensmerken, maar je kunt allicht even kijken.
trendy
Ik koop m'n kinderkleren online bij:

amazing-kids

kleertjes.com

olliewood.nl

puck's kinderkleding

ot en sien

En esprit en h&m. De rest krijg ik van m'n moeder.

(en mijn elitekindertjes mogen in hun peperdure Burberryoutfitjes en onbetaalbare Jottumkleertjes gewooooooooon de zandbak in en buiten spelen )
http://www.lovables.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven