Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
vrijdag 17 juni 2016 om 22:22
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:13:
[...]
Dat is dus precies de reden dat ik er nooit aan begonnen ben. En voor mezelf zal ik er niet aan beginnen ook. Ik vind het ook zo godsgruwelijk lui, dat internetwinkelen. Zo creëer je toch bleekneusjes?
Beetje onzin hoor, dit.
Het kan gecombineerd worden he.
Dus en lopend shoppen én internetshoppen.
[...]
Dat is dus precies de reden dat ik er nooit aan begonnen ben. En voor mezelf zal ik er niet aan beginnen ook. Ik vind het ook zo godsgruwelijk lui, dat internetwinkelen. Zo creëer je toch bleekneusjes?
Beetje onzin hoor, dit.
Het kan gecombineerd worden he.
Dus en lopend shoppen én internetshoppen.
vrijdag 17 juni 2016 om 22:23
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2016 @ 22:17:
[...]
Precies!!!!
Ik wil ook alles eerst zelf zien en voelen en bij kleding passen.
Ik begin er nooit aan.Kleding passen wil ik ook. Maar andere dingen, erg makkelijk hoor. Ik zoek nu een rvs thermoskan, van 1 liter. Niet bij Blokker en dan moet ik hier het dorp al uit. Op Internet keus uit meer dan drie modellen. Keus snel gemaakt.
[...]
Precies!!!!
Ik wil ook alles eerst zelf zien en voelen en bij kleding passen.
Ik begin er nooit aan.Kleding passen wil ik ook. Maar andere dingen, erg makkelijk hoor. Ik zoek nu een rvs thermoskan, van 1 liter. Niet bij Blokker en dan moet ik hier het dorp al uit. Op Internet keus uit meer dan drie modellen. Keus snel gemaakt.
vrijdag 17 juni 2016 om 23:50
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 23:47:
hoezo, ben je zo'n bangie?Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doen
hoezo, ben je zo'n bangie?Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doen
vrijdag 17 juni 2016 om 23:54
quote:linjmh schreef op 17 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doenecht? hm.. zo denk ik er nooit over na. maar ik kan me voorstellen dat je je kwetsbaarder voelt met kinderen als je gaat nadenken wat er allemaal kan gebeuren.
[...]
Óf het is zo super slecht en nep dat ik me erger. Óf eens in de 1000x dat t wel goed is dan is t me te echt. Bang zou ik t niet noemen. Meer bezorgd. Over de wereld, de mensen die zo zijn. Die zulke dingen doen en maken. Dat je weet dat er ergens een gek is die dat wil doenecht? hm.. zo denk ik er nooit over na. maar ik kan me voorstellen dat je je kwetsbaarder voelt met kinderen als je gaat nadenken wat er allemaal kan gebeuren.
very metal
zaterdag 18 juni 2016 om 00:04
quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 00:02:
[...]
Ik vind leuke bangies zij die altijd nét even naar de wc moeten bij iets engs of drinken halen of zo.
Dat durf ik dan echt niet meer. En ik maak gerust degene die naast me ligt wakker als ik naar de wc moet 's nachts. En dan ook echt alle keren. Met het licht aan.
Ik vind zulke enge films heerlijk, maar zal nooit kijken als ik alleen ben
[...]
Ik vind leuke bangies zij die altijd nét even naar de wc moeten bij iets engs of drinken halen of zo.
Dat durf ik dan echt niet meer. En ik maak gerust degene die naast me ligt wakker als ik naar de wc moet 's nachts. En dan ook echt alle keren. Met het licht aan.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 18 juni 2016 om 00:11
quote:-KING- schreef op 18 juni 2016 @ 00:10:
kennen jullie a tale of two sisters? koreaanse film, en de scene waarin de ene (overleden) zus met het lange zwarte haar langzaam op handen en knieën rond het bed van haar zus kruipt. dat is wat voor jou, moi.Ik sla wel even over
kennen jullie a tale of two sisters? koreaanse film, en de scene waarin de ene (overleden) zus met het lange zwarte haar langzaam op handen en knieën rond het bed van haar zus kruipt. dat is wat voor jou, moi.Ik sla wel even over
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 18 juni 2016 om 00:11
quote:Moirai schreef op 18 juni 2016 @ 00:04:
[...]
Ik keek de afgelopen week steeds Penny Dreadful voor het slapengaan.
Het was te mooi en sprookjesachtig om eng te zijn vond ik.
Tot een bepaald moment in de serie.
Toen vond ik het ineens toch eng en nu kijk ik het alleen overdag.
[...]
Ik keek de afgelopen week steeds Penny Dreadful voor het slapengaan.
Het was te mooi en sprookjesachtig om eng te zijn vond ik.
Tot een bepaald moment in de serie.
Toen vond ik het ineens toch eng en nu kijk ik het alleen overdag.