Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:Kittens schreef op 18 juni 2016 @ 08:44:

Die schijnt wel goed te zijn. Waar gaat 1 over? Wij wilden die laatst kijken, maar hadden een film te pakken die nèt een iets andere titel had. Dat was een bagger film.Ja het verhaal is niet zo bijzonder. The usual, nieuwe huis, huis is eng, er gebeuren rare dingen. Toch wel spannend, net als de eerste Insidious. Die vond ik zo beklemmend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 18 juni 2016 @ 08:45:

[...]

Ik moet nog ontbijten en me aankleden... (Ben wel al uit bed)Ik heb al een halve dag achter de rug
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Bij het afscheid vorig jaar van mijn mbo klas (tijdelijke baan), wilden de dames heel graag Insidious kijken. Het duurde best wel even voor ik besefte dat ik 'm al gezien had (terwijl ik die film idd nog zo slecht niet vind). Maar vanaf dat moment ben ik naar de leerlingen gaan kijken. Het was echt hilarisch. Gillen, wegduiken achter tassen enz. En die gezichten er bij!
quote:hatsetats schreef op 18 juni 2016 @ 08:53:

[...]

Ik heb al een halve dag achter de rug Ik las het ja, goed bezig. Mijn ontbijt zit er bijna in en als mijn lijf het toe laat, ga ik zo lopen in het bos. Dat kan ik niet te lang uitstellen, want het gaat regenen.
quote:Kittens schreef op 18 juni 2016 @ 08:56:

Bij het afscheid vorig jaar van mijn mbo klas (tijdelijke baan), wilden de dames heel graag Insidious kijken. Het duurde best wel even voor ik besefte dat ik 'm al gezien had (terwijl ik die film idd nog zo slecht niet vind). Maar vanaf dat moment ben ik naar de leerlingen gaan kijken. Het was echt hilarisch. Gillen, wegduiken achter tassen enz. En die gezichten er bij! Leuk, hysterische meisjes in de zeik nemen.
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 08:48:

[...]

Ja het verhaal is niet zo bijzonder. The usual, nieuwe huis, huis is eng, er gebeuren rare dingen. Toch wel spannend, net als de eerste Insidious. Die vond ik zo beklemmend.Die vond ik geweldig. Jammer dat de vervolgfilms vaak minder goed zijn, dus ik vrees voor The Conjuring.
Life is short. Eat dessert first.
Horror, echt vreselijk! Koffie lijkt me een strak plan!
Stomme decathlon komt het pakje pas dinsdag, leuk voor vaderdag. Ze beloven zaterdag te bezorgen maar nee hoor het wordt dinsdag, dat was eens maar nooit weer dus.
I like being a mess. It's who I am.
Iemand een snelle remedie tegen een kater?

Borrelen met vrienden liep een beetje uit de hand. Zo erg dat we bij hun thuis gecrasht zijn...

Iedereen slaapt nog maar ik zit wel al gezellig met kat op schoot op de bank.
quote:dolfje schreef op 18 juni 2016 @ 10:26:

Borrelen met vrienden liep een beetje uit de hand. Zo erg dat we bij hun thuis gecrasht zijn...

Iedereen slaapt nog maar ik zit wel al gezellig met kat op schoot op de bank.nee helaas

Iedereen slaapt nog maar ik zit wel al gezellig met kat op schoot op de bank.Biertje? Glaasje wijn?
Goedemorgen!!!!!! (speciaal voor Dolfje, dit volume)

Ook voor jou Dolf.

Gewoon naar kijken, misselijk worden, kotsen, paracetamol, klaar.

Graag gedaan!

Iedereen slaapt nog maar ik zit wel al gezellig met kat op schoot op de bank. Moeder van Kittens: Er is een kater in de aanbieding!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Remedie tegen een kater? Drinken. En dan geen alcohol, maar water/thee/koffie/whatever.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ach Leo wat een mooie vlinder, ik denk dat Dolfje er heel blij mee is
En goedemorgen Stammers! *Ik blief geen opgewarmde koffie, maar toch aardig hoor Fietsie*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dolfje, heel veel water? Lekker kopje kruidenthee?

Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 11:01:

Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!Het wordt warmer geloof ik, vanaf volgende week
Koffie, wel vers.

Goedemorgen allen!
quote:Oudblond schreef op 18 juni 2016 @ 10:57:

[...]

Moeder van Kittens: Er is een kater in de aanbieding!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 11:01:

Wat gaan de weken snel voorbij zeg, vandaag over 3 weken gaan we alweer op vakantie. Door het weer heb ik helemaal niet het idee dat het alweer zomervakantie is!

Hier over vier weken. Kinderen hebben al eerder vrij, maar ik nog niet. Man en ik hebben juist nog veel te doen ook. Zakelijk en privé. Vandaag is man naar school, moet nog flink wat uren werken op niet reguliere tijden. Uren kunnen gecompenseerd worden maar niet meer allemaal voor de vakantie.

In het onderwijs zijn de laatste weken altijd druk. Leerkrachten zitten aan de groepsplannen en rapporten ik ondersteun dat door dan maar een extra keukenbeurt te draaien of pleinwacht te lopen. Afscheid van groep 8 met musical is op een avond in de laatste week. Met de collega's nog een keer borrelen om het jaar af te sluiten. Zelden zo'n volle agenda gehad in de laatste weken.

En dan maakt het weer ook nog dat je nog niet echt een vakantiegevoel begint te krijgen.
Oh Fiets ik las het van je baan, wat ontzettend jammer zeg. Ben je tijden bezig om wat te vinden loopt het alsnog mis. Nog een jaartje wachten met die operatie kan zeker niet?
quote:AllyMcBeal schreef op 18 juni 2016 @ 11:37:

Oh Fiets ik las het van je baan, wat ontzettend jammer zeg. Ben je tijden bezig om wat te vinden loopt het alsnog mis. Nog een jaartje wachten met die operatie kan zeker niet?Nee, doorlopen maakt de schade groter, de ingreep zwaarder, de revalidatie langer en het resultaat minder. Arts begreep wel heel goed, dat ik dit contract wilde afmaken ivm cv opbouw, en adviseerde dan om in september ervoor te gaan. Niet in de zomer ivm warm weer en zwelling etc. Ingreep en evalidatie kosten ongeveer vijf maanden. Dus medio januari ga ik weer op zoek naar iets nieuws.
quote:fietsie schreef op 18 juni 2016 @ 11:42:

[...]

Nee, doorlopen maakt de schade groter, de ingreep zwaarder, de revalidatie langer en het resultaat minder. Arts begreep wel heel goed, dat ik dit contract wilde afmaken ivm cv opbouw, en adviseerde dan om in september ervoor te gaan. Niet in de zomer ivm warm weer en zwelling etc. Ingreep en evalidatie kosten ongeveer vijf maanden. Dus medio januari ga ik weer op zoek naar iets nieuws.Nee dan zou ik het ook niet uitstellen. Nou hopelijk waardeert de werkgever je eerlijkheid en denkt aan je als je straks beter bent.
Ja fiets dat is echt enorm balen!

Ally, dat zou heel fijn zijn als het weer mooier wordt. Ik ben echt dol op herfst en regenachtig weer (geen grapje) maar niet in deze periode van het jaar. Vind het zonde, maar er komen vast nog mooie dagen.

Ik word echt zo gelukkig van buitenzitten en naar de konijnen in de ren kijken . Ik heb een hele berg zevenblad in hun kooi gegooid en ze zitten er af en toe van te smullen, gaan dan weer even tegen elkaar aan liggen en elkaar wassen, dan weer wat door de ren hupsen en een hapje eten..

Ze hebben nu een gewoon buitenhok met een ren eromheen geknutseld. Na de zomer gaan we een heel groot hok kopen, 2 torens met 4 grote nachthokken en dan een grote ren eraan vast. Geschikt voor 11 konijnen of zo en ik heb er 4. ik verheug me nu al zo op het kijkgenot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven