Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb ooit met 'n miskraam in een jampotje bij de HAP gezeten, hormonen gierden door de kamer en toen zei die arts, ja jammer.

Zal mijn bezoek er ook wel voor gezorgd hebben dat de ziektekosten nu zo hoog zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik heb ooit de HAP wel vier keer op een dag gebeld en de assistente bleef maar roepen dat ik het zo fantastisch deed en dat het echt echt echt alleen maar een verkoudheid was. Uiteindelijk heb ik van wanhoop maar een graadje of anderhalf bij de koorts op gelogen en mocht ik de beeb komen presenteren. Bleek ze een dubbele middenoorontsteking te hebben, net wat ik eigenlijk al vermoedde dus, en per kerende post aan de antibiotica te moeten
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juni 2016 @ 19:09:

Ik heb ooit de HAP wel vier keer op een dag gebeld en de assistente bleef maar roepen dat ik het zo fantastisch deed en dat het echt echt echt alleen maar een verkoudheid was. Uiteindelijk heb ik van wanhoop maar een graadje of anderhalf bij de koorts op gelogen en mocht ik de beeb komen presenteren. Bleek ze een dubbele middenoorontsteking te hebben, net wat ik eigenlijk al vermoedde dus, en per kerende post aan de antibiotica te moeten Die assistente heb je even over de balie getrokken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O brrrr die dubbele middenoorontstekingen... ik heb eens onze oudste van het matras losgeknipt, zoveel ellende kwam er uit haar oor. Die heeft als baby zoveel oorontstekingen gehad.. en de huisarts geloofde niet dat het elke keer doorbrak en er een stortvloed aan prut uit kwam. Want dat was uitzonderlijk, de meeste oorontstekingen breken niet door dus het zal mijn verbeelding wel zijn geweest. Right..

Ik heb ooit de HAP wel vier keer op een dag gebeld en de assistente bleef maar roepen dat ik het zo fantastisch deed en dat het echt echt echt alleen maar een verkoudheid was. Uiteindelijk heb ik van wanhoop maar een graadje of anderhalf bij de koorts op gelogen en mocht ik de beeb komen presenteren. Bleek ze een dubbele middenoorontsteking te hebben, net wat ik eigenlijk al vermoedde dus, en per kerende post aan de antibiotica te moeten Ik vind een - van de pijn - huilend kind toch echt wel iets anders dan wat die TO heeft; geen pijn, geen koorts, alleen een " huh? wazdatnou? ". En dat je dan 1 keer belt,...nou, oké. Maar 2 keer ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 18 juni 2016 @ 19:11:

[...]

Die assistente heb je even over de balie getrokken? Nee joh, ik zat me daar alleen maar dood te generen. De buitenlucht onderweg naar de HAP had de beeb blijkbaar goed gedaan en aldaar aangekomen ving ze aan met dokters telefoon te gaan spelen en zo, alsof er niets aan de hand was . Maar de otoscoop loog niet, gelukkig .
quote:simbalabimba schreef op 18 juni 2016 @ 13:00:

Ehm @Pumps, de (super)boeren uit de Achterhoek (Gelderland) maken er geen feestje van, zij ( De Graafschap) zijn nu definitief gedegradeerd.

FC Twente, dat in de eredivisie blijft ( feestje ) heeft z'n oorsprong in Twente (Overijssel).

Enschede jah! In 1965 gesticht door een fusie van Sportclub Enschede en Enschedese Boys.

Het is natuurlijk super goed nieuws dat we in het gelijk zijn gesteld maar het wordt nog hard werken. In sept de volgende controle.

Ik heb ooit de HAP wel vier keer op een dag gebeld en de assistente bleef maar roepen dat ik het zo fantastisch deed en dat het echt echt echt alleen maar een verkoudheid was. Uiteindelijk heb ik van wanhoop maar een graadje of anderhalf bij de koorts op gelogen en mocht ik de beeb komen presenteren. Bleek ze een dubbele middenoorontsteking te hebben, net wat ik eigenlijk al vermoedde dus, en per kerende post aan de antibiotica te moeten Zoiets heb ik ook gehad, was erg verkouden geweest en bleef hoesten en had erg pijn bij mijn onderste rib. 's nachts op bed kon ik bijna niet meer ademen en lag echt te steunen van de pijn. Tussen het steunen door de HAP gebeld. Nadat ik had geprobeerd toch nog duidelijk te vertellen wat er was vroeg zij heel verbaasd: "Waarom ligt u zo te steunen, heeft u misschien pijn? En tja mevrouw, neem nog maar een paracetamol en ga maar slapen, is vast een spiertje dat vastzit van het hoesten". Ze nam me bepaald niet serieus en ik wilde haar het liefst door de telefoonlijn trekken. Bleek het een longvliesontsteking te zijn. Op zich niet wereldschokkend, maar man o man wat doet dat pijn.
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2016 @ 19:20:

[...]

Enschede jah! In 1965 gesticht door een fusie van Sportclub Enschede en Enschedese Boys.

Het is natuurlijk super goed nieuws dat we in het gelijk zijn gesteld maar het wordt nog hard werken. In sept de volgende controle.Ik volg het niet Yas, maar is er nu een management dat er wel wat van kan bakken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Misselijk sujet die Arrrrrrmand, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 juni 2016 @ 19:29:

Misselijk sujet die Arrrrrrmand, bah.Ja
quote:Oudblond schreef op 18 juni 2016 @ 19:25:

[...]

Ik volg het niet Yas, maar is er nu een management dat er wel wat van kan bakken?Laten we het hopen. Jan van Halst is iig terug.
quote:Oudblond schreef op 18 juni 2016 @ 19:25:

[...]

Ik volg het niet Yas, maar is er nu een management dat er wel wat van kan bakken?

Maakt dat wat uit dan? Die 'straf' sloeg gewoon nergens op. Als het niet wil met het management gaan ze vanzelf wel failliet, maar voor straf laten degraderen vanwege misstanden uit het verleden is de achterdeur uit.

Zoon was trouwens ook erg blij toen ie het op het nieuws hoorde, want hij kijkt eigenlijk nooit voetjebal maar hij is wel FC Twente fan

Misselijk sujet die Arrrrrrmand, bah.Waar? Waar?

Misselijk sujet die Arrrrrrmand, bah.Bij iedere keer dat hij weer zeurt over iets zeggen dat OLH dat zo heeft gewild..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 juni 2016 @ 19:36:

[...]

Bij iedere keer dat hij weer zeurt over iets zeggen dat OLH dat zo heeft gewild..Ja, die houden we er zéker in!
Grrrr, wat een rare snuiter is Amand toch af en toe.

Het lijkt wel omdat hij slecht/geen contact heeft met zijn kinderen dat hij anderen ook niks gunt met op het gebied van kinderen.
quote:yajes schreef op 18 juni 2016 @ 19:38:

Grrrr, wat een rare snuiter is Amand toch af en toe.

Het lijkt wel omdat hij slecht/geen contact heeft met zijn kinderen dat hij anderen ook niks gunt met op het gebied van kinderen.over welk topic gaat het?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens mij is dat topic al weggehaald. Iets over zaad.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2016 @ 19:39:

[...]

over welk topic gaat het?Is net weggehaald. Zie Moderator..
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juni 2016 @ 19:32:

[...]

Maakt dat wat uit dan? Die 'straf' sloeg gewoon nergens op. Als het niet wil met het management gaan ze vanzelf wel failliet, maar voor straf laten degraderen vanwege misstanden uit het verleden is de achterdeur uit.

Zoon was trouwens ook erg blij toen ie het op het nieuws hoorde, want hij kijkt eigenlijk nooit voetjebal maar hij is wel FC Twente fan voor zoon!
Ach ach ach hij heeft verschillende posts gestaft voor 'op de man'. Wat een kinderachtig gedoe zeg.
In het kort:

Vrouw had onderzoek terug gekregen over de uitslag van zaad van haar man. Huisarts wist er niet zoveel over te zeggen behalve dat iui niet mogelijk was. Binnenkort afspraak met gyn.

Vrouw vroeg hier of iemand uitslag begreep en wat de ervaringen van anderen zijn.

Komt Amand: dan heeft OLH jouw man niet uitgekozen om vrouwen te bevruchten.

Amand is waarschijnlijk ineens in den here?
quote:Nouschi schreef op 18 juni 2016 @ 19:45:

Ach ach ach hij heeft verschillende posts gestaft voor 'op de man'. Wat een kinderachtig gedoe zeg.Sneu is het.
Ja raar dat dat weggehaald is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven