Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 19 juni 2016 @ 22:07:

[...]

Mss een storing in het systeem.Ja, maar hoe kan dat dan? Verder deed alles het nog volgens mij.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 22:06:

Oh, wat suf zeg. Hoe komt zoiets dan? Hij heeft net een grote beurt gehad.Kan electronisch zijn. Kan een slecht kabeltje zijn. Kan een slecht zekeringetje zijn. Kan een slecht relais zijn.....heb je even?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 19 juni 2016 @ 22:10:

[...]

Kan electronisch zijn. Kan een slecht kabeltje zijn. Kan een slecht zekeringetje zijn. Kan een slecht relais zijn.....heb je even?Heb jij even tijd om te komen kijken?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Wij hadden een slecht contactje. Eerste keer alleen wat spray, nu contactje er uit en de boel aan elkaar gelast.

Electronica is een bitch
Kan van alles zijn. In mijn ouwe bak was ik net Penny uit TBBT, soms sprong spontaan het 'check engine light' aan. De eerste keren direct naar de garage, door laten meten, niks aan de hand.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:linjmh schreef op 19 juni 2016 @ 22:01:

[...]

Electronica storing. Dan is uitzetten en opnieuw starten de beste oplossinu

Dit dus. Heeft mijn auto ook wel eens, of eigenlijk vaker. Met de knipperlichten of de ruitenwisser, de achterruitverwarming oid.

Opnieuw starten loste het al heel vaak op. Dus dat probeer ik altijd als eerste.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 22:06:

Oh, wat suf zeg. Hoe komt zoiets dan? Hij heeft net een grote beurt gehad.Na een grote beurt duurt het soms even voordat alles weer goed functioneert.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat leuk!

Voor vaderdag hebben ze borrelnoten biertaart bedacht. Ik kan er geen plaatje van vinden.

Maar het was in Hart van Nederland op SBS6.

Er waren er 100 van verkocht in de zaak war ze hem hebben bedacht.
Welterusten, morgen vroeg op (voor mijn doen tenminste) voor de laatste echte lesdag van mijn opleiding.
Trusten, Dolfje.
Life is short. Eat dessert first.
Joehoe Stammertjes!

Ik lig in bed maar ben niet moe, dus ik kijk een docu over de KKK.

Dat is een gezelligheidsclub, wisten jullie dat?

Ze zijn helemaal niet tegen andere rassen dan het blanke.

Nee hoor.

En dat kruizen verbranden is gewoon traditie.

De hitlergroet brengen ze met links he, niet met rechtst, zoals de nazi's, en daar willen ze nikssssss mee te maken hebben.

Hartstikke geinige jongens en meisjes allemaal.

*hoest*
wat gezellig leo!
very metal
en het is hier in het stamcafé ook echt ontzéttend gezellig..gaap. maar ik moet nu toch maar gaan.

goedenacht schatjes
very metal
Zondag sluiten we vroeg he.
Goedemorgen.

Vandaag de zondvloed over Nederland. Kan iemand niet een echte zomer bestellen? Ben de regen zat.

We gaan alweer richting een nieuw café, ik stel voor weer een keer een zonnige bestemming te zoeken.

Costa Rica? Daar hebben ze ook mooie natuur

Of wat dichter bij huis, Italie, zo mooi en lekker eten:

In Umbrie

Of aan het strand?

Goedemorgen, wat gaat dat hard met die café's zeg.

Nooit gedacht dat we ooit een nummer zestien zouden openen toen ik de eerste opengooide.
Italië liever niet voor de volgende.

Daar zóu ik heengaan met kind en ex en nu gaat alleen kind er heen, met ex dus.

Naar Umbrië.

Dus als het aan mij ligt liever iets veel verder weg.
Goedemorgen..
Hè bah weer regen, en volgens buienradar hier wel zo'n beetje de hele dag. Ik zou willen dat ik gisteren even het beddegoed had gewassen. Toen was het prachtig weer, nu weer regen.

Ouders houden vakantie in Nederland, ik zie veel natte foto's voorbij komen. Jammer hoor.
Costa Rica lijkt me prachtig! Hier regent het (nog)niet. Maar ja maakt mij vandaag niet uit zit de hele dag in de klas. Dadelijk naar bus en trein. Ben zo ontzettend blij dat dit de laatste keer is en dat ik normaal niet hoef te forenzen.

Wel opgestaan met hoofdpijn, was eerst om 5 uur al wakker.
Ik weet niet of ik veel in te brengen heb, maar een terrasje in Portugal is erg fijn in deze tijd van het jaar. Helaas heb ik m'n 4 weken zon voor dit jaar er weer opzitten, tenzij er onverhoopt toch een zomer komt. Ik probeer nergens op te rekenen, valt het altijd mee
Later is nu
Caraibisch gebied lijkt me ook heerlijk voor de nieuwe kroeg. Beetje zwemmen en snorkelen.
Jammer, ik zou nog wel even in Egmond willen blijven. Het Egomd van vroeger. Blote voeten over geïmproviseerde paadjes van planken en stukken lopende band. Zelfgetimmerd huisje in de duinen. Uitzicht op Zwartendijk
Terras op Anegada

(1 van de Britse Maagdeneilanden)
Later is nu
Goedemorgen.

Hier regent het uiteraard ook, maar de afgelopen weken hebben wij het hier echt prima gehad. Egmond was één van de droogste plekken van Nederland. Ik zeg: blijf.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven