Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 20 juni 2016 om 07:29
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 22:12:
[...]
Heb jij even tijd om te komen kijken?
Oh.....ik was al naar bed. Maar helaas kan ik vrij goed theoretisch bedenken wat er mis kan zijn, maar verder ben ik net zo handig als een pandabeer met ADHD.
Goedemorgen trouwens! De volgende is XVI hè......
[...]
Heb jij even tijd om te komen kijken?
Oh.....ik was al naar bed. Maar helaas kan ik vrij goed theoretisch bedenken wat er mis kan zijn, maar verder ben ik net zo handig als een pandabeer met ADHD.
Goedemorgen trouwens! De volgende is XVI hè......
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 20 juni 2016 om 07:43
quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 07:26:
Goedemorgen.
Hier regent het uiteraard ook, maar de afgelopen weken hebben wij het hier echt prima gehad. Egmond was één van de droogste plekken van Nederland. Ik zeg: blijf.
Klopt! Wij hebben hier steeds beter weer dan mijn ouders op de Drentsche camping, beter weer dan mijn dochter op het vakantiepark, beter weer dan mijn zus in Gelderland. Zelfs beter weer dan mijn man op zijn werk in Rotterdam.
Het werd een soort van vanzelfsprekend en daarom wilde ik vandaag lekker al het beddengoed wassen. Nu lukt maar de helft, want meer droogruimte heb ik niet. Dan maar andere huishoudelijke klussen.
Goedemorgen.
Hier regent het uiteraard ook, maar de afgelopen weken hebben wij het hier echt prima gehad. Egmond was één van de droogste plekken van Nederland. Ik zeg: blijf.
Klopt! Wij hebben hier steeds beter weer dan mijn ouders op de Drentsche camping, beter weer dan mijn dochter op het vakantiepark, beter weer dan mijn zus in Gelderland. Zelfs beter weer dan mijn man op zijn werk in Rotterdam.
Het werd een soort van vanzelfsprekend en daarom wilde ik vandaag lekker al het beddengoed wassen. Nu lukt maar de helft, want meer droogruimte heb ik niet. Dan maar andere huishoudelijke klussen.
maandag 20 juni 2016 om 08:01
Hier regent het ook. En mijn fiets was vrijdag gejat, inclusief tassen en daarin een regenbroek. Nu heb ik dankzij de llokale fietsenboer wel een nieuwe fiets, maar ik dacht, die regenbroek, die koop ik volgende week wel bij de Hema... Dus zit ik hier met natte bovenbenen in de tram. In de categorie klein leed
Als er maar een strandtent is waar we heengaan, dan vind ik alles best
Als er maar een strandtent is waar we heengaan, dan vind ik alles best
The owls are not what they seem
maandag 20 juni 2016 om 08:23
maandag 20 juni 2016 om 08:26