Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baard 2016

19-06-2016 17:15 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers ;). Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.

Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
quote:Dubbz schreef op 19 juni 2016 @ 18:28:

Die zou ik 5 keer per dag doen. Wat een God.

Ok. Jij 4 keer, ik 1 keer....

....... per week

Deal?
quote:nerdopviva schreef op 19 juni 2016 @ 18:03:

[...]

Nee joh, dit moet je hebben:

[img]http://www.nbc.com/the-tonight-show/con ... _color.jpg[/img]

Hij mag altijd langskomen, met of zonder baardje Gatver hij is ZO een foute man! Kots kots.
OMG ieekkk.
Nee ook jak.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:33:

Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik?
alles is energie
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:33:

Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik? Ik ben ook geen fan van baarden en snorren maar verbieden zou niet in mij op komen.
Baarden zijn nog steeds helemaal in .

Baarden prikken idd, mijn partner heeft geen baard maar scheert zich alleen in het weekend .

En dat kan ik dan wel niet leuk vinden, hij is baas over eigen baard .

En ik hou op zich ook niet van baarden maar bij sommige mannen staat het gewoon . Die hebben zonder een gezicht
alles is energie
quote:3121 schreef op 19 juni 2016 @ 18:52:

Baarden zijn nog steeds helemaal in .

Baarden prikken idd, mijn partner heeft niet echt een baard, doordeweeksd stoppels zijn het meer, hij scheert zich alleen in het weekend .

En dat kan ik dan wel niet leuk vinden, hij is baas over eigen baard .

En ik hou op zich ook niet van baarden maar bij sommige mannen staat het gewoon . Die hebben zonder een gezicht
alles is energie
Er is een naam voor mensen zonder baard: vrouw
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:46:

[...]

Brr met zo'n knotje:

[afbeelding]Mooie man!
Het Viva forum is papaja.
Mijn man heeft een baard. Zijn vader heeft al sinds ver voor mans geboorte een baard en nu zou hij m maar eraf moeten doen omdat tussentijds even een trend is ontstaan mbt baarden? I don't think so. Verder lijkt ie totaal niet op een hipster dus van mij mag ie m houden. Sterker nog ik schrik me waarschijnlijk rot zonder want dat heb ik nog nooit gezien.
Overigens vind ik stoppels veel harder prikken dan een baard. Nooit last van zijn baard.
Stoppels.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Die man met het baardje en die knot... Wow. Gerard Butler overigens ook.

Mijn man heeft geen baard, maar heeft mij wel beloofd als hij grijs is een snor als Sam Elliott te laten staan. Laat ik dat nu gruwelijk sexy vinden, kan al haast niet wachten.

Gatver
quote:toxic666 schreef op 19 juni 2016 @ 18:55:

Er is een naam voor mensen zonder baard: vrouwNououou, als ik mijn pincet niet had...
quote:Deadpool schreef op 19 juni 2016 @ 19:28:

Overigens vind ik stoppels veel harder prikken dan een baard. Nooit last van zijn baard.En je hebt je nooit afgevraagd waarom jouw cremespoeling en conditioner steeds zo snel op zijn?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 19 juni 2016 @ 22:16:

[...]

En je hebt je nooit afgevraagd waarom jouw cremespoeling en conditioner steeds zo snel op zijn? Nope hij heeft een of ander spullie ervoor wat ook nog eens lekker ruikt. Win win. Het is niet alsof ik in de intratuin met een terrasbezem sta te muilen.
quote:maylina schreef op 19 juni 2016 @ 21:58:

[...]

Nououou, als ik mijn pincet niet had...
quote:Deadpool schreef op 19 juni 2016 @ 23:01:

[...]

Nope hij heeft een of ander spullie ervoor wat ook nog eens lekker ruikt. Win win. Het is niet alsof ik in de intratuin met een terrasbezem sta te muilen.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 17:50:

Ik vind behaarde mannen sexy, maar ja, ik hou dan ook van oermannen, de metroman is niks voor mij.Mijn idee!
Gerard Butler, yes!!!!!!
quote:amarna schreef op 20 juni 2016 @ 08:36:

Gerard Butler, yes!!!!!!die met die langere baard en dat knotje is ook niet te versmaden
quote:Fleet schreef op 19 juni 2016 @ 19:39:

Die man met het baardje en die knot... Wow. Gerard Butler overigens ook.

Mijn man heeft geen baard, maar heeft mij wel beloofd als hij grijs is een snor als Sam Elliott te laten staan. Laat ik dat nu gruwelijk sexy vinden, kan al haast niet wachten.

[afbeelding]

Ik ken mijn man niet anders dan met zo'n Tom Selleck/Magnum PI snor. Sinds een paar jaar grjjs. En nu met een baardje er bij.

Staat hem op op te vreten.
Ik ben al wat ouder en houd van knappe grijze mannen. Al zou deze baard wat langer mogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven