VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Drop, ik las dat het met jouw vader ook niet echt super gaat. Balen hoor... sterkte!

Hoe gaat het met Boef en zijn racebaan? Nog steeds blij mee?

En hoe was Antwerpen, Nathje? Goed geslaagd en lekker geslapen? Zo leuk dat je moeder en jij zulke uitjes hebben!

Oh, en Vrolijk Duoboots kende ik! Met knalkuiten zoals ik is het een erg handige site. Maar eigenlijk wil er een keertje langs in Amsterdam zodat ik zeker weet dat ze goed zitten. Ga jij ook of ga jij online bestellen (en maat opmeten met een touwtje om je kut)?
Ik dacht al dat je zou zeggen dat je het omgekeerde hebt Wind met je schoonmoeder.

Maar ik moet zeggen dat mijn moeder én mijn schoonmoeder nooit zeggen dat ze qua kinderen opvoeden/omgaan met de kinderen een andere mening ergens over hebben. Die respecteren beiden wel onze manier en weten ook dat het tegenwoordig anders gaan dan vroeger. Ik heb alleen richting mijn moeder zelfs op mijn 33e nog een soort van 'bewijsdrang'. Als mijn moeder meedenkt over iets met de kinderen dan voel ik me al snel aangevallen, terwijl ze het helemaal niet als kritiek bedoelt. Echt een beetje lichtgeraakt ben ik dan.

En dan ga ik nu nog even iets quoten waarom ik in een deuk lig!
quote:Wind schreef op 23 november 2008 @ 19:39:

Ga jij ook of ga jij online bestellen (en maat opmeten met een touwtje om je kut)?
Ik lig echt helemaal blauw hier, erg flauw!

Is lachen om je iegen grap erg fout?

Schijt.

Ben wel erg benieuwd naar het antwoord van Vrolijk!
Ik lach nog steeds.
Ik ook en GW wilde weten waarom, maar moet er minder hard om lachen. Mannen...
Wij hebben trouwens echt een kutmaand (om bij het onderwerp te blijven ) qua kosten. Echt allemaal van die pechdingen.

Van de week zat ik met onze auto (de andere) tegen een hekje op mijn werk. Enorme kras aan de passagierskant van voor tot achter. Vervolgens kreeg ik het slot aan de betsuurderskant niet meer open. Langs de dealer. Kosten 70,-

Zat vrijdag in de auto naar mijn werk zie ik ineens dat ik een briljantje mis in mijn trouwring. Langs de juwelier. Briljantje moet openieuw gezet worden en de andere zettingen ook. Kosten 200,-

Fijn hé?
Jemig ja, dat klinkt als veel kosten. En december is ook al zo'n lekkere goedkope maand.....

Hoe is het met de autojacht trouwens?
Oh ja,december staat ook nog voor de deur!

We hebben besloten de auto te houden. Dus die wordt begin december gemaakt.

Heb trek in chips.
Dan neem je toch wat? Ik heb hier nog wokkels liggen. Maar ik heb net mijn tanden al gepoetst.

O, Knorrie wordt eindelijk weer eens wakker, die heeft trek in mij. Dat jochie slaapt werkelijk de godganzedag. Geen lol mee te beleven .
Heb net een paar toastjes met pittige kipsalade genomen.

Lekker!

Heb je nu al je tanden gepoetst?

Druk hier!

Joehoeeeeeeeeeeee....
quote:Morrie schreef op 23 november 2008 @ 19:50:

[...]

EXCUSE ME????????????????
Hallo hier!
Ik denk dat ik kuitmaat 35 heb als ik het zo een beetje opmeet, maar denk wel dat ik een keer langsga. Ik werk er vlakbij (15 min) dus denk dat ik er even langswip van de week. Ik zie echt alleen maar mooie laarzen, dus ik ben er wel bang voor. Vrolijkerd houdt zijn hart vast.

Gister toevallig echt schattige schoentjes gekocht. Helemaal niet iets voor mij want vrij lage hak, maar echt superschattig. Lopen eigenlijk ook als ene huis en onder een kort rokje met van die hoge kniekousen eronder, staan ze wel leuk. Met pumps en die kniekousen krijg je vaak wel een beetje sletterige look. Niet ok.

Verder inderdaad een crappymaand voor jullie zeg Wind. Maar nu je het zegt, zal ik ook eens langs juwelier gaan om steentje in zetting te laten controleren. Diamantje moet eigenlijk eens in de twee jaaar gedaan worden en ik ben ruim 8 jaar getrouwd en 3 x raden hoe vaak ik ben geweest? ...juist, geen enkele keer!

Mijn moeder is helemaal leuk en schoonmoeder is een leuke oma voor mijn kinderen. Laten we het daar maar op houden :-)

Ik doe niet aan Marlies Dekkers. Ik ben meer La Perla, Marie Jo of heel simpel naadloos Hema.

Peb, wel fijn dat jij zoveel van je kind herkent en ook zoveel geduld met hem hebt. GP boft maar met jou als moeder.
Hi!
Hoi terug!
Leuk schoentje Vrolijk! Idd lage hak voor jou, ook voor mij trouwens. Ik zie die schoen ook wel mooi zijn met een flinke naaldhak.

Zit hier aan de Thai Sweet Chili chips, heel fout en heel lekker.

Ik ben meer go with the flow dan vent. Ik kan bijvoorbeeld op vakantie gaan met een tent zonder dat ik per se een camping heb geboekt, we zien wel. Vent kan dat niet. Of onverwacht op bezoek gaan/bezoek ontvangen, en meer van dat soort dingen. Vent wil veel meer vantevoren weten wat op hem af komt. Ik kan ook veel impulsiever besluiten een opleiding te gaan doen, een andere baan te accepteren en meer van dat soort dingen. Vent is daar veel omzichtiger mee.

Lullig van kosten, Wind! December is toch al zo'n dure maand!

Ben zelf een paar dagen (de hele afgelopen week eigenlijk) half uit de running geweest vanwege een verkoudheid die uitgelopen is in een flinke bronchitis. Wel gewoon doorgewerkt en zo, maar flink gehoest, vooral 's nachts. Vent deed gezellig mee, maar ik ben echt net een bejaarde zeehond als ik eenmaal hoest.
Ai Drop, dat is niet prettig! Dat hoesten met bronchitis is echt een crime. Ik hoop dat het senl wat beter gaat met je hoest. Wel lekker die TSC chippies. Ik heb meer wat met de baked nu, die zijn ook erg lekker.

Yup, zeker lage hak. Maar ik draag meer voor met die overknies en dan is het wel ok. Maar de laarzen die ik op oog heb, zijn ook erg leuk bij duoboots want die hebben wel weer een mooie hoge hak.

Ik weet nog wel dat je 1,5 jaar geleden ook zo'n last had van bronchites. Dat duurde toen zo lang!

GW is naar bed en ik heb geen slaap want ik heb vanmiddag 2,5 uur geslapen. Niet zo handig... En ik heb gisteren mijn boek uitgelezen (de laatste van Nicci French. Niet leuk) en heb dus niets om te lezen. Hoe is het mogelijk zou je bijna denken. Morgen maar eens een boek kopen. Denk aan de nieuwe van Esther Verhoef. Heb net bij Bol het laatste boek van Marion (of Manon?!?) Pauw besteld.

Nog leuke boekentips? Er moet nog iets in de zak voor mij namelijk.
Die laarzensite die je linkte heeft idd mooie laarzen! Wel een beetje aan de prijs vind ik, moet ik eerlijk zeggen. Heb laatst nieuwe laarzen gekocht, béétje kinky misschien maar ik vind ze helemaal geweldig onder een rokje. Via Neckermann nota bene, ze passen om mijn (klap)kuiten en zitten goed. En die vond ik al duur (¤ 99.95, daar ging nog 20% korting vanaf).

Ik kan goed met mijn lieve schoonmoeder overweg, maar ik zie me niet met haar naar lingerie struinen, ze is inmiddels 83. MD ook niet echt mijn ding, overigens. Mijn moeder zou het denk ik wel leuk vinden om naar zoiets toe te gaan.

Ik ben een heel slechte beller, ik houd helemaal niet van bellen. Als mijn moeder belt, wat sporadisch gebeurt, hangen we wel vaak minimaal een half uur aan de lijn. Mijn telefoontjes daarheen zijn zo mogelijk nog sporadischer. Ik heb een soort van haat-liefdeverhouding met mijn moeder. Ze is een schat en bedoelt alles heel goed, maar in sommige dingen lijken we teveel op elkaar, en in andere dingen zijn we elkaars tegenpolen. En ik heb altijd het gevoel dat ze denkt beter te weten hoe ik mijn leven moet leiden dan ik zelf, voel vaak bedekte kritiek in haar opmerkingen.
Ik had deze laarzen gezien:

Dit zijn mijn laarzen:

kijken of dit werkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven