Elektrische poffertjespan

21-06-2016 22:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Ik wil graag een elektrische poffertjespan aanschaffen. Wie heeft er 1 en bakt het ook goed?

Groet Emmeline
Ik vraag me dan altijd af hoe vaak je zo'n ding gebruikt. En waar hij de rest van de tijd in de weg kan staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb er een, maar of hij goed bakt weet ik niet, hij staat al vijf jaar lang ongebruikt in de kelder
Ik zou Carrie Bradshaw even bellen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:himalaya schreef op 21 juni 2016 @ 22:08:

Ik vraag me dan altijd af hoe vaak je zo'n ding gebruikt. En waar hij de rest van de tijd in de weg kan staan. Ik heb nu dus zo'n standaard pan. Helaas werkt deze niet zo goed op een elektrische kookplaat. Ik gebruik hem hier in het buitenland regelmatig. Veel feestjes/activiteiten en poffertjes doen het dan altijd goed.
quote:Eindeloos schreef op 21 juni 2016 @ 22:13:

Ik zou Carrie Bradshaw even bellen Poh-fertjes?
Ik vind die porties zo klein! Ik heb een gewone ouderwetse teflon gecoate, met 18 kuiltjes, en dat vind ik al zo weinig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Er staan er twee op marktplaats: een van 10 euro merk Alpina en een van 19 euro, een Tristar. Allebei 21 poffertjes als ik goed heb geteld.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Verdorie, nu heb ik zin in poffertjes met een klont roomboter en veel poedersuiker.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik heb een electrische! Geweldige uitvinding! We gebruiken hem natuurlijk niet heel vaak, maar ik wil hem niet meer missen. Reuze handig!
quote:catootje68 schreef op 21 juni 2016 @ 23:41:

Ik heb een electrische! Geweldige uitvinding! We gebruiken hem natuurlijk niet heel vaak, maar ik wil hem niet meer missen. Reuze handig!Welk merk heb jij, wil jij dat delen?
Girls compete with each other, women empower one another
Sorry, ik lees je vraag nu pas. Ik heb een Bestron, model DLD5009/PC-06. Die heb ik een paar jaar geleden gekozen als kerstcadeau van mijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven