Challenge

21-06-2016 23:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ga komende zomer met vrienden op vakantie naar Spanje en wij hadden de volgende challenge bedacht.

Drink in een team van 3 man zo snel mogelijk een krat bier leeg. De verliezers moeten in een mankini over het strand lopen. (Kotsen=automatisch verloren)

Hebben jullie tips zodat ik mezelf niet voor paal hoef te zetten tegenover alle zonnende mensen ?
Niet meegaan.
Dit is zeker de eerste vakantie dat jullie mogen zuipen? Nou, wat een lol.
Zet vast een paar emmers klaar. Dat maakt achteraf de sporen van heel veel en heel snel zuipen een stuk makkelijker op te ruimen.

En als je niet goed kan drinken (gezien je tips vraagt): scheren.
quote:ZombieQueen schreef op 22 juni 2016 @ 00:12:

Dit is zeker de eerste vakantie dat jullie mogen zuipen? Nou, wat een lol.Nee dit is niet onze eerste keer
quote:RennieGirl schreef op 22 juni 2016 @ 00:22:

Zet vast een paar emmers klaar. Dat maakt achteraf de sporen van heel veel en heel snel zuipen een stuk makkelijker op te ruimen.

En als je niet goed kan drinken (gezien je tips vraagt): scheren.Het drinken is op zich niet zo'n probleem, ik was eigenlijk alleen naar een gouden tip op zoek
Gewoon een kistje malt bier naar binnen kletsen. Bier is bier.
Treurig dit, doe dan een leuk drankspel; bussen, fuck the dealer, beerpong, wickie de viking, etc etc.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 22 juni 2016 @ 01:28:

Treurig dit, doe dan een leuk drankspel; bussen, fuck the dealer, beerpong, wickie de viking, etc etc.Stef stuntpiloot!
Nou idd, kies dan iig een leuk spel waarvoor het de moeite waard is mocht je verliezen
Trainen en scheren.

Alhoewel, zelfs met een goed lijf wordt het niks met zo'n ding. Ik zou thuis blijven.
Word volwassen. Een krat bier leegzuipen is geen pret maar alleen ontzettend sneu.
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 juni 2016 @ 06:44:

Word volwassen. Een krat bier leegzuipen is geen pret maar alleen ontzettend sneu.

En heel erg slecht voor je gezondheid!!!!

Gezellig, jezelf in coma zuipen en je organen een gigantische optater geven.

Ik vind het werkelijk een achterlijk idee. Mijn tip zou zijn: doe ff lekker normaal...
En daarvoor gaan jullie naar Spanje?

Grow up.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
heremientiet
Zo te lezen is de vakantieperiode al begonnen.
geneet van 't laeve
Sneu dit
"Boring conversation anyway"
Dan denk je op het FIFA forum een beetje gelijkgestemde kerels tegen te komen.... Beetje lullen over voetbal en zuipen.

Waar ging het nou mis?
Ja hoor, de vakantie is weer begonnen...

Mijn tip: betaal de ziekenhuiskosten zelf wanneer je jezelf in coma hebt gezopen. Wordt toch volwassenen.
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... e-drinken/
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 juni 2016 @ 06:44:

Word volwassen. Een krat bier leegzuipen is geen pret maar alleen ontzettend sneu.+1
Envoor deze knagende vraag meld je je aan op het Viva forum.

Hihi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 08:23:

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... e-drinken/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven