Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Hahahha, de brug is anderhalf jaar buiten gebruik geweest. want brugdek naar beneden geflikkerd.

Die salade is goddelijk! Zoet, zuur, bitter, hartig. Dressing van aardbeien, rode peper, balsamico en limoen, te lekker!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Salade klinkt lekker Hats.

Hier straks een maaltijd van aardappels/groene asperges / sperziebonen en verse kruiden in yoghurtdressing en dan een gemarineerd stukje tonijnsteak erover. Nieuw recept, het lijkt me lekker.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:16:

Over zwemmen gesproken: de uiterwaarden zijn hier as I speak aan het onderlopen. In juni dus .

En morgen wordt het dertig graden, dus dat wordt lekker plonzen

En de douche krijg je er gratis bij, hier morgen 30 graden en zo'n beetje de hele dag regen. Plakken!!

In ieder geval een lekker tropisch gevoel.
Ben trouwens best benieuwd hoe het met de sollicitaties van GG is afgelopen.
Klinkt goed Hats! Ik zou zelf pizza maken, maar te laat uit werk dus man zat met dochter en vriendinnetje al aan de - gruwel - ravioli uit blik! Nu wil zoon dat zo ook, dus ik eet wel wat tomaat met mozzarella. En dan, hiep hoi, in een zweterig schoolgebouw vergaderen met de MR. En met een zeer directief, want klein, directeurtje. Dat gaat nooit zo goed samen, typetjes als hij en types als ik
Waar ging ze solliciteren?
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 17:52:

Klinkt goed Hats! Ik zou zelf pizza maken, maar te laat uit werk dus man zat met dochter en vriendinnetje al aan de - gruwel - ravioli uit blik! Nu wil zoon dat zo ook, dus ik eet wel wat tomaat met mozzarella. En dan, hiep hoi, in een zweterig schoolgebouw vergaderen met de MR. En met een zeer directief, want klein, directeurtje. Dat gaat nooit zo goed samen, typetjes als hij en types als ik

Dat soort mannen zit gelijk zwaar in mijn allergiezone. Brrrrr.

GG ging in Nederland solliciteren, maar waar precies weet ik niet.
GG is een man

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ravioli uit blik? Waar koop je dat nog?
'quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2016 @ 17:56:

GG is een man

quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:56:

Ravioli uit blik? Waar koop je dat nog?Geen idee en wil het niet weten ook!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 juni 2016 @ 17:49:

Salade klinkt lekker Hats.

Hier straks een maaltijd van aardappels/groene asperges / sperziebonen en verse kruiden in yoghurtdressing en dan een gemarineerd stukje tonijnsteak erover. Nieuw recept, het lijkt me lekker.Oe klinkt ook goed!!!!!!
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 17:52:

Klinkt goed Hats! Ik zou zelf pizza maken, maar te laat uit werk dus man zat met dochter en vriendinnetje al aan de - gruwel - ravioli uit blik! Nu wil zoon dat zo ook, dus ik eet wel wat tomaat met mozzarella. En dan, hiep hoi, in een zweterig schoolgebouw vergaderen met de MR. En met een zeer directief, want klein, directeurtje. Dat gaat nooit zo goed samen, typetjes als hij en types als ik Succes
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:56:

Ravioli uit blik? Waar koop je dat nog?jumbo?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
HAATKOKEN VOOR DOM EN LUI: RAVIOLI UIT BLIK

September 22, 2013 Categories: Haat, haatkoken by Evil Genius 2 Comments

Vandaagravioli in de spiksplinternieuwe WHA-kookrubriek: “Vreetsels voor dom en lui” een handig bewaarrecept voor op de ijskast. De komende tijd vindt u elke zondagmiddagochtend op deze plek een heerlijke maaltijd voor dummies. Of nu ja, heerlijke maaltijd. Zeg maar gewoon maaltijd. Of iets om de maag te vullen. Een beetje. Hou ook even Twitter in de gaten, want daar zullen wij vanaf nu u helemaal kapotspamsmeken of u nog meer lekkere variaties kent op voer waar iedereen allang een miljard variaties op heeft. Want crowdsourcen, dat kunnen wij als de beste. Evenals u, zijn wij ook liever lui dan moe. Dus! Armzalige studenten, uitkeringstrekkers en Nieuwe (droom)Boekhandelplebs opgelet! Dit recept zal uw leven nóg eenvoudiger maken dan het al is. Dus zet, ter bevordering van de concentratie, uw halvelitertje Schultenbrau even weg, want wij leggen het u slechts één keer uit.

Ravioli uit blik*

Keuken: Italiaans, soortvanzegmaar

Bereidingstijd: Drie minuten

Kcal: Boeiend

Prijs: Goedkoop

Benodigdheden

Blik Ravioli

Blikopener

Magnetron

Twee minuten van uw kostbare tijd

Bord

Bestek

Uw lichaam

Stappenplan

Koop een blik Ravioli in tomatensaus. Ga naar huis. Pak een blikopener. Open het blik. PAS OP met het scherpe blik, die Darwin award is zo gewonnen. Stort inhoud van het blik op een bord. Indien u niet wil dat uw magnetron vies wordt, bedek het bord met magnetronfolie. Negeer deze tip indien u in een studentenhuis of sociale huurwoning woont, (type: muizenkolonie en dertig jaar achterstallig onderhoud). Afijn, zet het bord in de magnetron en verwarm de ravioli voor ongeveer twee á tweeënhalve minuut. Haal het bord uit de magnetron. Maar let wel: het bord is nu heet. Ja, HEET. Pak bestek: een vork of lepel (of beide), wat u prettig vindt. Nee, geen kinderbestek. Maak ruimte aan de eettafel door met uw vrije arm alle bende aan de kant te schuiven. Kijkt u liever Shownieuws tijdens het nuttigen van uw maaltijd, duw het legertje vlooienbalen van de bank en ga zitten. Haal het blik Schultenbrau van uw lippen (we zagen wel dat u het stiekem weer gepakt had!). Eet de ravioli op door het, met behulp van het bestek, stukje bij beetje in uw mond te duwen. Kauw goed alvorens het door te slikken (dit is waar u uw lichaam voor nodig hebt). Vergeet niet uw mond dicht te doen tijdens het kauwen, voordat u het weet gaat de huisrat er met uw koningsmaal vandoor. Na het eten is het handig en hygiënisch om uw bord af te wassen of het, in uw geval, schoon te laten likken door uw gesubsidieerde huisdieren, waar u er ongetwijfeld te veel van heeft. Studenten mogen bord en bestek ook simpelweg in de gootsteen flikkeren, dan loopt het naar verloop van tijd vanzelf wel terug naar het keukenkastje.

Eet smakelijk!

* Dit is niet uw ravioli, vriend. Dit is een A-merk en ziet en ruikt iets minder naar kots dan uw C-merk.
Gadverdamme ravioli uit blik!

Ik lig uitgeteld op de bank maar wil eigenlijk nog even wandelen want heb de hele dag binnen gezeten.. Even energie verzamelen..
Ik ben dol op ravioli uit blik.
quote:hatsetats schreef op 22 juni 2016 @ 18:04:

HAATKOKEN VOOR DOM EN LUI: RAVIOLI UIT BLIK

September 22, 2013 Categories: Haat, haatkoken by Evil Genius 2 Comments

Vandaagravioli in de spiksplinternieuwe WHA-kookrubriek: “Vreetsels voor dom en lui” een handig bewaarrecept voor op de ijskast. De komende tijd vindt u elke zondagmiddagochtend op deze plek een heerlijke maaltijd voor dummies. Of nu ja, heerlijke maaltijd. Zeg maar gewoon maaltijd. Of iets om de maag te vullen. Een beetje. Hou ook even Twitter in de gaten, want daar zullen wij vanaf nu u helemaal kapotspamsmeken of u nog meer lekkere variaties kent op voer waar iedereen allang een miljard variaties op heeft. Want crowdsourcen, dat kunnen wij als de beste. Evenals u, zijn wij ook liever lui dan moe. Dus! Armzalige studenten, uitkeringstrekkers en Nieuwe (droom)Boekhandelplebs opgelet! Dit recept zal uw leven nóg eenvoudiger maken dan het al is. Dus zet, ter bevordering van de concentratie, uw halvelitertje Schultenbrau even weg, want wij leggen het u slechts één keer uit.

Ravioli uit blik*

Keuken: Italiaans, soortvanzegmaar

Bereidingstijd: Drie minuten

Kcal: Boeiend

Prijs: Goedkoop

Benodigdheden

Blik Ravioli

Blikopener

Magnetron

Twee minuten van uw kostbare tijd

Bord

Bestek

Uw lichaam

Stappenplan

Koop een blik Ravioli in tomatensaus. Ga naar huis. Pak een blikopener. Open het blik. PAS OP met het scherpe blik, die Darwin award is zo gewonnen. Stort inhoud van het blik op een bord. Indien u niet wil dat uw magnetron vies wordt, bedek het bord met magnetronfolie. Negeer deze tip indien u in een studentenhuis of sociale huurwoning woont, (type: muizenkolonie en dertig jaar achterstallig onderhoud). Afijn, zet het bord in de magnetron en verwarm de ravioli voor ongeveer twee á tweeënhalve minuut. Haal het bord uit de magnetron. Maar let wel: het bord is nu heet. Ja, HEET. Pak bestek: een vork of lepel (of beide), wat u prettig vindt. Nee, geen kinderbestek. Maak ruimte aan de eettafel door met uw vrije arm alle bende aan de kant te schuiven. Kijkt u liever Shownieuws tijdens het nuttigen van uw maaltijd, duw het legertje vlooienbalen van de bank en ga zitten. Haal het blik Schultenbrau van uw lippen (we zagen wel dat u het stiekem weer gepakt had!). Eet de ravioli op door het, met behulp van het bestek, stukje bij beetje in uw mond te duwen. Kauw goed alvorens het door te slikken (dit is waar u uw lichaam voor nodig hebt). Vergeet niet uw mond dicht te doen tijdens het kauwen, voordat u het weet gaat de huisrat er met uw koningsmaal vandoor. Na het eten is het handig en hygiënisch om uw bord af te wassen of het, in uw geval, schoon te laten likken door uw gesubsidieerde huisdieren, waar u er ongetwijfeld te veel van heeft. Studenten mogen bord en bestek ook simpelweg in de gootsteen flikkeren, dan loopt het naar verloop van tijd vanzelf wel terug naar het keukenkastje.

Eet smakelijk!

* Dit is niet uw ravioli, vriend. Dit is een A-merk en ziet en ruikt iets minder naar kots dan uw C-merk.Haha, ik zal dit aan mijn man laten lezen! Ik eet ook liever niets dan dit, hoor (niet te verwarren met 'ik eet niets liever dan dit'). Brrrrrrrrrrr...
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 18:30:

Ik ben dol op ravioli uit blik.Eén blik op je ava laat zien dat je liegt.
Wie heeft er een knuffel voor mij?

Ik haalde een vrachtwagen in en die kreeg toen een klapband. Men, ik dacht dat IS aan het bombarderen was
When they go low, we go high. (M.Obama)
Oh en ik eet wokgroente met varkenshaas puntjes en zoetzure saus
quote:SaveAngie schreef op 22 juni 2016 @ 18:56:

Wie heeft er een knuffel voor mij?

Ik haalde een vrachtwagen in en die kreeg toen een klapband. Men, ik dacht dat IS aan het bombarderen was

Zo, dat is schrikken! Met de schrik vrij gekomen?

quote:Kittens schreef op 22 juni 2016 @ 18:58:

[...]

Zo, dat is schrikken! Met de schrik vrij gekomen?

Ja, gelukkig wel. Plankgas gegeven om er snel voorbij te zijn. Achter me moesten ze wel uitwijken.

Neee!! Geen ravioli uit blik!
Jeetje Angie, gelukkig met de schrik vrij en veilig thuisgekomen. Eet lekker zo, ik ga nu naar Napoleon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven