Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Klinkt goed en tuurlijk lukt dat in vier weken!
Alle reacties Link kopieren
Blijven jullie in Frankrijk dan Hunnie als je de hond gedropt hebt?
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 09:16:

Klinkt goed en tuurlijk lukt dat in vier weken!Ik vind dat zo heerlijk met de caravan dat je zo makkelijk van de ene naar de andere plaats kan gaan. Je komt aan en 15 minuten later sta je op de plek. Met de tent bleven we altijd op één camping want best veel werk.
I like being a mess. It's who I am.
Goedemorgen!
De zon schijnt! Wat fijn!

Heb net hele mooie foto's in het bos gemaakt. Hoop ik.

En nu ga ik in de zon zitten
Goedemorgen!

Koffietijd!
quote:AllyMcBeal schreef op 22 juni 2016 @ 09:19:

[...]

Ik vind dat zo heerlijk met de caravan dat je zo makkelijk van de ene naar de andere plaats kan gaan. Je komt aan en 15 minuten later sta je op de plek. Met de tent bleven we altijd op één camping want best veel werk.Dat vind ik ook heel fijn aan met een caravan weggaan!
Wij hebben geen tent meer en hebben het twee jaar met een antieke klapcaravan uit de jaren 70 (oude Rapido) geprobeerd, maar ik ben toch geen caravanmens. Nu hebben we een heel oud klapkarretje: ziet eruit als een tent, maar staat zo en ligt net even comfortabeler. Een oude Camplet uit het jaar nul, heel modisch in bruin en oranje

Dan heb je idd. die vrijheid om rond te trekken.

Ja, wij blijven in Frankrijk. Vanaf mijn ouders' huis is het niet zo ver meer naar onze 1e camping in het Zuiden. Dan nog een weekje naar de Lot en dat is ook weer niet ver bij het huis vandaan. Dus we doen een 'lusje' en eindigen met de hele familie bij het huis. Zijn we daar nog een kleine week met zijn 11-en (wou toch bijna 12-en zeggen) en dan terug naar dit rotland.
Klinkt goed Hunnie! Hopelijk hebben jullie lekker weer!
quote:Peacy schreef op 22 juni 2016 @ 11:45:

Klinkt goed Hunnie! Hopelijk hebben jullie lekker weer!

Eigenlijk altijd! Mijn zwager heeft altijd pech, maar dat is zijn eigen schuld, want hij gaat altijd naar gebieden waarvan bekend is dat het veel regent (Morvan, Ardennen etc.). Dan ook niet zeiken, vind ik. "Jullie hebben ook altijd mazzel", zegt 'ie dan. Ja eh... je kunt je ook verdiepen in het klimaat van het gebied waar je heengaat.

Jullie ook nog zomervakantieplannen?
Weekje Ardennen, als het meezit.

Haha, ja, dat ken ik. Al hebben we ook een paar keer vette pech gehad! Regen in Noord-Spanje, 10 dagen lang enzo.
Heerlijk Bun. Het zal wel 'anders' zijn die laatste week. Verdrietig misschien, maar ook heel fijn hoop ik.

Wij gaan een weekje naar de Turkse kust. Kijk er nog niet echt naar uit, maar dat komt nog wel.
Geen boze stukjes in de metro schrijven
quote:Bugs_Bunny schreef op 22 juni 2016 @ 12:06:

Geen boze stukjes in de metro schrijven?
quote:Kittens schreef op 22 juni 2016 @ 12:05:

Heerlijk Bun. Het zal wel 'anders' zijn die laatste week. Verdrietig misschien, maar ook heel fijn hoop ik.

Wij gaan een weekje naar de Turkse kust. Kijk er nog niet echt naar uit, maar dat komt nog wel.

Het zal zeker anders zijn, maar ook heel fijn, het is zo'n heerlijke plek.

Waarom kijk je nu nog niet uit naar je vakantie?
quote:Bugs_Bunny schreef op 22 juni 2016 @ 12:06:

Geen boze stukjes in de metro schrijvenWie wat waar en hoe?
quote:Peacy schreef op 22 juni 2016 @ 12:10:

[...]

Wie wat waar en hoe?Kittens aan de Turkse kust
quote:Bugs_Bunny schreef op 22 juni 2016 @ 12:12:

[...]

Kittens aan de Turkse kustSnap het nog steeds niet...
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 12:14:

[...]

Snap het nog steeds niet...Laatst toch iemand opgepakt? Ofzo. Over een stukje wat ze had geschreven.
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 12:09:

[...]

Het zal zeker anders zijn, maar ook heel fijn, het is zo'n heerlijke plek.

Waarom kijk je nu nog niet uit naar je vakantie?

Ik had het hier al ergens geschreven. Man wil heeel graag op vakantie. Er moet zon zijn en hij wil geen auto rijden. Verder mocht het niet te duur zijn.

Hij heeft dit uitgekozen. Niet echt wat ik zou kiezen, maar mijn hoofd stond niet naar een vakantie regelen (en alsmaar 'maar..' aanhoren van man bij mijn ideeën)
Krijg net telefoon dat ik op gesprek mag komen voor de invalpool van een kinderopvang organisatie (had een open sollicitatie gestuurd).

Dat is in ieder geval iets...
quote:Peacy schreef op 22 juni 2016 @ 12:28:

[...]

Laatst toch iemand opgepakt? Ofzo. Over een stukje wat ze had geschreven.Ik zei toch al dat ik mijn haar hoognodig blond moet verven...
Spannend Kittens!
quote:Kittens schreef op 22 juni 2016 @ 12:53:

Krijg net telefoon dat ik op gesprek mag komen voor de invalpool van een kinderopvang organisatie (had een open sollicitatie gestuurd).

Dat is in ieder geval iets...

Da's toch mooi? Well done!

En je vakantie wordt vast leuk. Maar je man moet niet meer zo zeiken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven