Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Kittens schreef op 22 juni 2016 @ 19:04:

[afbeelding]

Neee!! Geen ravioli uit blik!
quote:SaveAngie schreef op 22 juni 2016 @ 18:56:

Wie heeft er een knuffel voor mij?

Ik haalde een vrachtwagen in en die kreeg toen een klapband. Men, ik dacht dat IS aan het bombarderen was

Fijn dat je heelhuids thuis bent gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Poeh, Save

Hier bulgur-risotto, meatloaf en gegrilde groenten (pompoen, tomaat, witte & rode ui, paprika)
Eng hoor een klapband!

Onze wandeling door het park zit erop en nu ga ik fris gedoucht nog lekker buiten zitten lezen.

Wij aten couscoussalade met Mexicaans rulgebakken gehakt met mais( was eigenlijk voor in taco's maar smaakte zo ook best).
quote:SaveAngie schreef op 22 juni 2016 @ 18:56:

Wie heeft er een knuffel voor mij?

Ik haalde een vrachtwagen in en die kreeg toen een klapband. Men, ik dacht dat IS aan het bombarderen was Oeh, dat lijkt me doodeng!
Oh dear, how sad, never mind.
Roti met een zakje van Knorr. Héérlijk! Net of ik in een Surinaams restaurant zat
Save jeetje zeg wat schrikken
I like being a mess. It's who I am.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 18:30:

Ik ben dol op ravioli uit blik.Eens. Jeugdvakantiesentiment.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juni 2016 @ 20:09:

Roti met een zakje van Knorr. Héérlijk! Net of ik in een Surinaams restaurant zat

Wat voor Surinaamse restaurants frequenteer jij?

Nog nooit een Surinaams restaurant van binnen gezien hoor
Ik heb ooit op een Franse tolweg een klapband met een vouwwagen gehad. Tijdens het inhalen notabene. Kreeg de boel gelukkig soepel aan de kant en heb De Zoon toen De Vader laten oproepen - die er binnen 15 minuten was en zich uiteraard opofferde en mijn band verwisselde

(we gaan wel eens met twee auto's op vakantie, gewoon omdat het kan en omdat het wel handig is in het Godvergeten gebied waar we zitten)
Angie
Heftig Ange! Je kunt voor minder van de weg raken. Gelukkig heb je het goed gedaan!
Dank allemaal voor de knuffels.

Wat drinken we? Ik ben aan de wijn.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juni 2016 @ 20:09:

Roti met een zakje van Knorr. Héérlijk! Net of ik in een Surinaams restaurant zat Auw
Ange
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 14:22:

Heftig Blondie, je sluit dan ook een deel van je leven af. Maar gelukkig zijn er foto's, verhalen... schrale troost, maar toch, emotioneel inderdaad. Ik zie nu al op tegen het moment waarop mijn vader het huis ooit gaat verkopen. Stiekem hoop ik dat hij het niet doet. Dan rij ik wel steeds vijf kwartier zijn kant op. If that's what it takes!Ik weet dat Maman niet meer bij mij op bezoek zal komen. En ik koester de laatste keer dat ze er was en dan vooral haar inspectierondje met als resultaat: Lap je ramen en schandalig dat je oven niet uitgewassen is. Zoooo mijn moeder. En dit helpt ook om de periode 'ouderlijk huis' af te sluiten. Het gegein van man en Maman de laatste keer dat we daar samen waren Ik heb haar net gesproken en ze klonk sterker dan in de afgelopen maanden, ze is ondernemend, is afscheid van de buren gaan nemen, is blij met het uitzicht in haar kamer en vertelde me hoe cool ze de schuifdeuren van haar badkamer daar vindt. Een lach en een traan hier.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 juni 2016 @ 17:50:

Ben trouwens best benieuwd hoe het met de sollicitaties van GG is afgelopen.Ik ook. En verder hoop ik dat het gezinnetje GG wat rust vindt. Maar dat zal natuurlijk erg te maken hebben met het solliciteren.
quote:Hunniebunnie schreef op 22 juni 2016 @ 17:52:

Klinkt goed Hats! Ik zou zelf pizza maken, maar te laat uit werk dus man zat met dochter en vriendinnetje al aan de - gruwel - ravioli uit blik! Nu wil zoon dat zo ook, dus ik eet wel wat tomaat met mozzarella. En dan, hiep hoi, in een zweterig schoolgebouw vergaderen met de MR. En met een zeer directief, want klein, directeurtje. Dat gaat nooit zo goed samen, typetjes als hij en types als ik Heeft hij last van Napolinonitus? Doe hem een paar hakken cadeau
quote:Oudblond schreef op 22 juni 2016 @ 21:00:

[...]

Ik weet dat Maman niet meer bij mij op bezoek zal komen. En ik koester de laatste keer dat ze er was en dan vooral haar inspectierondje met als resultaat: Lap je ramen en schandalig dat je oven niet uitgewassen is. Zoooo mijn moeder. En dit helpt ook om de periode 'ouderlijk huis' af te sluiten. Het gegein van man en Maman de laatste keer dat we daar samen waren Ik heb haar net gesproken en ze klonk sterker dan in de afgelopen maanden, ze is ondernemend, is afscheid van de buren gaan nemen, is blij met het uitzicht in haar kamer en vertelde me hoe cool ze de schuifdeuren van haar badkamer daar vindt. Een lach en een traan hier.
quote:Oudblond schreef op 22 juni 2016 @ 21:09:

[...]

Heeft hij last van Napolinonitus? Doe hem een paar hakken cadeau En geef m een zak dropjes
quote:SaveAngie schreef op 22 juni 2016 @ 21:11:

[...]

En geef m een zak dropjes

Nee een zakje van die gele (vanbinnen zure) Napolion snoepjes!

Wijn voor jou en het witte-wijn-gezelschap:

quote:Oudblond schreef op 22 juni 2016 @ 21:17:

[...]

Nee een zakje van die gele (vanbinnen zure) Napolion snoepjes!

Wijn voor jou en het witte-wijn-gezelschap:

[afbeelding]Oh ja, die waren het
Oeh das een heerlijk wijntje
Napoleon ballen zijn in de bonus. Toevallig een zak gehaald van de week
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven