Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 juni 2016 om 20:25
woensdag 22 juni 2016 om 20:27
Mijn stafgedrag is volkomen afhankelijk van het weer, wat er op tv is, de hormoonverhouding op dat moment (en die wijkt bij mij nogal af bij tijd en wijle), de kleur van de post in kwestie en welk groepje er op welk moment van groepjesgedrag wordt beschuldigd.
Ik zou geweldig in het modteam passen.
Ik zou geweldig in het modteam passen.
Tjezus, wat vals
woensdag 22 juni 2016 om 20:29
woensdag 22 juni 2016 om 20:31
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 20:22:
Ik schrok me trouwens dood net, ik zag ineens het stafje helemaal niet meer. Maar ik was dus alleen maar uitgelogd, omdat ik mijn koekjes had opgegeten. Pak van mijn hart.
Zou de reactie van de mod op een stafje dan ook afhankelijk zijn van de stand van de koektrommel?
Ik schrok me trouwens dood net, ik zag ineens het stafje helemaal niet meer. Maar ik was dus alleen maar uitgelogd, omdat ik mijn koekjes had opgegeten. Pak van mijn hart.
Zou de reactie van de mod op een stafje dan ook afhankelijk zijn van de stand van de koektrommel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 juni 2016 om 20:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 17:07:
[...]
Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt.
[...]
Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 22 juni 2016 om 20:34
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt.
joehoe, íemánd! Kijk!
Ze bekent.
[...]
Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt.
joehoe, íemánd! Kijk!
Ze bekent.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 juni 2016 om 20:37
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt. Inspiratie voor een psychologische thriller?
[...]
Er is ook iemand die volgens mij eerst even gekeken heeft waar 'wij' eczeem van krijgen en aan de hand daarvan besloten heeft wie ze leuk vindt. Inspiratie voor een psychologische thriller?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 22 juni 2016 om 20:50
woensdag 22 juni 2016 om 20:56
woensdag 22 juni 2016 om 20:57
quote:MevrouwJack schreef op 22 juni 2016 @ 20:27:
Mijn stafgedrag is volkomen afhankelijk van het weer, wat er op tv is, de hormoonverhouding op dat moment (en die wijkt bij mij nogal af bij tijd en wijle), de kleur van de post in kwestie en welk groepje er op welk moment van groepjesgedrag wordt beschuldigd.
Ik zou geweldig in het modteam passen.Je bent nieuwe vrienden aan het maken lees ik
Ik zou geweldig in het modteam passen.Je bent nieuwe vrienden aan het maken lees ik
woensdag 22 juni 2016 om 20:58
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 20:50:
[...]
Het lijk wel volgens jouw dat ze de hele forum pb-t wat is daar erg aan? Ik heb ook wel pbtjes van haar gehad. Ze zegt niets verkeerd. Ik vind het erg overdreven dat je dan zegt dat iedereen z'n pb functie uit moet doen. Dat je jou niks verkeerd heeft gePBt zegt niks over hoe ze anderen benaderd heeft natuurlijk.
[...]
Het lijk wel volgens jouw dat ze de hele forum pb-t wat is daar erg aan? Ik heb ook wel pbtjes van haar gehad. Ze zegt niets verkeerd. Ik vind het erg overdreven dat je dan zegt dat iedereen z'n pb functie uit moet doen. Dat je jou niks verkeerd heeft gePBt zegt niks over hoe ze anderen benaderd heeft natuurlijk.