Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 22 juni 2016 @ 21:17:

[...]

Haha grappig, die had ik net opgeslagen!Das toevallig. Surinaams eten is heel kruidig. Als je surinaamse gerecht kookt heb je vaak een lichte exotische dessert. Denk aan passievrucht, mango, lychees en u name it.
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 21:21:

[...]

Das toevallig. Surinaams eten is heel kruidig. Als je surinaamse gerecht kookt heb je vaak een lichte exotische dessert. Denk aan passievrucht, mango, lychees en u name it.Ja lychees is ook lekker! Hoofdgerecht is inderdaad vrij stevig inderdaad dus iets tropisch erachteraan een mooie combi. En rum kan mijn vader erg waarderen
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 22 juni 2016 @ 21:23:

[...]

Ja lychees is ook lekker! Hoofdgerecht is inderdaad vrij stevig inderdaad dus iets tropisch erachteraan een mooie combi. En rum kan mijn vader erg waarderen Surinaamse Borgoe rum om geheel in stijl te blijven.
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:14:

Nou mag ik niet eens meer Pejeka plagen met haar niet-bestaande percentages die ze elke keer maar noemt, maar nooit wil onderbouwen.We hadden net zo'n lol. Pjk ook, weet ik zeker.
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 21:33:

[...]

We hadden net zo'n lol. Pjk ook, weet ik zeker.Dat begin ik ook steeds meer te denken, inderdaad.
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:18:

[...]

Van de mod, want dat was offtopic. Klopte ook wel, ergens, maar het is zo fijn om te doen.

Wow, het grote modder-eren is begonnen.

Ik heb trouwens ontdekt dat je op het modtopic niet weggerukt wordt met het advies te mailen over beleid als je het hebt over wanbeleid. En dat waardeer ik best wel een beetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 22 juni 2016 @ 21:37:

[...]

Ik heb trouwens ontdekt dat je op het modtopic niet weggerukt wordt met het advies te mailen over beleid als je het hebt over wanbeleid. En dat waardeer ik best wel een beetje.Volgens mij zit er ook af en toe een Verlichte Mod.
quote:feow schreef op 22 juni 2016 @ 21:37:

[...]

Ik heb trouwens ontdekt dat je op het modtopic niet weggerukt wordt met het advies te mailen over beleid als je het hebt over wanbeleid. En dat waardeer ik best wel een beetje.Ligt er maar aan welke mod dienst heeft.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 21:38:

[...]

Volgens mij zit er ook af en toe een Verlichte Mod.
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 20:53:

Ik krijg bijna nooit pb's Jouw management schermt dat ook af. Tja, je kan natuurlijk niet alles hebben: En beschermd bekend zijn en aanbeden worden in de pb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:14:

Nou mag ik niet eens meer Pejeka plagen met haar niet-bestaande percentages die ze elke keer maar noemt, maar nooit wil onderbouwen.Hoezo niet? Ik bedoel 80% van haar posts zijn niet onderbouwd en ik merk gewoon dat daar vroeger veel meer tijd aan werd besteed.
De blauwe mod is leuk.
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:42:

[...]

Hoezo niet? Ik bedoel 80% van haar posts zijn niet onderbouwd en ik merk gewoon dat daar vroeger veel meer tijd aan werd besteed.Toen de mensen nog wat minder met zichzelf bezig waren, bedoel je?
Zit ik al in een groepje en sta ik al aan een kant? Kan iemand me dan even updaten?
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:44:

Zit ik al in een groepje en sta ik al aan een kant? Kan iemand me dan even updaten?Je zit in mijn groepje. Gewoon omdat ik je in mijn groepje wil en ik schijn een slet te zijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:SallySpectra schreef op 22 juni 2016 @ 21:43:

[...]

Toen de mensen nog wat minder met zichzelf bezig waren, bedoel je?p

Minder BSO, minder vieze plinten en meer stofzuigen ónder de bank. Minder vluchtelingen ook. Ik merk dat door de BSO er echt veel meer vluchtelingen zijn gekomen. Als ouders nu gewoon wat meer tijd aan hun kinderen zouden bestenden en aan het huishouden en wat meer Hollandse pot kookten dan was dat vluchtelingenprobleem ook zo opgelost.
quote:Moirai schreef op 22 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Je zit in mijn groepje. Gewoon omdat ik je in mijn groepje wil en ik schijn een slet te zijn.Ik dacht dat je een bitch was? Of ben je een sletterige bitch ?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Moirai schreef op 22 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Je zit in mijn groepje. Gewoon omdat ik je in mijn groepje wil en ik schijn een slet te zijn.Oh. Ok. En ik kennelijk ook? Of gewoon zomaar? Hebben we een standpunt en een opponent?
handig om te weten hoe iedereen in zijn eigen vagina tuiniert
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:42:

[...]

Hoezo niet? Ik bedoel 80% van haar posts zijn niet onderbouwd en ik merk gewoon dat daar vroeger veel meer tijd aan werd besteed.

Geloof je me niet? Dan ga je toch lekker in de bso kijken, waar minimaal 90% van de moeders hun kinderen dumpt om zelf op een terrasje te gaan zitten.
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:47:

[...]

Oh. Ok. En ik kennelijk ook? Of gewoon zomaar? Hebben we een standpunt en een opponent?Jij hebt een mannelijke nick en als je daarmee praat ben je een slet. Standpunt: wij hebben altijd ggelijk. Opponent: iedereen die het niet met ons eens is.
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juni 2016 @ 21:46:

[...]

Ik dacht dat je een bitch was? Of ben je een sletterige bitch ?En een leugenaar. En een naar mens. Elke week weer wat nieuws erbij denk ik.
Mensen die geen visbestek kunnen gebruiken, zijn ook vaak links.

Ik bedoel er niets mee, ik zeg het gewoon. Het gaat voor 79.2% van die mensen wél op.
quote:S-Meds schreef op 22 juni 2016 @ 21:48:

handig om te weten hoe iedereen in zijn eigen vagina tuiniert

Haar.

En ik heb daar een tuinman voor heur.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:48:

[...]

Geloof je me niet? Dan ga je toch lekker in de bso kijken, waar minimaal 90% van de moeders hun kinderen dumpt om zelf op een terrasje te gaan zitten.Ik weet sinds gisteren dat je met je kind(eren) behoort te overleggen over het aantal werkuren. Vond ik wel een eye-opener eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven