Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 juni 2016 om 22:04
woensdag 22 juni 2016 om 22:04
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:46:
[...]
p
Minder BSO, minder vieze plinten en meer stofzuigen ónder de bank. Minder vluchtelingen ook. Ik merk dat door de BSO er echt veel meer vluchtelingen zijn gekomen. Als ouders nu gewoon wat meer tijd aan hun kinderen zouden bestenden en aan het huishouden en wat meer Hollandse pot kookten dan was dat vluchtelingenprobleem ook zo opgelost.Verdomd.
[...]
p
Minder BSO, minder vieze plinten en meer stofzuigen ónder de bank. Minder vluchtelingen ook. Ik merk dat door de BSO er echt veel meer vluchtelingen zijn gekomen. Als ouders nu gewoon wat meer tijd aan hun kinderen zouden bestenden en aan het huishouden en wat meer Hollandse pot kookten dan was dat vluchtelingenprobleem ook zo opgelost.Verdomd.
woensdag 22 juni 2016 om 22:05
quote:SallySpectra schreef op 22 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Is ook zo. Ik werk alleen voor een extra vakantie (ik bedoel, ik wil niet worden gezien in een driesterrenhotel) en die nóg mooiere auto. Pure luxe.Onderwijl verwaarloos ik mijn kinderen. Maar we gaan wel mooi in de herfstvakantie naar Las Palmas.
[...]
Is ook zo. Ik werk alleen voor een extra vakantie (ik bedoel, ik wil niet worden gezien in een driesterrenhotel) en die nóg mooiere auto. Pure luxe.Onderwijl verwaarloos ik mijn kinderen. Maar we gaan wel mooi in de herfstvakantie naar Las Palmas.
woensdag 22 juni 2016 om 22:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 21:58:
[...]
Ik doe dat met wraps. De grootste groep doet er zalm op en kruidenroomkaas. Klootjesvolk.Hoe lang ze met een handdoek doen is voor mij het criterium.
[...]
Ik doe dat met wraps. De grootste groep doet er zalm op en kruidenroomkaas. Klootjesvolk.Hoe lang ze met een handdoek doen is voor mij het criterium.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S-Meds schreef op 22 juni 2016 @ 21:56:
[...]
nee in principe spreken mensen mij niet aan over mijn doos. en dat is ze geraden ook.
Ik merk wel dat ik mensen tegenwoordig in deel aan de hand van wat ik van hun gleuven weet. Zij met de schrale doos vanwege al die zeep, zij met de grasmat,
zo dus
Zij met de slierten
Zij met de lobbige labia
[...]
nee in principe spreken mensen mij niet aan over mijn doos. en dat is ze geraden ook.
Ik merk wel dat ik mensen tegenwoordig in deel aan de hand van wat ik van hun gleuven weet. Zij met de schrale doos vanwege al die zeep, zij met de grasmat,
zo dus
Zij met de slierten
Zij met de lobbige labia
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 22 juni 2016 om 22:08
woensdag 22 juni 2016 om 22:08
quote:hatsetats schreef op 22 juni 2016 @ 22:06:
[...]
Zij met de slierten
Zij met de lobbige labia
Lobbige labia, wat een héérlijk scheldwoord!
Waar zou Marianne Davids heen zijn op vakantie? Die zit zeker in de stacaravan van Pejeka, haar zus ?
[...]
Zij met de slierten
Zij met de lobbige labia
Lobbige labia, wat een héérlijk scheldwoord!
Waar zou Marianne Davids heen zijn op vakantie? Die zit zeker in de stacaravan van Pejeka, haar zus ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 22 juni 2016 om 22:10