Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 22 juni 2016 @ 22:23:

[...]

En zorgen dat je ze morgen om 06.30 uur weer fris en fruitig aflevert hoor.

Gelukkig doet de voorschoolse oppas dat hier. Echt geen tijd voor.

Ik doe dan wel de boterham tussen de middag.

Is wel een geregel maar tussen de middag eten we met het hele gezin thuis. Nouja bij man zijn werk op de parkeerplaats. Hij zwaait dan uit het raam.

Bij ons doen de lucky few dat, de betere ouder. Zo'n 30 % van de leukere moeders.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 22:33:

[...]

Dat heeft mijn man wel eens gebruikt, maar hij zegt dat het voor geen meter werkt.

Dan doet hij het fout.

Als ik zin heb in forummen erotisch minder toegankelijk ben smeer ik trekzalf op die grote ingegroeide haar van hem waar hij zo trots op is.

De geur. De GÉÚR!! Echt. Máánden klaar is hij dan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Gelukkig doet de voorschoolse oppas dat hier. Echt geen tijd voor.

Ik doe dan wel de boterham tussen de middag.

Is wel een geregel maar tussen de middag eten we met het hele gezin thuis. Nouja bij man zijn werk op de parkeerplaats. Hij zwaait dan uit het raam.

Bij ons doen de lucky few dat, de betere ouder. Zo'n 30 % van de leukere moeders.Fijn dat je man nog tijd neemt om te zwaaien, dat doen ze lang niet allemaal.
I like being a mess. It's who I am.
Ik ga een loop organiseren voor omhooggevallen tokkievrouwen. De wandeling gaat door een revolutiebouwwijk (met oranje woningwetwoningen) en aan het einde krijgt iedereen een frikandel met mayonaise. De opbrengst gaat naar mij. Ik koop er nog meer frikandellen van. Het is een bijzonder initiatief.
Henk Westbroek over België 1 - 0 tegen Zweden. Is er leven op Pluto? Als hij een vlooienband draagt waarschijnlijk niet.

https://www.youtube.com/watch?v=jwucIydijEo
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 22:43:

Ik ga een loop organiseren voor omhooggevallen tokkievrouwen. De wandeling gaat door een revolutiebouwwijk (met oranje woningwetwoningen) en aan het einde krijgt iedereen een frikandel met mayonaise. De opbrengst gaat naar mij. Ik koop er nog meer frikandellen van. Het is een bijzonder initiatief.Ik wil wel een pot mayo sponsoren.
Het fluitje maakt een einde aan de wedstrijd en België gaat door.

De Belgen zijn blij en de volgende tegenstander is Hongarije.

https://www.youtube.com/watch?v=OaE8NF4V8_U

Voetballer van het veld gestuurd na scheet

Voetballer van het veld gestuurd na scheet

AD · 45 minuten geleden

Een Zweedse voetballer heeft zich vandaag in de Zweedse pers verdedigd nadat hij eerder deze week van het veld werd gestuurd omdat hij een scheet had gelaten.…

https://www.youtube.com/watch?v=EqGjtwpNy08

Ik ga een loop organiseren voor omhooggevallen tokkievrouwen. De wandeling gaat door een revolutiebouwwijk (met oranje woningwetwoningen) en aan het einde krijgt iedereen een frikandel met mayonaise. De opbrengst gaat naar mij. Ik koop er nog meer frikandellen van. Het is een bijzonder initiatief.Moet een flinke opkomst geven. Kan niet anders.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:AllyMcBeal schreef op 22 juni 2016 @ 22:52:

[...]

Ik wil wel een pot mayo sponsoren.Mag ik ketchup?
Life is short. Eat dessert first.

Ik ga een loop organiseren voor omhooggevallen tokkievrouwen. De wandeling gaat door een revolutiebouwwijk (met oranje woningwetwoningen) en aan het einde krijgt iedereen een frikandel met mayonaise. De opbrengst gaat naar mij. Ik koop er nog meer frikandellen van. Het is een bijzonder initiatief.

Ik doe mee

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:doornroosje9 schreef op 22 juni 2016 @ 22:54:

[...]

Mag ik ketchup?OP EEN FRIKANDEL HOORT CURRY!!!!!!!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik google op bedorven mayo plaatjes, eerste hit forum Viva Bedorven mayonaise?
Wie snijdt de uitjes?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
BGB waar zijn de nep uggs?
quote:Hayek schreef op 22 juni 2016 @ 22:55:

[...]

OP EEN FRIKANDEL HOORT CURRY!!!!!!!Klopt
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 22:56:

BGB waar zijn de nep uggs?

Het is een lóóp, meid. Dan ga je niet op Uggs.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

OP EEN FRIKANDEL HOORT CURRY!!!!!!!Zodra iets hoort hoef ik het niet meer.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

OP EEN FRIKANDEL HOORT CURRY!!!!!!!Dat bedoelde ik! Excuses!
Life is short. Eat dessert first.

Open anders ff een topic

Ga ik daar vertellen dat je eigenlijk voor uitgerangeerde circusdieren had moeten lopen.
Tjezus, wat vals

[...]

OP EEN FRIKANDEL HOORT CURRY!!!!!!!

Precies. Echt een no-brainer. Tegenwoordig heb je van die friet-tenten waar ze vragen of je ketchup of curry bij je frikandel speciaal wilt. Heiligschennis, feitelijk.

Echt. Het is allemaal de schuld van de allochtonen vluchtelingen chinezen iemand.
quote:Amand schreef op 22 juni 2016 @ 22:59:

[...]

Precies. Echt een no-brainer. Tegenwoordig heb je van die friet-tenten waar ze vragen of je ketchup of curry bij je frikandel speciaal wilt. Heiligschennis, feitelijk.

Echt. Het is allemaal de schuld van de allochtonen vluchtelingen chinezen iemand.

Eens. Patat speciaal hoort met curry uitjes en mayo.

Waar komt die ketchup toch vandaan?
Op een frikandel hoort inderdaad curry. Ketchup hebben tokkies niet in huis. Ik ben blij dat er al animo is, waarmee maar weer is aangetoond dat er een hoop kan, als je maar initiatief toont.

Ik ga een loop organiseren voor omhooggevallen tokkievrouwen. De wandeling gaat door een revolutiebouwwijk (met oranje woningwetwoningen) en aan het einde krijgt iedereen een frikandel met mayonaise. De opbrengst gaat naar mij. Ik koop er nog meer frikandellen van. Het is een bijzonder initiatief.jammer, ik zou meedoen als het om tokkievrouwen van boven de 60 zou gaan
quote:Pumps_italiaans schreef op 22 juni 2016 @ 22:47:

Henk Westbroek over België 1 - 0 tegen Zweden. Is er leven op Pluto? Als hij een vlooienband draagt waarschijnlijk niet.

https://www.youtube.com/watch?v=jwucIydijEo
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven