Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
maandag 20 juni 2016 om 17:53
maandag 20 juni 2016 om 21:38

woensdag 22 juni 2016 om 22:13
Het nieuwe seizoen van Call the midwife heb ik af. Wat een mooi seizoen weer.
Kijk nu even een aflevering Gossip Girl, vind ik een fijne serie om tussendoor te kijken als ik geen tijd heb om heel veel te kijken. Over een paar weekjes vakantie, dan weer beginnen aan een nieuwe serie.
Kijk nu even een aflevering Gossip Girl, vind ik een fijne serie om tussendoor te kijken als ik geen tijd heb om heel veel te kijken. Over een paar weekjes vakantie, dan weer beginnen aan een nieuwe serie.
"After all this time?" "Always."
woensdag 22 juni 2016 om 22:29
quote:pinky8 schreef op 20 juni 2016 @ 15:06:
series als the killing, the following, denken jullie ook niet wat voor enorm zieke geest moet erachter zitten om zulke verhaallijnen te schrijven? Er is dus iemand die dat allemaal heeft bedacht...ik krijg er af en toe de koude rillingen van.. Dan moet er toch iets niet helemaal goed met je zijn?Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.
series als the killing, the following, denken jullie ook niet wat voor enorm zieke geest moet erachter zitten om zulke verhaallijnen te schrijven? Er is dus iemand die dat allemaal heeft bedacht...ik krijg er af en toe de koude rillingen van.. Dan moet er toch iets niet helemaal goed met je zijn?Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.
woensdag 22 juni 2016 om 22:37
quote:Gisselle schreef op 22 juni 2016 @ 22:29:
[...]
Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.
Eens.
Dat van die ziekte geest denk ik wel ooit bij bepaalde boeken. Die van Mo Hayder bijvoorbeeld.
[...]
Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.
Eens.
Dat van die ziekte geest denk ik wel ooit bij bepaalde boeken. Die van Mo Hayder bijvoorbeeld.
donderdag 23 juni 2016 om 00:05

donderdag 23 juni 2016 om 09:41
The Walking dead onlangs afgekeken. Had echt niet het idee dat het iets voor mij zou zijn maar nav het enthousiaste TWD topic toch eens aan begonnen. Wel met vriend, dat is wel een prettige randvoorwaarde. Vooral in het begin, als je nog niet veel bent gewend, kan het erg spannend zijn! Maar heerlijk om zo weer eens lekker 5 seizoenen te bingen. Voor wie het nog niet heeft gezien, zou het proberen want het is echt een goede serie!

donderdag 23 juni 2016 om 19:06
quote:BassGroove schreef op 23 juni 2016 @ 18:38:
Ik heb sinds vandaag ook Netflix. De zoek functie snap ik nog niet zo goed, want als ik een film titel intik krijg ik veel films behalve wat ik zoek. Moet het allemaal nog uitzoeken. Ik ga straks de film: stalked by my neighbor ben benieuwd.Dan staat die film er gewoon niet op en geeft ie andere opties met zelfde woorden in de titel of vergelijkbaar verhaal oid
Ik heb sinds vandaag ook Netflix. De zoek functie snap ik nog niet zo goed, want als ik een film titel intik krijg ik veel films behalve wat ik zoek. Moet het allemaal nog uitzoeken. Ik ga straks de film: stalked by my neighbor ben benieuwd.Dan staat die film er gewoon niet op en geeft ie andere opties met zelfde woorden in de titel of vergelijkbaar verhaal oid