Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Film the feature of 13 is ook een aanrader.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 20 juni 2016 @ 17:29:

Film the feature of 13 is ook een aanrader.Bedankt voor de tip, ik heb het op mijn lijstje gezet (althans, ik ga er vanuit dat je the fear of 13 bedoelt)
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 15:08:

[...]

Mahw. Jij kijkt het dus hoe ziek ben jij dan wel niet. nou van te voren weet ik niet precies wat voor gruwelijke details er naar voren komen tijdens de serie... maar vroeg het me gewoon af...
.
Ik heb het laatste seizoen van The Following gekeken in de afgelopen dagen.. Super spannend! Heel jammer dat het nu voorbij is.

Nu bezig met OITNB.
Het nieuwe seizoen van Call the midwife heb ik af. Wat een mooi seizoen weer.

Kijk nu even een aflevering Gossip Girl, vind ik een fijne serie om tussendoor te kijken als ik geen tijd heb om heel veel te kijken. Over een paar weekjes vakantie, dan weer beginnen aan een nieuwe serie.
"After all this time?" "Always."
quote:pinky8 schreef op 20 juni 2016 @ 15:06:

series als the killing, the following, denken jullie ook niet wat voor enorm zieke geest moet erachter zitten om zulke verhaallijnen te schrijven? Er is dus iemand die dat allemaal heeft bedacht...ik krijg er af en toe de koude rillingen van.. Dan moet er toch iets niet helemaal goed met je zijn?Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.
quote:Gisselle schreef op 22 juni 2016 @ 22:29:

[...]

Nee zo kijk ik niet, ik kijk heel kritisch, en mij vallen veel dingen op die niet erg realistisch zijn, toch kijk ik graag vanwege de spanning, de mooie opnames enz.

Eens.

Dat van die ziekte geest denk ik wel ooit bij bepaalde boeken. Die van Mo Hayder bijvoorbeeld.
quote:dolfje schreef op 22 juni 2016 @ 22:37:

[...]

Eens.

Dat van die ziekte geest denk ik wel ooit bij bepaalde boeken. Die van Mo Hayder bijvoorbeeld.

Oh ja brrr, De Vogelman.

Heel erg spannend boek maar hoe krijg je het verzonnen als schrijver.
The Walking dead onlangs afgekeken. Had echt niet het idee dat het iets voor mij zou zijn maar nav het enthousiaste TWD topic toch eens aan begonnen. Wel met vriend, dat is wel een prettige randvoorwaarde. Vooral in het begin, als je nog niet veel bent gewend, kan het erg spannend zijn! Maar heerlijk om zo weer eens lekker 5 seizoenen te bingen. Voor wie het nog niet heeft gezien, zou het proberen want het is echt een goede serie!
quote:Marjo41 schreef op 23 juni 2016 @ 00:05:

[...]

Oh ja brrr, De Vogelman.

Heel erg spannend boek maar hoe krijg je het verzonnen als schrijver.Ja dat bedoel ik. Bij series vind ik het eigenlijk wel meevallen met de heftigheid.
Ik heb sinds vandaag ook Netflix. De zoek functie snap ik nog niet zo goed, want als ik een film titel intik krijg ik veel films behalve wat ik zoek. Moet het allemaal nog uitzoeken. Ik ga straks de film: stalked by my neighbor ben benieuwd.
quote:BassGroove schreef op 23 juni 2016 @ 18:38:

Ik heb sinds vandaag ook Netflix. De zoek functie snap ik nog niet zo goed, want als ik een film titel intik krijg ik veel films behalve wat ik zoek. Moet het allemaal nog uitzoeken. Ik ga straks de film: stalked by my neighbor ben benieuwd.Dan staat die film er gewoon niet op en geeft ie andere opties met zelfde woorden in de titel of vergelijkbaar verhaal oid
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 juni 2016 @ 19:06:

[...]

Dan staat die film er gewoon niet op en geeft ie andere opties met zelfde woorden in de titel of vergelijkbaar verhaal oidDit.
Ik ben begonnen aan de laatste OITNB.

Net maar even uit gezet en als de kinderen slapen pak ik wat lekkers en kijk de laatste uit.

Maar wat dan????
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 juni 2016 @ 19:06:

[...]

Dan staat die film er gewoon niet op en geeft ie andere opties met zelfde woorden in de titel of vergelijkbaar verhaal oidDank je wel! Heb het net nog even getest en je hebt helemaal gelijk
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 19:09:

Ik ben begonnen aan de laatste OITNB.

Net maar even uit gezet en als de kinderen slapen pak ik wat lekkers en kijk de laatste uit.

Maar wat dan????Ja, daar zit ik nu ook mee. Ben serieloos
Zow dat was een naar iets.
Ik heb de film: The feature of 13 gekeken. Meer een documentaire, prachtig gefilmd tijdens het vertellen.

De film: Stalked by my neighbor ga ik zo meteen bekijken.
Heeft iemand Happy Valley al genoemd? Erg spannend!! Britse serie, super in geacteerd!
Nog iemand die iZombie kijkt?

Ik vind m erg vermakelijk.
668, the neighbour of the Beast
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 21:40:

Zow dat was een naar iets.Ja, echt. Was ook in shock van de laatste twee afleveringen.
Niet spoileren please.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Marels schreef op 23 juni 2016 @ 22:34:

Ik vind m erg vermakelijk.Yep. Al gezien. Leuk idd.
quote:Marels schreef op 23 juni 2016 @ 22:34:

Ik vind m erg vermakelijk.Ja. Erg leuk!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven