Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier overigens idioot veel muggen.
Goedemorgen.

Hier is het nog heel lekker. Zonnetje, beetje wolken. Pas vanmiddag gaat het echt los geloof ik.

Dan moet ik naar mijn werk, gesprek met LG. Ik wil toch weer wat uurtjes gaan werken, nog twee weken tot de zomervakantie. Wat dingen opruimen, voorbereiden voor volgens jaar etc. Maar low key, geen stress.

Yette, fijn dat die mevrouw zo goed wist wat je nodig hebt.
Goedemorgen Stammers!

Solo : Dat geeft natuurlijk nul vertrouwen in de nieuwe school. Wat vond de 'baas' van jongste er van? Die klinkt tenminste wel betrokken.

Onweer in de ochtend met harde donderslagen. Ik kan me niet herinneren dat ik dat al ooit meemaakte!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen!!
Was heftig weer in delen van Nederland. In het zuiden niets aan de hand tot nu toe.
Hagel! Kat mauwt aan het raam, ze wil naar het balkon want die opspringende hagel is reuze interessant.
Goedemorgen. Wat een wilde nacht was het hier. Wat spannender klinkt dan het was. Diverse keren wakker geweest door het onweer en het is nat buiten. Heel nat.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb niks gehoord en ook nog niet naar buiten gekeken dus geen idee hoe het er hier aan toe is..

Zal zo eens opstaan.
Hier kurkdroog, zonnig en nu al bloedheet. Maar ik blijf hopen op wolkbreuken!
Van mij hoeft het de komende tijd niet te regenen overdag. Geef mij maar zon
Hier gaat het pas onweren als ik voor een klas vol kinderen sta. Ik hoorde dat ze zich flink laten afleiden door onweer. Fijn, want ik heb een tussenbeoordeling en er komen mensen meekijken
quote:Kittens schreef op 23 juni 2016 @ 07:56:

Hier gaat het pas onweren als ik voor een klas vol kinderen sta. Ik hoorde dat ze zich flink laten afleiden door onweer. Fijn, want ik heb een tussenbeoordeling en er komen mensen meekijken Ai, veel succes!
Succes Poesje! Vast een onweer verhaal in je planning opnemen?
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 08:00:

Succes Poesje! Vast een onweer verhaal in je planning opnemen?Goed idee!
quote:Kittens schreef op 23 juni 2016 @ 07:56:

Hier gaat het pas onweren als ik voor een klas vol kinderen sta. Ik hoorde dat ze zich flink laten afleiden door onweer. Fijn, want ik heb een tussenbeoordeling en er komen mensen meekijken Maar die tussenbeoordelaars weten dat ook wel hoor, dat een flinke onweersbui nou juist geen positieve invloed heeft op de taakgerichtheid van de kindertjes .
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 08:00:

Succes Poesje! Vast een onweer verhaal in je planning opnemen?Ik wilde al een adhoc themales voorstellen, over wat te doen als je buiten bent bij onweer of over hoe onweer ontstaat of zo (beetje afhankelijk van de leeftijd)
quote:elfje12 schreef op 23 juni 2016 @ 07:55:

Van mij hoeft het de komende tijd niet te regenen overdag. Geef mij maar zon
Hier is het ook warm en zonnig. Best lekker om dadelijk te fietsen.

Daarna meteen naar huis verslag schrijven en moet vandaag ook nog ergens boodschappen doen en vanavond werken.

En als het even meezit vandaag ook nog ergens lekker met een boek zitten.
Goeiemorgen! Hier ook diverse keren wakker geweest, wat een onweer! Onze schuur stond blank, en de halve stad ook heb ik me laten vertellen. En t is nu al broeierig warm en klam... rustig aan maar vandaag.

Succes Kittens, komt vast goed!
The owls are not what they seem
Tvp
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juni 2016 @ 09:12:

TvpWil jij ons terugvinden? Of kunnen wij jou hiermee terugvinden?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier hebben we vanaf vannacht al onweer en flinke buien. Maar wel warm. Sportdag is afgelast en ik kan zwemmen in de achtertuin.

Maar goed, morgen is het vast weer beter. Hoef ook niet zo veel echt buiten te doen.

Er is wel iemand overleden las ik net door onweer, dat is niet fijn.

Goedemorgen!
Leo

Hebbie het druk?
Môgge, wat een gespook vannacht! Vanochtend ook nog. Ik stond de ontbijtboel klaar te zetten toen a. de hond wegstoof van haar kussen en b. ik de regen wel heel erg dichtbij hoorde... Kwam met stralen door het dakje en de kozijnen van de erker

Man uit zijn bed geschreeuwd en die heeft de hele voorraad handdoeken op en onder de vensterbank geplempt. Poeh, toch maar eens dat lood laten nakijken. En misschien de wingerd wat bijknippen

Mooi Blondie, dat je moeder zo sterk klinkt!

En Kittens: succes vandaag met de koters!
Oh ja, goedemorgen! Bij ons geen noodweer. Straat was vanochtend zo goed als droog. Nu regent het wel, maar niet extreem.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven