VRLK
maandag 24 november 2008 om 13:43
Apie 1,70 (of 1,61 of 1,79)
Japie 1,83 (1,74 of 1,92)
Ik denk dat Japie dat niet gaat halen hoor. Die heeft het kabouter postuur van mijn kant van de familie schat ik in. Maar goed die hormonen kunnen nog van alles doen.
Waar is het bij mij trouwens misgegaan? Ik ben ruim 5 cm kleiner dan mijn moeder Zal wel aan die 9 cm liggen.
Japie 1,83 (1,74 of 1,92)
Ik denk dat Japie dat niet gaat halen hoor. Die heeft het kabouter postuur van mijn kant van de familie schat ik in. Maar goed die hormonen kunnen nog van alles doen.
Waar is het bij mij trouwens misgegaan? Ik ben ruim 5 cm kleiner dan mijn moeder Zal wel aan die 9 cm liggen.
maandag 24 november 2008 om 13:45
Maar sowieso kloppen ze qua curve niet met kaboutermoeder want allebei knallen ze al sinds eerste jaar uit lengtecurve. Werd zelfs zo dat Loeder met haar laatste bezoek aan CB niet eens op curve kon worden geplaatst omdat ze er al niet meer op paste 
Mormel is nu met 2 jaar 10 maanden 1.04 en Loeder met 5 jaar en 4 maanden 1.22.

Mormel is nu met 2 jaar 10 maanden 1.04 en Loeder met 5 jaar en 4 maanden 1.22.
maandag 24 november 2008 om 13:46
maandag 24 november 2008 om 13:47
maandag 24 november 2008 om 13:52
maandag 24 november 2008 om 14:59
Veel plezier, Vrolijk!
GW is 1.75 en ik ben 1.72 dus dan worden KW en BRS... jezus, kan niet meer tellen. Nog een keer. GW is 1.75 en ik 1.72 dus dat is dan 3.47. 3.47 delen door twee en plus 11 cm is: 1,84 (en een half). Met een mogelijk verschil van 9cm is het dan 1.75 - 1.93.
Zou best kunnen. Kleine schoonfamilie en grote eigen familie (broertje is 1.95 en een oom 2.00)
Gaat lekker hé, Lien?
Maar heb je stiekem echt geen voorkeur?
En verder...
Nathje, je weekend klinkt geslaagd! Lekker hoor.
En ik lees ook herkenning in jullie omschrijvingen van de kinderen. KW wil ook duidelijkheid en structuur maar dan in mindere mate. Wij hebben een weekbord waarop per dag staat wat er die dag gaat gebeuren, wie hem haalt, of hij naar de BSO moet etc. Werkt heel goed.
Ben inmiddels thuis en duik zo mijn bed in als GW en BRS wakker zijn.
GW is 1.75 en ik ben 1.72 dus dan worden KW en BRS... jezus, kan niet meer tellen. Nog een keer. GW is 1.75 en ik 1.72 dus dat is dan 3.47. 3.47 delen door twee en plus 11 cm is: 1,84 (en een half). Met een mogelijk verschil van 9cm is het dan 1.75 - 1.93.
Zou best kunnen. Kleine schoonfamilie en grote eigen familie (broertje is 1.95 en een oom 2.00)
Gaat lekker hé, Lien?
Maar heb je stiekem echt geen voorkeur?
En verder...
Nathje, je weekend klinkt geslaagd! Lekker hoor.
En ik lees ook herkenning in jullie omschrijvingen van de kinderen. KW wil ook duidelijkheid en structuur maar dan in mindere mate. Wij hebben een weekbord waarop per dag staat wat er die dag gaat gebeuren, wie hem haalt, of hij naar de BSO moet etc. Werkt heel goed.
Ben inmiddels thuis en duik zo mijn bed in als GW en BRS wakker zijn.
maandag 24 november 2008 om 16:20
beterschap Wind! Fijn dat je zo even je bed in kan.
Hier kastje in de olie, zag er tegenop maar was zo gepiept!
Pebbles, Wind, Mille en Morrie, toen jullie bij mij kwamen eten had ik de dag erna toch verzonnen dat er een deur moest komen bij de trap? Nou het kozijn zit er sinds zaterdag in. Joehoe!
Het heeft lang geduurd maar voor de feestdagen is het wel af, dus kunnen wij ongeneerd feesten met O&N terwijl de Apie en Japie lekker liggen te pitten. Aap was vroeg thuis dus die verft nu snel het kozijn en hopelijk komt deze week de deur erin.
Staat trouwens mooi ook.
Hier kastje in de olie, zag er tegenop maar was zo gepiept!
Pebbles, Wind, Mille en Morrie, toen jullie bij mij kwamen eten had ik de dag erna toch verzonnen dat er een deur moest komen bij de trap? Nou het kozijn zit er sinds zaterdag in. Joehoe!
Het heeft lang geduurd maar voor de feestdagen is het wel af, dus kunnen wij ongeneerd feesten met O&N terwijl de Apie en Japie lekker liggen te pitten. Aap was vroeg thuis dus die verft nu snel het kozijn en hopelijk komt deze week de deur erin.
Staat trouwens mooi ook.