LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Getsie, wat een nare verhalen weer Ongeduld, voor je forumvriendinnetje.

Brabbel, balen dat Kaj nu weer afvalt. Is het niet gewoon omdat hij wat actiever is? En de enige tip die ik je kan geven is om te proberen het los te laten. Kijk of hij wat lekkere dingen lust (poffertjes doen het hier altijd goed), bied hem zijn eigen eten aan maar laat hem dat ook zelf ontdekken. En terwijl hij bezig is met ontdekken, doet hij misschien wel zijn mond open voor de lepel. Zolang hij gewoon lekker actief en vrolijk is, het toch iets los laten.

Yada, fijn dat Finn eindelijk wat beter is, zodat je zijn vrolijke aard eindelijk ziet! Kan me voorstellen dat je er een traantje van wegpinkt. En goed dat hij nu echt aan het kruipen is!

Crazydesi, wat een gedoe zeg, Kevin overdag actief, Twan 's nachts... Ik zou toch je vriend wat vaker inzetten, het zijn net zo goed zijn kinderen... Maar ik heb makkelijk praten van een afstand, met twee makkelijke kinderen en een man die veel doet.

Mango, lief, Esmee die kusjes geeft En kun je meteen begin december in het onderwijs aan de slag? Of valt het tegen met de banen?

Hier lekker bezig met alles, alhoewel een aantal dingen iets minder soepel lopen. Maar ach, het gaat vast vanzelf weer beter.

Met Tessel gaat het nu als een speer. Sinds een paar dagen is ze steeds meer op haar knietjes aan het kruipen, dat lijkt ze goed door te hebben. Ook loopt ze met de bakfiets van Daan aan de hand. Maar dat zag er zo onhandig uit, plus dat de bakfiets nogal makkelijk weg kan rijden, dat we de loopkar maar weer boven water getoverd hebben. Dat is een karretje van Ikea, met de duwstang in twee standen, en waarbij je de wieltjes stroever kunt laten lopen. Die werd dus meteen volgestouwd met de knuffels van Daan, en Daan loopt er inmiddels continu de kamer mee door

Daan is op het moment al heerlijk fanatiek met Sinterklaas en Zwarte Piet. Vanavond heeft hij zijn schoen gezet, toen hij hoorde dat hij dat mocht doen wisthij niet hoe snel hij het bad uit moest komen. Vervolgens gauw een schone luier en pyjama aan, schoen gepakt, en bij de balkondeur neergezet. Samen Sinterklaasliedjes gezongen, en hij vond het prachtig om te zien dat Tessel ook flink aan het meeklappen was

Sowieso was het vanavond wel grappig... Sinds kort gaan ze met z'n tweetjes samen in bad. Eerst Tessel, terwijl Daan op het potje gaat, en daarna samen. Moet Tessel natuurlijk nog de haren ingezeept krijgen door Daan, en dan weer uitspoelen. Tessel wil continu weer met alles spelen waar Daan ook mee bezig is, draait de hele tijd heen en weer, en eigenlijk is daar dan weer geen pelek voor omdat het hele bad vol zit met kind.

Nu gauw nog evne verder kijken, en dan gauw naar bed.
Ongeduld heb de foto's gezien, echt bizar joh!!

En wat verschrikkelijk voor je forumvriendin. brrr krijg er kippenvel van.

Tieger hier gaan ze ook steeds meer samen spelen, of de een rent/kruipt achter de ander aan omdat ze met hetzelfde speelgoed willen spelen. leuke tijd he!!!!

Zou het aan het weer liggen ofzo, sharon heeft vanacht ook gespookt. Ze hoest heel erg en word daar wakker van, en verder voelt ze zich niet zo lekker denk ik. Ze heeft gespookt van 3 tot half 6, en om half 7 werd samuel weer wakker... gaaaaap

ze was nog ontzettend moe, wilde vanmorgen niet slapen en nog veel huilen. Heb haar voor het eerst maar een zetpil gegeven!

Nu zijn ze bij schoonouders, wij hebben open huis... spannend! nog niemand geweest alleen!
Hai,

Ben ik weer. Tja waarom geen zetpillen weet ik ook niet zo goed (man heeft met de arts gebeld), volgens mij omdat de koorts geen kwaad kon en je dan niet weet wanneer ze beter is ofzo? In elk geval, vandaag is mijn man weer met Zoë naar de arts geweest maar wat ik heb begrepen even snel over de telefoon was er niks aan de hand en moet de koorts gewoon nu wel bijna over zijn en we hebben 'echte' neusdruppels gekregen. Ze slaapt als een roosje dus erg dramatisch lijkt het niet te zijn.

Balen zeg dat zoveel kindjes zo aan het kwakkelen zijn, zal idd het weer wel zijn. Sterkte iedereen met gebroken nachten!
Jeetje, wat een ravage ongeduld! Ik hoop dat je voldoende vergoed krijgt door de verzekering. Ik ben ook eens aangereden met mijn redelijk oude auto, maar in perfecte staat. Ik kreeg alleen de dagwaarde terug, ik heb er 2000 bij moeten leggen om een vergelijkbare auto terug tekopen, terwijl het niet mijn schuld was.

Wat vreselijk zeg voor je forumvriendin!

Voor het schema; 8365 gram en 70,7 cm
Morguh..

Hallooo, Kaj heeft vrijdag ook `echte` neusspay gehad, gaat idd nu stukken beter...Achja het eten dat komt wel !!

Tieger denk idd omdat hij wat actiever is, maar het loslaten is niet echt makkelijk hoor, je denkt al vaak aan zijn hart en dat is gewoon een issue wat nog heel zwak is., En daar moeten we ook heel goed opletten van de cardioloog.
Brabbel, het loslaten bedoelde ik vooral voor het eten hoor. Ik heb bij Daan gemerkt dat het gewoon niet lukte om er veel eten in te kijken. In Daan zijn geval spuugde hij veel. Als hij zijn fles halverwege weigerde, dan had het absoluut geen zin om nog te proberen om er nog wat in te krijgen, omdat we dan eigenlijk zeker wisten dat het er weer uit kwam. Nu, 2 jaar later, is het nog steeds een lichtgewicht, en in sommige gevallen zelfs mager ventje. Maar hij volgt de groeicurve, eet absoluut niet slecht (voor een 2-jarige heel goed zelfs), en het is niet zo dat de kilo's er nu hard aankomen of zo. Het zit voor een deel dus ook in zijn genen of zo, hij zal de magere aanleg van zijn vader wel hebben. Dus zo bedoelde ik het loslaten. Zolang hij niet onwijs gaat afvallen zonder dat er een reden voor is (zoals ziekte), zou ik je willen aanraden om dat stukje los te laten.

Ongeduld, wat een toestand zeg, met die aanrijding. Balen trouwens dat je dan niet de volledige waarde weer krijgt.

Oh, ik zie her en der weer wat gegevens voorbij komen voor de tabel, die heb ik nog niet bijgewerkt op het moment. Lastige is ook dat de pc waar dat op staat het niet meer deed vanwege een virus. Gisteravond is het man uiteindelijk gelukt om de boel weer geinstalleerd te krijgen na formatteren, nu moeten alleen de documenten nog weer teruggezet worden. Als ik dan weer tijd heb, zal ik de tabel weer bijwerken.

Gisteren nog lekker rondgekeken en geshopt, nog even met Daan bij Ikea geweest om nog een extra kastje te kopen voor al het speelgoed. Daan ook nog meteen even geindoctrineerd... Ze hebben bij Ikea nu een knuffelactie, van iedere knuffel die je koopt gaat er 1 euro naar Unicef voor de scholing van een kind. Dus Daan maar even uitgelegd dat we een knuffel kochten zodat er een kindje naar school kan. Dat wist hij vanmorgen nog te reproduceren, dus dat geheugen zit wel goed

Nu even een kleine dame in bed leggen, en dan maar even onder de douche springen.
Hi Allemaal,

Nou verhuizing zit erop! Nu nog alle troep wegwerken..... Hebben nog geen internet (zit nu effe bij schoonouders achter laptop) Dus ben er effies niet....

Hoop gauw weer me te kunnen melden!

XX San
Ik kom vanavond even bijlezen en reageren, nu eerst een vraagje.

Er waren hier een paar babies aan de diarree. Wat was de oorzaak bij jullie en de oplossing? Popsie heeft nu voor de tweede keer in 3 weken tijd voor langere tijd diarree (eerste keer duurde het 7 dagen en nu zitten we op de 5de dag). Ze eet slecht tot niet en drinkt alleen haar melkflessen. Ze is nu dus mega afgevallen. Verder is ze sneller vermoeid maar niet echt superziek ofzo. Omdat wij een huisarts hebben die niet echt wat met kids heeft vraag ik hier maar vast om wat voorinformatie :-) Heb net het "gezondheids kinderboek" ook maar uit mijn hoofd geleerd Ben net herstellende van mijn eigen griep dus had er even de tijd voor
oh sorry Tieger dacht dat je over mijn bezorgheid bedoelde !!

Had jij dan ook dat Daan af en toe afviel ? Nu heb ik zelf wel een theorie hoor : graag jullie gedachte erover...

Kaj hoest al 3 wkn, kost energie dus kan hij ervan afvallen, moet meer zijn best doen voor het ademen vanwege het slijm wat in zijn longen zit en hij is goed bezig om los te zitten en te spelen... Wat denken jullie ??
Nee hoor Brabbel, dat je bezorgd bent over zijn gezondheid vind ik niet meer dan logisch. Bij vlagen (nu al een heel stuk minder dan in het begin) had ik dat ook bij Daan. Ik heb bij Daan ook wel eens in paniek het ziekenhuis opgebeld omdat hij gallig aan het spugen was, de hele dag eigenlijk nog niet gepoept had, en we net te horen hadden gekregen dat hij een malrotatie van zijn darmen had. Verder geen koorts, maar gewoon wat minder lekker. Achteraf bleek hij gewoon wat ziekig te zijn en moest hij daarom spugen.

Ik denk zelf dat hij efficient met zijn energie is omgegaan. En we zagen bij Daan op een gegeven moment dat hij of groeide in gewicht, of in lengte, of in ontwikkeling. Dat de energie maar naar een van de drie kan gaan (het groeien in sprongen). En als hij ziek is, kan er minder energie naar de andere dingen gaan, en als hij wel verder gaat qua ontwikkeling, kan dat dus ten koste gaan van andere dingen. Dus je theorie vind ik erg aannemelijk klinken, zoiets hadden we hier ook al geconcludeerd.

Hier een heerlijk rommeldagje gehad. Kastje in elkaar gezet, Daan zijn kamer even omgegooid. HOpelijk wil hij er vanavond wel in slapen...
hallo,

cursus was stiekem heerlijk, leuke stof, leuk hotel, even geen mama, maar een beetje los.

ben vrijdag nog uit eten geweest en gisteren natuurlijk weer naar voetbal, gisterenmiddag de Sint gezien bij werk vriend.

super weekend, enige smetje is dat we de adminstratie vandaag helemaal bij hebben gewerkt blek.

kom later of deze week nog wel reageren.

liefs M
Brabbel, heel veel doorzettingsvermoging gewenst hoor! Jullie hebben zoveel extra werk en zorgen van jullie lieve mannetje. Nogmaals een dikke digiknuffel!

Ongeduld en Indra. Graag gedaan hoor (die tips). Wij hebben zelf zoveel tips gekregen om onze oudste aan het bewegen te krijgen, kan er wel een boek over schrijven

Roze WoIk, wat een geweldig kado. Een chocofontein. Zijn die ook al voor finale consumenten op de markt? Daar had ik geen idee van. Geniaal kado, grijnz, niet verantwoord als ik er een zou kopen :-)

Mango, wat schattig dat kussen! Wil je hier langskomen en het aan Popsie leren? Wat een lief verhaal.

Ongeduld, wat een verhaal! Ik hoop dat alles soepel voor jullie opgelost wordt!

Brabbel, wat betreft het autostoeltje zou ik ook wachten tot het hoofdje niet meer goed in de maxicosi past. Het ding wordt wel erg zwaar te dragen, maar het is idd veiliger nu (zegt men...).

Tieger, wat een leuke verhalen van Daan en Tessel. Ik begrijp dat Daan ook weer naar "oud" speelgoed teruggrijpt? Pipsie wil zelfs weer in de box spelen. Hmmm... spelen.... ze stunt er meer in en dan gaat Popsie er om lachen. Erg leuk om te zien.
Haha Pipsie, hier nog niet het verzoek om weer in de box te zitten Wel wordt al het speelgoed van Tessel afgepakt, om daar zelf mee te spelen. Gelukkig is dat wederzijds, Tessel gaat ook regelmatig met zijn auto's en duplo spelen. Ik laat het ondertussen maar, heb alleen vanmiddag wat scherpere dingen (metalen keukenspeeltjes) uit de bak gehaald.

Autostoel: Daan is over gegaan naar de maxicosi tobi toen hij 14 of 15 maanden was. Qua gewicht zou het nu net niet meer kunnen denk ik, hij is nu zo'n 12 kilo. Tessel is nu 9, maar blijft nog lekker in de maxicosi zitten. Is nog net zo makkelijk ook eigenlijk

Tessel heeft vandaag trouwens heel even los gestaan! Echt maar heel kort, maar ze vond het wel heel leuk. Sowieso is ze sinds een paar dagen heel erg aan het balanceren, leuk om te zien. Wel vindt ze het heel leuk om zich achterover te gooien, om vervolgens heel hard te gaan lachen als wij schrikken. Op het bed is het nog niet zo erg, op de commode is wat minder. Zo zat ze gisteren bijna met haar achterhoofd op het randje. Gelukkig hebben we een opblaasaankleedkussen, met bij het hoofdeinde een dikke rand, maar het was wel even schrikken.

Nu nog even en aflevering van Grey's kijken op dvd, en dan lekker slapen!
Hallo,

Kevin is even op psz, twan ligt in bed, dus moeders heeft heel even voor zichzelf!

Al hoor ik Twan aardig veel hoesten, dus veel slapen doet ie niet.

Wij zijn allemaal flink aan het hoesten, en ik ben zelfs mijn stem bijna kwijt sinds gisteren. Hopelijk valt ie niet helemaal weg, dat gebeurt meestal wel nl. Wel apart dat het vorig jaar precies dezelfde tijd was dat ik mijn stem kwijt was, heb het onthouden omdat mijn oma's begrafenis precies een jaar geleden was zaterdag en ik toen ook mijn stem kwijt was.

Heb wel wat bijgelezen, maar het is zoveel en ik kan het echt niet meer bijhouden...

Gisteravond lag Kevin op tijd in bed, maar Twan weigerde. Heel de avond heb ik met hem gezeten, hij wil ook alleen maar bij mij zijn en ik had het zo gehad op een gegeven moment dat ik met pijn in mijn hart hem om kwart voor 10 heb laten huilen .... zo hartverscheurdend klonk het.

Gelukkig sliep hij in om iets over 22 uur van vermoeidheid, ben er wel een keer heengelopen en over z'n koppie geaaid.

Maar ik lag nog niet in bed en 5 min. later was meneer alweer aan het huilen. En zo gaat het momenteel met hem ook al een paar weken...

Het is gewoon een combi van verlatingsangst en tandjes, want hij kwijlt ernorm nu.

Dus hier gaat het nog niet zo geweldig.

Vandaag belt het VTO team mij om te laten weten hoe of wat.

Kevin slaapt gelukkig nu wel in een eigen bed, maar wel op onze kamer. Het plan is nu om Twan naar boven te doen (kamers worden snel afgemaakt hoop ik), en Kevin dan op Twans kamer beneden... hopelijk gaat dat wel goed. En dan over een jaar of wat maar eens kijken of Kevin weer naar boven wil...

Dat stelde de wvpk voor, hadden wij zelf ook al aangedacht. Kevin wil gewoon niet alleen boven slapen, aangezien hij dondersgoed doorheeft dat wij allemaal beneden slapen.

Ik moest trouwens dinsdag met Twan naar het cb. Meneer weegt even mooi 10950 gram en is 75 cm lang.

Mooi zwaargewichtje weer dus maar verder was alles goed.
CD, houd je ons op de hoogte van het VTO team en hun visie?

Tieger, ben je ook "fan" van GA? Menomen, ik vind het zo'n leuke serie! Ik heb helemaal niets met dokters/ziekenhuisseries maar hiervoor ben ik in staat om thuis te blijven (bij wijze van).

Hg. goede week allemaal!

Pips (die nu verplicht rustiger aan doet en dus wat vaker kan forummen :-)
Nou hier ook een snotterig meisje! Er komt ook een tand door, dus er loopt snot uit haar neus en kwijl uit haar mond. Een heeeeel charmant gezicht! Ze begint nu ook te hoesten. Wel sneu! Naast haar bed liggen al uien en ik heb wel het idee dat dat helpt. Ze snurkt in ieder geval niet zo veel meer.

Hier ook nog een fan van GA. Ik blijf er dus wel letterlijk voor thuis en neem de telefoon vaak ook niet op!

Pips: Wat heb je dat je verplicht rustiger aan moet doen? Gezellig als je weer weer wat meer komt!

Wat lief dat pipsie weer in de box wil!

CD: Helaas ken ik je niet in RL, anders zou ik zeggen: Breng de boys hier maar een weekend, dan kun jij even bijslapen!

Hou ons op de hoogte!

Tieger: Wat knap dat Tessel even los heeft gestaan!

San: wat fijn dat de verhuizing er op zit!!!

Ik kan ook niet wachten tot Esmee uit de mc kan! Ze wordt zo zwaar in dat ding (en dan is Esmee nog niet eens zo zwaar) en het is zo moeilijk dragen! Maar als de MC veiliger is, blijft ze daar nog maar even in zitten.

Iets totaal anders: Heeft iemand van jullie ook een WII? Man en ik willen eigenlijk zo'n ding, maar het is zo'n uitgave en ik ben een beetje bang dat hij na een maand of twee onder het stof gaat verdwijenen.

Maa raan de andere kant lijkt het ons zooooo leuk!!

Ga weer even verder met mijn sollicitatiebrief....

Liefs,

Mango
Hallo allemaal,

En nu hopen dat het bericht wel lukt. Ik hou het kort, want we moeten straks nog weg.

Ongeduld, wat erg voor je forumvriendin, dat grijpt aan.

En wat een ravage met jullie auto's, dat is ook schrikken zeg.

murpetje: hoe gaat het met de borstvoeding, Marijn is helaas uit zich zelf gestopt. Hij was er volgens mij klaar mee. Ik heb nog overwogen om het nog weer te stimuleren en op gang te houden met kolven, maar dat zag ik toch ook niet meer zitten. Een deel waarom ik het jammer vindt, dat hij niet meer wil, is ook bij mij dat ik niet zeker weet of er nog een tweede komt. Om andere redenen dan bij jullie, maar ik snap dus wel waarom het dan moeilijker is om nu te stoppen.

Brabbel: hoe gaat het nu met Kaj, wil het eten al weer beter, wat een zorg heb je toch met je mannetje. Als ik het zo hoor, vind ik wel, dat je het allemaal heel goed doet. Ik denk trouwens dat je theorie wel kan kloppen. Marijn komt maar heel langzaam aan, en ik denk dat het komt omdat hij zo vreselijk actief jongetje is en Kaj heeft natuurlijk wat in te halen.

Tieger; wat knapt dat Tessel los heeft gestaan.

CD: Ik ben ook benieuwd wat het VTO-team zegt, ik hoop dat dit voor jou ien Kevin iets constructiefs oplevert.

Mango: hier ook een snotteraartje met doorkomende tandjes, geen gezicht inderdaad en op mijn kleren zit nu altijd wel ergens kwijl of snot. Beterschap gewenst.

Ik hou nu op, volgende keer meer,

Liefs,

Lein
snelle reactie, Kaj is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis.. Voor het niet willen eten en weer afgevallen is.

300 gram in 2 wkn en vanaf 4 uur vannacht tot 14.00 70 cc gedronken. Hij blijkt dus een zere keel te hebben, infectie schoon gelukkig, nog wel slijm in de longen en morgen RS virus onderzoek. Erg zielig vandaag, zou ook eerst blijven slapen maar slaap lekker thuis, heb zelf last van hartkloppingen dus moet ff rustig aan doen terwijl ik dat echt niet kan. Kaj ligt in lokale ziekenhuis dus lekker dichtbij huis. Zal wel tig keer bellen vanavond.

Hoeveel kan een mens aan zeg..pppffff ..
o brabbel, die lieve kaj, wat krijgen jullie veel te verduren zeg, houd het dan nooit op??? dikke knuffel dan maar en hopen dat hij heeeel snel weer naar huis mag.
Brabbel, wat een ellende maken jullie mee! Ik zou zo graag willen dat jullie nu eens gewoon lekker thuis van elkaar kunnen genieten.

Dikke knuffel voor je!
He meiden,

Tieger: Wat gaat Tessel snel! Het lijkt me geweldig om te zien hoe Daan & Tessel met elkaar spelen.

Yada: We hebben het autootje voor 600 euro gekocht, dus ik hoop dat we dat er in ieder geval voor terugkrijgen.... Weet je wat het lulligste is, de veroorzaker heeft niet eens contact gezocht om de schade te regelen! Gelukkig hebben we alle gegevens van de politie, dus wij redden ons wel. Maar ergens zou ik meneer wel graag precies willen vertellen hoe ik erover denk. Maar laten we de eer maar aan onszelf houden....

Murpeltje: Druk weekend, maar het klinkt wel geweldig!

Crazydesi: Wat zei het VTO team? En wat een nachten weer met Twan! Echt, ik zou allang zijn doorgedraaid! Je doet het hartstikke goed!

Mango: Druk aan het solliciteren? Hoe loopt het? Ik ben vandaag benaderd door een uitzendbureau dat bemiddeld in onderwijspersoneel. Mar ik heb het afgewezen, het was een te eenzijdige functie...

De collega's houden een heuze WII competitie! Gaan ze met elkaar eten en steeds weer een andere sport. HArtstikke grappig om dan de dag erna de filmpjes te zien. Maar ik denk dat het net zo is als met elke andere spelcomputer, na een tijdje is de lol eraf (hier tenmiste wel, op een enkele opleving na..).

Guido heeft nu al twee nachten helemaal doorgeslapen! Heerlijk, ik hoop dat het doorzet!

We zijn dit weekend begonnen met gewone melk! De wijkverpleegkundige had het bij het vorige bezoek al aangegeven, maar omdat Guido toen ziek werd, hebben we er nog even mee gewacht. Afgelopen weekend hebben we het geprobeerd, en Guido vond het heerlijk. We bieden het wel warm aan in een fles met speen, dan drinkt ie het zo op. ´S ochtends en ´s avonds drinkt ie nog bij mij. Maar het beste hiervan is: IK HOEF NIET MEER TE KOLVEN!!!!

Liefs
hé ongeduld, super, ik kolfde tijdens die cursus en bah, dat is iets wat ik zeker niet gemist heb!

lein: erg hè, ik voed haar nu alleen nog 's avonds, maar ze wil dat nu wel weer héél graag, dus nog maar even door (is ook geen straf hoor!).

hier ook een ontzettende kwijler, alle shirtjes weer doorweekt, weer zure tandjespoep, ben benieuwd wat er nu bijkomt.

ze is een klein beetje verkouden, maar niet erg. ze geeft geen kusjes, maar doet wel nephoestjes. als wij hoesten hoest ze zelf ook nep. stiekem heeeeel schattig!

ongeduld: weekend was ook heerlijk. en fijn want vanaf nu krijgen we toch een beetje de feestdagen-verplichtingen in het weekend. gewone melk doen wij nog niet.

Brabbel: sterkte, wanneer hoor je of hij RS virus heeft en wat is daartegen te doen? hoorde van kennis met kindje in ziekenhuis, dat ze via een website en webcam naar hun kindje konden kijken (via een speciale site waarvoor je in moest loggen) kunnen ze dat voor Kaj ook niet doen? is ie toch altijd een beetje in de buurt, geeft m'schien een klein beetje rust?

CD: sterkte, ik hoop dat het verhuizen naar andere kamers helpt en dat je snel meer weet.

mango: hier geen wii, wel een baby (of moet ik zeggen bijna-dreumes, snif) in een autostoel, was ook nodig, want ze ging zich echt vervelen en tekeer als ze in de mc moest + dat we ons een breuk sjouwden.

er ging weer iets raars mis, hoop niet dat bericht op verkeerde plaats is beland....
Brabbel veel sterkte met Kaj, wat erg dat hij nu weer opgenomen moet worden, dikke knuffel,

Lein
Brabbel wat ontzettend klote zeg dat Kaj weer naar het ziekenhuis moest! Ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen vannacht en dan morgen weer lekker naar hem toe.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!
Brabbel, heel veel sterkte gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven