Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Thuis, warm, 33.5 hier in het tuuntie, weekend, bier!
Groot deel van de middag in openbaar vervoer met airco gezeten. Net thuis en gelijk de balkondeur en ramen opengezet zodat de warmte naar binnen kan. Heerlijk! Eindelijk die dikke wintertrui uit.

Het heeft hier ook nog helemaal niet geregend.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 17:28:

[...]

Die eet je onderweg op, ***.

Roosje zucht ik heet Ally.

Kost voor iedere keer een reep hoor.
I like being a mess. It's who I am.
Genieten Yas!
quote:AllyMcBeal schreef op 23 juni 2016 @ 17:32:

[...]

Kost voor iedere keer een reep hoor.

Moet ik het aanpassen?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 17:33:

[...]

Moet ik het aanpassen?Ja maar natuurlijk
quote:AllyMcBeal schreef op 23 juni 2016 @ 17:34:

[...]

Ja maar natuurlijk Al gedaan hoor. Jaag je niet op.
Vanmiddag een fijn gesprek gehad met LG.

Hij blijft me verbazen omdat hij veel begrip heeft en hij remde me zelfs af toen ik alweer iets teveel wilde doen. Maandag ga ik een paar uurtjes werken, dingen opruimen, vak voorbereiden voor na de vakantie. Relaxed.

En hij zei nog iets heel fijns: dat hij het zo prettig vond hoe ik tegenover hem zat en het gesprek voerde. Dat raakte me echt even, want ben soms zo onzeker (want hoor te vaak als mijn hele leven lang dat ik te bot ben, te bazig, kattig etc. etc) en anticipeer altijd eerder op kritiek dan op complimenten. Maar dit vond ik echt een fijn compliment, zeker omdat ik voor mijn doen open was en dat ben ik vaak niet.

Een dag met een klein gouden randje.
Fijn Stone!
Stone, wat fijn! Dat lijkt me echt zo'n lieve LG.
quote:AllyMcBeal schreef op 23 juni 2016 @ 17:32:

[...]

Kost voor iedere keer een reep hoor.Shoot, weer gemist wat jouw vorige nick was
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 17:37:

[...]

Shoot, weer gemist wat jouw vorige nick was
Is inderdaad fijn Ally en Roos, vooral omdat ik in het begin echt moeite met hem had (hij werkt er nog niet zo lang) en omdat ik tijdens therapie weer heb gemerkt hoe moeilijk ik het vind om mensen te vertrouwen. Het is een heel mooi voorbeeld van iemand die echt mijn vertrouwen wint, dat is zo fijn.
Zeker een gouden randje Wollie. Fijn dat je tevreden over jezelf bent en fijn dat je het compliment echt laat zijn wat het is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wollie ik ken je natuurlijk niet maar van jou hier te lezen herken trouwens niets maar dan ook niets van de beschrijving die je blijkbaar al je hele leven te horen krijgt!
Tussenevaluatie ging goed!

Nu eindelijk thuis. Plakkerdeplak.

Kwam samen met man aan. Die begint meteen met het eten. Ik kan dat niet. Ik wil dan eerst even zitten, iets voor mezelf. Ik heb veel meer 'rustpunten' nodig. Maar ik ga regelmatig over mijn grenzen heen (nou ja, zo zwaar is het allemaal niet, maar wist het even niet anders te benoemen) om niet lui gevonden te worden.

Ik eet liever iets later, maar voor man kunnen we niet vroeg genoeg eten (ik het weekend moet ik 'm regelmatig terugfluiten anders eten we al voor 17.00 uur! Haha)
Thanks Blond.

Ben je al over je "zenuwen want maman gaat verhuizen en het ouderlijk huis wordt verkocht dus ik ben recalcitrant en relliger" gevoel heen?
Wat een fijn bericht Wollie!
Ik heb dat ook poesje, ik moet even pas op de plaats maken als ik thuis kom. Even landen. Als man vrij is vraag ik hem ook om niet al het eten op tafel te hebben staan als ik thuiskom. Dan kan ik niet goed/genoeg eten omdat mijn modus daar nog niet naar staat.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 17:41:

Wollie ik ken je natuurlijk niet maar van jou hier te lezen herken trouwens niets maar dan ook niets van de beschrijving die je blijkbaar al je hele leven te horen krijgt!

Naja, ik kan best bazig, bot en kattig zijn hoor. Maar soms denk ik ook wel dat andere mensen zich niet zo moeten aanstellen als ze dat over me zeggen en dat het best meevalt, maar dat zij allemaal te hsp zijn.

En hier in het stamcafe ben ik niet zo.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 17:42:

Thanks Blond.

Ben je al over je "zenuwen want maman gaat verhuizen en het ouderlijk huis wordt verkocht dus ik ben recalcitrant en relliger" gevoel heen?Neuh. Het hielp wel dat Hunnie in een soortgelijke modus verkeerde: ik heb ook goed gelachen. Dank je konijntje!
quote:Kittens schreef op 23 juni 2016 @ 17:41:

Tussenevaluatie ging goed!

Nu eindelijk thuis. Plakkerdeplak.

Kwam samen met man aan. Die begint meteen met het eten. Ik kan dat niet. Ik wil dan eerst even zitten, iets voor mezelf. Ik heb veel meer 'rustpunten' nodig. Maar ik ga regelmatig over mijn grenzen heen (nou ja, zo zwaar is het allemaal niet, maar wist het even niet anders te benoemen) om niet lui gevonden te worden.

Ik eet liever iets later, maar voor man kunnen we niet vroeg genoeg eten (ik het weekend moet ik 'm regelmatig terugfluiten anders eten we al voor 17.00 uur! Haha)

Herkenbaar Kittens! Ook dat van die rustmomenten.

En hartstikke goed dat je evaluatie goed ging, dat is fijn het weekend ingaan.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 17:45:

[...]

Neuh. Het hielp wel dat Hunnie in een soortgelijke modus verkeerde: ik heb ook goed gelachen. Dank je konijntje!

Lekker is dat, een partner in crime

Ga je vandaag naar je moeder?
Ik ga morgenochtend heel vroeg omdat ik er tegenop zie om alleen in het ouderlijke huis te zijn (man werkt) en zus 3 vanavond bij Maman is. Ik krijg fijne berichten van zus arts door. Maman heeft er zin in
Fijn, dan kun je vanavond lekker rust nemen voor jezelf. En heel fijn dat Maman er zin in heeft, dat lijkt me een opluchting, dat ze niet noodgedwongen met heel veel tegenzin gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven