Het stamcafé XVI
donderdag 23 juni 2016 om 15:57
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:52:
Iemand die niet weet welke kant ze op moet, iemand die haar verhaal niet kwijt kan en iemand die jaloers is of toch niet, heel precair.
Als je ze zo achter elkaar opsomt, moet ik toch wel lachen. Al heb ik ook tegen mijn scherm zitten tieren.
Iemand die niet weet welke kant ze op moet, iemand die haar verhaal niet kwijt kan en iemand die jaloers is of toch niet, heel precair.
Als je ze zo achter elkaar opsomt, moet ik toch wel lachen. Al heb ik ook tegen mijn scherm zitten tieren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 23 juni 2016 om 16:57
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:01:
[...]
Well, that about sums it up, right? Haha, ik ga nu maar in standje ZEN. Beter voor mijn gestel.
[afbeelding]
Dit was toch zuigstengel? Mag dat wel?
*verwarring alom sinds uitgeruste ster te lui was om de regels in de OP te zetten*
[...]
Well, that about sums it up, right? Haha, ik ga nu maar in standje ZEN. Beter voor mijn gestel.
[afbeelding]
Dit was toch zuigstengel? Mag dat wel?
*verwarring alom sinds uitgeruste ster te lui was om de regels in de OP te zetten*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 23 juni 2016 om 17:03
donderdag 23 juni 2016 om 17:25
quote:LadyL0101 schreef op 23 juni 2016 @ 17:21:
Ik zit intussen in een klamme tram, mijn weekend is begonnen. En ik vraag me af of er thuis nog ijsjes zijn, of dat ik die beter even kan halen onderweg. Dilemma Dan moet je ze wel heel dicht bij huis halen anders zijn ze gesmolten.
Ik zit intussen in een klamme tram, mijn weekend is begonnen. En ik vraag me af of er thuis nog ijsjes zijn, of dat ik die beter even kan halen onderweg. Dilemma Dan moet je ze wel heel dicht bij huis halen anders zijn ze gesmolten.
I like being a mess. It's who I am.