Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 juni 2016 om 17:19
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Ow Lady: Kromme tenen en nagels over het bord-gevoel krijg ik er van. En dat gedraai over dat kleine pensioentje en niet/wel werken. Ze is 55! En volgens mij is er nog helemaal geen sprake van samenwonen maar is ze een scenario aan het zoeken waar hij met beide voeten in moet trappen zodat haar inkomen verdubbelt of zo.En ze antwoordt maar niet op de vraag of die vent nou wil meebetalen of niet... Nee ze wil eerst onze mening. En dan liefst de mening dat ze hem helemaal kaal moet plukken, vrees ik.
[...]
Ow Lady: Kromme tenen en nagels over het bord-gevoel krijg ik er van. En dat gedraai over dat kleine pensioentje en niet/wel werken. Ze is 55! En volgens mij is er nog helemaal geen sprake van samenwonen maar is ze een scenario aan het zoeken waar hij met beide voeten in moet trappen zodat haar inkomen verdubbelt of zo.En ze antwoordt maar niet op de vraag of die vent nou wil meebetalen of niet... Nee ze wil eerst onze mening. En dan liefst de mening dat ze hem helemaal kaal moet plukken, vrees ik.
The owls are not what they seem
donderdag 23 juni 2016 om 17:30
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 17:22:
[...]
Neehee, niet met mosterd maar van mosterd. Mosterdijs .Ik hoorde net op de radio dat een ijssalon de smaak 'euh' aan het assortiment toegevoegd heeft. Omdat bijna iedereen na de vraag welke smaak hij/zij wil 'euh' zegt. Als er te lang geaarzeld wordt krijg je een bolletje euh-ijs. Waar het naar smaakt bleef een geheim.
[...]
Neehee, niet met mosterd maar van mosterd. Mosterdijs .Ik hoorde net op de radio dat een ijssalon de smaak 'euh' aan het assortiment toegevoegd heeft. Omdat bijna iedereen na de vraag welke smaak hij/zij wil 'euh' zegt. Als er te lang geaarzeld wordt krijg je een bolletje euh-ijs. Waar het naar smaakt bleef een geheim.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 23 juni 2016 om 17:37
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 17:36:
[...]
Ik wist dat je dit zou schrijven!
Damn, ben ik zo voorspelbaar.
Nu is er niemand meer die mij een slet vindt, omdat ik een pb heb beantwoord van een vrouw met een mannelijke nick.
En geen haatpb's meer.
Ik krijg een leeg leven.
[...]
Ik wist dat je dit zou schrijven!
Nu is er niemand meer die mij een slet vindt, omdat ik een pb heb beantwoord van een vrouw met een mannelijke nick.
En geen haatpb's meer.
Ik krijg een leeg leven.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 23 juni 2016 om 17:38
quote:Moirai schreef op 23 juni 2016 @ 17:37:
[...]
En geen haatpb's meer.
Ik krijg een leeg leven.Zal ik met een andere nick al sap dr taken overnemen dan?
[...]
En geen haatpb's meer.
Ik krijg een leeg leven.Zal ik met een andere nick al sap dr taken overnemen dan?
donderdag 23 juni 2016 om 17:39
donderdag 23 juni 2016 om 17:41
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 17:30:
[...]
Ik hoorde net op de radio dat een ijssalon de smaak 'euh' aan het assortiment toegevoegd heeft. Omdat bijna iedereen na de vraag welke smaak hij/zij wil 'euh' zegt. Als er te lang geaarzeld wordt krijg je een bolletje euh-ijs. Waar het naar smaakt bleef een geheim.Grappig
[...]
Ik hoorde net op de radio dat een ijssalon de smaak 'euh' aan het assortiment toegevoegd heeft. Omdat bijna iedereen na de vraag welke smaak hij/zij wil 'euh' zegt. Als er te lang geaarzeld wordt krijg je een bolletje euh-ijs. Waar het naar smaakt bleef een geheim.Grappig
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 23 juni 2016 om 17:45
donderdag 23 juni 2016 om 17:46