Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Stuur de mods ff een mailtje voor alle ins en outs
quote:Ttass28 schreef op 23 juni 2016 @ 15:25:

[...]

Uhm misschien omdat het verwijderd is. Jij wilt toch ook weten wat er gebeurd is? Wij hebben het niet gelezen. En dit is nou het juiste topic om het te vragen.Het is gewist met een reden he. Dat betekent dat wat er stond niet door de beugel kon. Als iemand dat dan letterlijk gaat herhalen heeft die persoon zo een ban te pakken. Omschrijven wat er was moet voldoende zijn hoor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:25:

[...]

Of denk (hoop) je serieus dat wij ook nog een keer uit de school klappen? Echt... Je maakt het 100 x meer dan het is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Ttass28 schreef op 23 juni 2016 @ 15:25:

Jij wilt toch ook weten wat er gebeurd is? Nee, ik wil helemaal niet 'weten wat er gebeurd is'. Ik heb namelijk gelezen wat er gebeurde. Het is toch wel duidelijk nu, wat er aan de hand was? Er is al uitgebreid over gesproken in dit topic, dacht ik. Maar ja, als je geen zin hebt om terug te lezen heb ik geen zin om het allemaal te gaan herhalen.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:26:

[...]

En dat zit je blijkbaar dwars. Okay dan. Lekker belangrijk.

Hallo! Ik kom zo ongeveer als laatste hier binnen en heb het er (eindelijk) over.

En ja ik houd van feiten ipv aannames en van checken wat je checken kunt voor te oordelen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Zo lastig als je geen voer voor stoken kunt vinden.

Kampvuurtechnisch dan hé, bedoel ik.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:32:

[...]

Hallo! Ik kom zo ongeveer als laatste hier binnen en heb het er (eindelijk) over.

En ja ik houd van feiten ipv aannames en van checken wat je checken kunt voor te oordelen.Dus als wij allemaal stellig zouden zeggen dat forummer A tegen forummer B zei dat ze het een **** vindt dan neem je dat aan als een feit? Bijzonder.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:28:

[...]

We zeggen toch wat er is gebeurd? We treden alleen niet in details, want juist doordat S. wel details uit PB's naar buiten bracht, kreeg ze een permaban. En terecht. Sjonge.Als die (persoonlijke) details nog niet door Mayamay hier zelf op het forum zijn gezet, is dat idd 'not done' om het zacht uit te drukken.

quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:28:

[...]

Dat weet ik toch door ernaar te vragen?
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 15:35:

[...]

Dus als wij allemaal stellig zouden zeggen dat forummer A tegen forummer B zei dat ze het een **** vindt dan neem je dat aan als een feit? Bijzonder.Nou, meer dan ik het bericht van forummer A opzoek en zelf lees; zo'n feit.

quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:35:

Als die (persoonlijke) details nog niet door Mayamay hier zelf op het forum zijn gezet, is dat idd 'not done' om het zacht uit te drukken.Nou, reden genoeg dus voor een permaban. Klaar.

[...]

Als die (persoonlijke) details nog niet door Mayamay hier zelf op het forum zijn gezet, is dat idd 'not done' om het zacht uit te drukken.Nu is het niet waar twee kijven? Ook weer bijzonder.
Next please.
Iemand een ijsje?

[...]

Als die (persoonlijke) details nog niet door Mayamay hier zelf op het forum zijn gezet, is dat idd 'not done' om het zacht uit te drukken.Er was meer 'not done'. Niet alleen op dat topic.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:40:

Iemand een ijsje? [img]https://images.duckduckgo.com/iu/?u=htt ... 00.jpg&f=1[/img]OOh Koel!
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 15:38:

[...]

Nu is het niet waar twee kijven? Ook weer bijzonder. Hoe moet ik je bericht lezen?

Dat jij vindt dat ik moet vinden dat @mayamay ook schuldig is aan het willen ( of al hebben geopenbaard) openbaren van prive- info?

Zo ja hoezo dat dan? ?

Zo nee, wat bedoel je dan met je vraag?

Hunnie: ik geloof dat wij vandaag in dezelfde modus zijn Standje Franse colère of zo. Maar inderdaad die TO met haar vreemdganger en lover vindt zichzelf zooooo sielllluuuuugh
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:43:

[...]

Hoe moet ik je bericht lezen?

Dat jij vindt dat ik moet vinden dat @mayamay ook schuldig is aan het willen ( of al hebben geopenbaard) openbaren van prive- info?

Zo ja hoezo dat dan? ?

Zo nee, wat bedoel je dan met je vraag?Jezus, jij weet echt niet wanneer je moet stoppen he? Mond open dan stop ik er een lekker ijsje in. En dan ophouden hoor!
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:43:

[...]

Hoe moet ik je bericht lezen?

Zo ja hoezo dat dan? ?

Zo nee, wat bedoel je dan met je vraag?

Toen er privé informatie van mij gedeeld werd hier was er vast meer aan de hand. En had ik volgens jou vast iets gedaan om dat te hebben veroorzaakt. Dus ja bijzonder vind ik dit.

Vooropgesteld dat ik dat dus niet denk, dat Maya dit veroorzaakt heeft.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 15:43:

Hunnie: ik geloof dat wij vandaag in dezelfde modus zijn Standje Franse colère of zo. Maar inderdaad die TO met haar vreemdganger en lover vindt zichzelf zooooo sielllluuuuugh

Ik stuiter straks naar huis en als er een buschauffeur het waagt niet voor me te stoppen, sla ik hem voor z'n gabbes.

Zo'n bui inderdaad!
Als die de perma kan omzeilen en komt terug, valt dat persoon zo door de mand en is het weer foetsie. Geen zorgen.

Mayamay, wellicht is het handig dat jij een andere nick neemt. Just in case.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:45:

[...]

Ik stuiter straks naar huis en als er een buschauffeur het waagt niet voor me te stoppen, sla ik hem voor z'n gabbes.

Zo'n bui inderdaad! Hier ook zo en geen idee hoe het komt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 15:51:

[...]

Hier ook zo en geen idee hoe het komt.Door dit smerige weer?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 15:54:

[...]

Door dit smerige weer?Au contraire, ma chérie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven