Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ooooh, Ecomare! Is inderdaad leuker en mooier dan Pieterburen. Sowieso omdat je ervoor naar Texel moet. Dat is altijd goed!

Maar jullier liggen er lekker bij hoor, op die foto. Beeeeeeldig!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 12:48:

Bij mijn moeder/vader/broer gaat ze ook gewoon in de auto hoor, maar een moeder van het kdv die ik niet zo goed ken, vind ik echt nog niet lekker voelen.

Ja, dat scheelt ook nog eens. Moeder ken ik goed, al van de zwangerschapsgym. Heb vriendje van Tony dus al in de buik gezien, en feitelijk ken ik haar dus langer dan Tony.
Loretta is De Mol. Punt.
Wurgzeehondjes, krijg er een heel apart beeld bij. Valt vast ook niet op te googlen...
Loretta is De Mol. Punt.
Hahahaha ja dat vind ik dan ook wat anders en zou ik er nog over na willen denken

Ik hou niet van de eilanden. Oersaai en winderig bovendien ook altijd

Dat mens in groep2rapporttopic heel vervelend en discriminerend, al beweert ze van niet.
Saaaaaaaaaai? Je bent niet wijs!
Loretta is De Mol. Punt.
Ooit eens op Texel geweest toen ik klein was en toen moest ik fietsen met mijn ouders, best saai

En Terschelling toen ik 18 was, maar we waren niet op camping maar op boot van ouders van vriendin. Saaaaaai
Jaaa hoestdrank gescoord en lekker vers sapje. Daarna door de sneeuw weer snel teruggekluund

Waddeneilanden zijn gááf! Ik ben er dol op en zei toevallig gisteren nog tegen Xan dat ik graag binnenkort eens naar Vlieland wil
Peas on earth!
Hoe gaat het nu met de hoestdrankl Erwt?

Bah, vragenlijsten niet leuk Olijf maar voor goed doel!

Tony lekker gespeeld?

Stoer dat jullie zo`n eind door sneeuw hebben gereden Star! Nu lekker weer thuis. Nog nieuws op you-know-what gebied of moet ik in NS zijn?

Wuppo weer thuis maar van hem had het niet gehoeven geloof ik Hij is alleen maar moeilijk aan het doen en aan het jengelen en hangen. Dat terwijl ie bij m`n moeder 2 dagen het zonnetje in huis is geweest!

Ik ben nu na heerlijk relaxed weekend weer zo ontzettend opgefokt, moest er net gewoon van huilen
Ben en Jerry beter maar niet gezond. Woensdag check up bij huisarts en doorverwijzing.

Beterschap voor Pinda-Inad en hoestende Erwt.

Gisteren Sintaankomst in dorp. Welgeteld 2 minuten met hysterische Raket.

Hij was er klaar mee en ik al helemaal.

Jammer voor Raketje dat hij de lol van dat soort dingen niet inziet.

Toen thuisgekomen en spontaan sneeuwballengevecht met overburen (en kinderen )

Als kers op de taart kwam buuf aandragen met Gluhwein.

Kijk, daar heb ik wat aan aan zo'n buurvrouw.

Na 2 uur zwaar onderkoeld naar binnen.

Hoop dat Tony leuke middag gehad heeft met playdeet.

Snap het wel van bij vreemde in auto en er aan denken.

Pep, ik zeg 'tanden!'.

Hoop dat Wuppert snel weer gezellig is.

Vish en Star stoer in snertweer rijden. Heb vanochtend ook heel voorzichtig gedaan onderweg naar werk.

Zometeen naar oudercomissievergadering van kdv.
Ik zwaai alleen even en knuffel alle zieken (je bent een beeldig zeehondje Erwtje, al zei je geloof ik al dat je wat was aangekomen door samenwonen ).

En dikke knuffel voor de ijsjes
Geen nieuws Pep, wacht op arbo-arts waar ik nog niks van gehoord heb.
Eow

Star, ben benieuwd. Nog maar eens bellen anders?

Ik drink bloedwijn vanwege heel slap en futloos voelen en weer duizelig. Tis goor iew.

Oude huis is helemaal leeg nu, ier net nog laatste dingen heen & weer gebracht. Morgen nog laminaat wat nu opgestapeld ligt vervoeren, bezem door huis en schuur. Keuken nog even poetsen (laatst nog gedaan, dus valt mee) en klaar. Vrijdag lever ik de sleutel in en wonen we echt echt echt samen. Beetje gek wel, oude huis gedag zeggen. Ik ga vooral mijn/ Chica's gouden boom (geschilderd op de muur) met retrobehangblaadjes missen. Zal nog even een foto in NS mikken

Heb nergens zin in nu want slap en mis een TV.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jaaa retrobehangblaadjesboom is leuk!

Inadje, gaaf hoor, écht samenwonen! Gek toch ook wel weer een beetje he. Moet nu écht denken aan oud&nieuw (en daarvoor) met onze dipjes over onze nare TRex en Bex , manloos bestaan, over leuke man tegenkomen enzo. Gek he... het jaar is nog niet eens om en we wonen samen!

Ik gun het je echt zó! Gaaf!

(Erwt nog steeds in sentimentelerige bui).

Score:

- hoesten: check check check

- hoestdrank: check

- stomen: check

- janken vanwege ellende: check

(En Erwt ook nog steeds van de scorelijstjes)

Star, misschien zelf bellen voor een afspraak inderdaad? Ik zou het zelf prettig vinden om dit zo snel mogelijk 'geregeld' te hebben.
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 24-11-2008 21:43
Reden: Aanvullinkje op diepe overpeinzingen van Inad en Erwt
% gewijzigd
Peas on earth!
Bloedwijn klinkt trouwens zóóó ranzig!
Peas on earth!
Inad, heb gisteravond mailtje naar manager gestuurd met mededeling dat ik nog geen telefoontje/brief van Arbo had gehad en of dat in orde gemaakt kan worden. Hoor het wel.

O, weer duizelig niet lekker. Was niet zo heel lang geleden toch, zomer ofzo?
Star is goed! Lekker efficient starretje!
Peas on earth!
Contact met Arbo gaat naar mijn weten altijd via werkgever Erwteke, wacht morgen nog wel even af.

Ga lekker vroeg onder de wol

Inad, wil Ier geen tv ook?
Bijna net zo ranzig als kraan open: pindasoep. Echt, mijn slijmbeursontsteking is er niets bij. (ben trouwens vandaag voor eerst naar fysio geweest en die man heeft met gewoonweg gemarteld onder het mom van: dat helpt tegen de pijn... beats me... )

Luun, fijn dat de jongens wat beter gaan nu. Maar ook heel fijn dat ze goed in de gaten gehouden worden. Wat een zorgen!

Inad, kan me voorstellen dat je boom gaat missen. Mooie foto maken, uitvergroten en in nieuwe huis speciaal plekje geven? Of de hele boom opnieuw maken in nieuwe huis? O, je moet Dierewier eens vragen naar een foto van Nesta;s muur in zijn vorige kamertje. Vind je vast ook heel mooi! Ook retro, maar dan met dieren, echt supergaaf!

Ik heb muffins in de oven staan! Alleen jammer dat ik ze af moet geven aan psz, want is voor sintfeest woensdag. Morgen even glazuren en omtoveren tot pietjes. Leuk werkje.

Ik zou denk ik ook zelf even bellen Star. Staat in ieder geval altijd goed als je zelf initiatieven neemt. Wel al wat meer rust in het köpke?

en een zwaai terug naar Eow, die zo lekker vooruit aan het gaan is!
Loretta is De Mol. Punt.
O, crosssssss. Star is sneller dan het licht.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 21:44:

Contact met Arbo gaat naar mijn weten altijd via werkgever Erwteke, wacht morgen nog wel even af.

Ohja, bedoel ik ook Star. Zie dat ik wazig berichtje schreef. Maar bedoelde: bellen met werkgever/leidinggevende over maken afspraak. Ik heb dat eens bij de hand gehad en afgestemd dat ik zelf de arbo-arts zou bellen (toen het ook vrij lang duurde).

Ik wil ook lekker vroeg onder de wol, maar heb veel moeite met in slaap vallen nu, door het eindeloze hoesten. Ik word er op dit moment best een beetje hopeloos van. Ik moet (sorry voor ranzigheid) echt kokhalzen van het hoesten af en toe en hing vanacht door 't hoesten bijna kotsend boven plee. Bah. Zie dus nu zelfs een beetje op tegen slapen
Peas on earth!
Iew, fysio's zijn naar! Maar goed... als 't helpt...

Leuk, zwartepietjesmuffins

Ohhh Inad, dás een leuk idee van Kess: mooie foto maken van boom en dan uitvergroot aan de muur! Is leuke herinnering aan dit huis!
Peas on earth!
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 21:44:

Goed gedaan, laat je goed eigen initiatief zien. Wordt denk ik op prijs gesteld

Slaap lekker ook

En, jawel, maar we missen het allebei niet genoeg om het ook te nemen. Ik vind het wel lekker, hij ook. Allebei best goed in om als er een tv eindeloos te hangen en zappen. Ik mis t alleen als ik goed zielig ben, zoals nu. Aansluiting zit er dus we kunnen tv zo inpluggen op kabel, moeten we wel gaan betalen natuurlijk, maar kan dus zo. Nog maar even over nadenken.

Nu Kess lezen

Oja, Erwt, moet er nu ook aan terugdenken, door wat je schrijft en ook Gek he? Zo blij voor jullie ook. Zo hoort het gewoon te zijn
Oh leuk idee Kess, thanks

Zwartepietenmuffins klinken leuk! Wel fotos maken hoor

Erwt, aaghhhh

En we zijn dus gewoon allemaaaaal vies, met slijmbeurs en kraan open en bloedwijn en hoestkokhals

Ik ga ook bed in, hoop beetje te slapen.

Kus allemaal!

Oja, Kess, zal eens navragen bij Dier
quote:Inad schreef op 24 november 2008 @ 22:09:

Oja, Erwt, moet er nu ook aan terugdenken, door wat je schrijft en ook Gek he? Zo blij voor jullie ook. Zo hoort het gewoon te zijn Ja, dubbel inderdaad he. Het blijft toch een beetje 'bevreemdend' bijna, dat je/mijn leven in zo'n korte tijd zóveel kan veranderen. Houdt me wel bezig de laatste tijd, en maakt me een beetje sentimenteel . Ik denk ook dat het inderdaad gewoon zo moet zijn, geloof er wel in dat dingen op je pad komen op het moment dat het zo moet zijn. En da's bij ons goed gelukt
Peas on earth!
Hoestkokhals
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven