VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Volgens mij een goede 55-60 euro, als ik de verhoudingen van nu bekijk. Dus de netto prijsstijging voor ons is dan zo'n 40-45 euro. Geen 100 euro dus, maar toch, ik vind het best een last erbij, het is niet zo dat het geld bij ons niet op komt of zo.
quote:Morrie schreef op 25 november 2008 @ 10:49:

[...]

Ook een groot verschil dus. Ik vind dat ik net te klein ben, of Harrie net te groot is om echt goed staand te kunnen zoenen .Een hug of zoenen gaat bij ons het best als ik op de eerste trede van de trap sta . Ik heb ooit wedstrijden gedanst, dat zou ik met hem nooit kunnen want zijn heupen zitten zo ongeveer bij mijn taille, hij heeft toch al qua bouw langere benen dan ik, dus verhoudingsgewijs.
Weet je al wanneer je 10 minuten gesprek hebt Wind? Spannend hoor, althans, ik vond het spannend. Was toch bang dat ik iets zou horen wat ik niet ken van mijn kind.

Ik vond onze juf ook helemaal niet zo positief eigenlijk, maar ik weet dat zij altijd een negatieve insteek heeft. Meldt vooral dat was niet goed gaat, en weinig wat er wel goed gaat. Dat ging in 1 zinnetje, terwijl alle verwachtingen van een kleuter van 4 waar kleine Schorrie nog niet aan voldeed uitgebreid besproken werden.

Lien, hoe gaat het nu verder met sollicitaties, staat er al een aanbieding aan te komen?

Hier komt geen echte Sint thuis. Maar we gaan het vieren bij schoonouders en daar staat 'Amerigo' in de wei. Schorrie rijdt daar weleens op als we er zijn, hij is van de buurvrouw. Nu hadden we bedacht dat Amerigo de pakjes komt brengen.

En Oud en Nieuw. Wij zijn onder de pannen. Vieren het bij familie. Vorig jaar hebben we met de hele familie van mijn moeder Kerst gevierd en we gaan nu gezamenlijk Oud en Nieuw vieren. Is handig want we doen het bij mijn oom en tante en mijn tante is gastouder dus heeft bedjes en alles staan voor onze kindjes en mijn neefje.

Ik zit hier eigenlijk om die fotokalenders af te maken, maar dat schiet zo niet echt op natuurlijk .
Aankomende maandag 1 december tweede gesprek bij de werkgever waar ik gisteren was.

En helaas pas 12 december 1-e gesprek bij andere werkgever.

Van die club waar ik twee keer geweest ben en er nog 1 andere kandidaat zou zijn -nog?- niets gehoord. Vind het een beetje raar, want vorige week dinsdag had ik daar het tweede gesprek. Aan de andere kant vind ik het wel best, ik ga er niet achteraan zitten, want ik wil eigenlijk het liefst alle opties naast elkaar kunnen zetten. Sowieso is mijn voorkeur denk ik voor de bovenste twee bedrijven waar ik dus nog aan het praten ben/moet gaan praten.

Kotsende Kiloknaller vanochtend, ben blij dat ik dan gewoon vrij ben en niets hoef te regelen. Is de tweede keer dit jaar dat hij niet naar school gaat, bij dochter is dat nog nooit voorgekomen. Overigens is hij al wel weer hersteld volgens mij, maar hij ziet er wel fleps uit. Dus maar beetje aanklooien.

Hier geen Sint in huis.
En tien minuten gesprekken: hier vroegen de juffen van Kiloknaller hoe wij vonden dat het op school ging, terwijl wij juist van hen wilden horen hoe het ging . En rapport van dochter was 1 velletje met onderwerpen: taal, rekenen, wereldorientatie en werkhouding en dan kon je zwak, matig, voldoende, ruim voldoende of goed hebben. Niet echt indrukwekkend en het zei me niet zoveel.
Hier ook geen Sint in huis. Zou KW niet echt tof vinden, denk ik

Ja, Morrie.. we hebben het gesprek vanavond om 19.40 uur.

Ben erg benieuwd!

Welke twee bedrijven zijn dat dan die lichte voorkeur hebben?

Vind je het erg als ik het overzich een beetje kwijt ben?

Dropje, ik weet het niet... misschien omdat ik me niet ziek genoeg voel? Ik ben nu thuis aan het werk en is een prima oplossing. Zo ziek ben ik dus niet.
Gooi ik wel even in de ak.
Oh, en beterschap voor KK!

Hier gaat het met BRS iets beter. En KW is gisteren weer een half dagje naar school geweest. Ben benieuwd hoe het zo met hem is en of hij vandaag de hele dag naar school gaat.
Ik heb even geknipt en geplakt (had gisteren Vrolijk al min of meer hetzelfde gemaild) en het staat onder "werkperikelen" op de nieuwe dinges.
Wat een ziekenboeg zeg. Allemaal een soort verkoudheid oid? Hier al tijdje last van keel. Vooral als ik van buiten naar binnen ga hoest ik mijn longen uit mijn lijf. Irritant als je naar de bakker of de slager gaat.
Ik kan die posting van jou dan weer niet vinden.

Zie wel twee postings van Wind waar ik geen bericht van heb gehad.

Had ik al eens gezegd dat ik dat Multiply reteirritant vind?
Ja, verkoudheid, hoesten en koorts.

Oh ja... en ik heb last van mijn klieren

Lein, ik zie niets op MP.
Staat onder de kop 'Werkperikelen'. Ik kreeg de mail van Lien keurig in mijn mailbox, maar verdween onder mijn ogen naar de ongewenste afdeling. Klopt niet hoor Lien, zeer gewenst! Maar toen ik in de ongewenste afdeling keek, stonden daar nog meer MP-mails. Idd jammer dat MP niet automatisch de topics waarin als laatste gepost is, omhoog gooit. Idd minder gebruiksvriendelijk dan de MSN groepen.

overigens ook hier geen Sint in huis, en Oud & Nieuw met 3 bevriende stellen bij ons thuis, leuk!

Lien, moeilijk zeg! Maar wel fijn dat je inmiddels meerdere opties hebt, althans, ik ga er gewoon vanuit dat je overal wordt aangenomen.
Ik ook, erg he . Nee, niet helemaal waar, ik denk dat ik gewoon goede kans maak en dat 1 van de 3 zeker gaat lukken.
Zo, de datumprikker (date Mutsen) is gelanceerd.
Ik krijg trouwens elke keer alle nieuwe vrienden van Nathje te zien. Dat vind ik maar gek hoor, niet dat jullie mijn contacten niet zouden mogen weten, maar dat iedereen daar via push telkens op geattendeerd wordt...
Ja, ik ook! Vind ik ook raar. Zag vorige week ook een ex collega voorbij komen
Hebben jullie de datumprikker ontvangen? Omdat we met 21 zijn stel ik voor dat we de datum nemen dat het hoogste percentage heeft/de meeste kunnen, oké? Want anders wordt het wel heel lastig plannen denk ik.

Ik ga maar eens richting werk.

Bah, geen sjinn.
Ik heb datumprikker ingevuld. Er is nu al geen enkele datum waarop iedereen kan .

Ik moet nog steeds die kalenders maken. Nu maar eens aan starten.

O ja, luizen in de klas gesignaleerd hier, mijn grootste nachtmerrie...
Shit.

Die kalenders waren tot 23/11 voor de halve prijs. Ik dacht tot 25/11. Zit ik voor niets te stressen vandaag. Ik baal echt.

Ook omdat Vrolijk die code eigenlijk ook goed kon gebruiken.

Wat een muts ben ik zeg.
Muts .

En luizen, yegh... hier ook wel vaak een mededeling op NSO of school deur, maar nooit echt in de klas geloof ik. Vriezen die luizen niet dood in de kou? Want wat is het koud....

Heb net Linoleum gebeld, hij haalt dochter van school, want Kiloknaller ligt te slapen. Arme jongen heeft al tig keer gekotst en is daarna meteen vrolijk en vraagt dan om iets te eten. Kwartier later is hij weer slap en zielig. Nu dus slapend, dat is het beste en voorlopig ook maar even geen eten. Doorgaans laat ik zieke kinderen gewoon eten als ze daar zin in hebben, Kiloknaller kan heel goed aangeven wanneer hij te ziek is en dus niets wil. Dit keer blijkbaar niet helemaal. Ben echt blij dat hij slaapt, dat is toch het meest gezond denk ik.
Ach het arme kereltje. Steeds kotsen is geen pretje. Volgens mij is het idd beter als zijn maag eerst tot rust komt anders blijft hij bezig.

Harrie vroeg ook al of die luizen niet doodvriezen met dit weer. Ik hoop het van harte. Schorrie wil nooit gel in zijn haar dus heeft schoon haar en daar houden luizen van!
Wind, ik zie dat zaterdagen 18.00 uur zijn en zondagen 13.00 uur? Wellicht gewoon maar de datumprikker voor de hele zaterdag (en dan dus ook lunch als mogelijkheid) invullen?

Ja, schoon haar, dat is niet goed. Ben ik toch even blij dat we hier niet regelmatig haren wassen .
Tea tree oil schijnt te helpen trouwens, preventief wel te verstaan, dus paar druppeltjes in zijn haar en hopen dat het helpt.
Haren wassen met shampoo deden we echt nooit. Maar afgelopen week toevallig twee keer gedaan (Harrie vond de shampoo zo lekker ruiken, homo). Gelijk alweer spijt daarvan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven