Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 27 juni 2016 @ 18:42:

O gut er moet er weer eentje haar mening over scheiden met kinderen uitbraken. Wat een expertise weer.En ze is nog lebsies geworden ook, helemaal plotsklaps.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 juni 2016 @ 18:44:

[...]

En ze is nog lebsies geworden ook, helemaal plotsklaps.Wie? Hats? Altijd al gedacht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 juni 2016 @ 18:44:

[...]

En ze is nog lebsies geworden ook, helemaal plotsklaps.Ojee, zou ze dan wel beffen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 27 juni 2016 @ 18:48:

[...]

Wie? Hats? Altijd al gedacht.Harstikke lesbo hiero.
quote:hatsetats schreef op 27 juni 2016 @ 18:44:

[...]

Ik zal het nooit meer doen
En ik had nog wel zo'n grote zij ze.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 27 juni 2016 @ 19:11:

En ik had nog wel zo'n grote zij ze.

Zij en ze betekent hetzelfde.

Wat heb ik gemist, wie heeft er lesbi?
Oh dear, how sad, never mind.
Hayek
quote:Hayek schreef op 27 juni 2016 @ 19:26:

[...]

Zij en ze betekent hetzelfde.

Wat heb ik gemist, wie heeft er lesbi?Ik. Op n geil tijgervelletje voor de open haard beetje versleten beige vloerkleed
quote:hatsetats schreef op 27 juni 2016 @ 20:08:

[...]

Ik. Op n geil tijgervelletje voor de open haard beetje versleten beige vloerkleed
Waar halen mensen toch altijd die topics van eerste helft vorige eeuw vandaan?
Oh dear, how sad, never mind.
Is er een en ander veranderd in het leven van de paarse bloem? Djeezzzz In elk topic waar ze op gaat zitten lijkt ze TO te zijn.

En kan iemand deze 'blondine' een extra hint qua 'vloerkleed' geven. Ik weet nog steeds niet over wie het gaat
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ken nog iemand die dat deed
Ik was even vergeten dat Gianluigi Buffon nog steeds keeper is vh Italiaanse 11tal. Toch maar eens 't EK voetbal volgen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Oudblond schreef op 27 juni 2016 @ 21:00:

Is er een en ander veranderd in het leven van de paarse bloem? Djeezzzz In elk topic waar ze op gaat zitten lijkt ze TO te zijn.

En kan iemand deze 'blondine' een extra hint qua 'vloerkleed' geven. Ik weet nog steeds niet over wie het gaat Je bent mijn favo blonde forummer, daarom heb je een pb!

En kan iemand deze 'blondine' een extra hint qua 'vloerkleed' geven. Ik weet nog steeds niet over wie het gaat

Dezelfde.

Neemt niet weg dat ik het ook wel weer flauw begin te vinden om hier over elke scheet die ze laat iets te moeten lezen. De negeerknop werkt ook op beigebloemetjeskleden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oh ja, en ik 'moet' niks lezen natuurlijk, dat weet ik (oftewel: laat ik die maar even voor zijn).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Volgens mij postte ze vorige week dat ze misschien wel weer mondjesmaat mee ging forummen. Als dit mondjesmaat is wat staat ons dan nog te wachten?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 27 juni 2016 @ 21:10:

Volgens mij postte ze vorige week dat ze misschien wel weer mondjesmaat mee ging forummen. Als dit mondjesmaat is wat staat ons dan nog te wachten? Affreus. En dat werkelijk overal, maar dan ook echt overal over meepraten, maar er geen verstand van hebben.

En kan iemand deze 'blondine' een extra hint qua 'vloerkleed' geven. Ik weet nog steeds niet over wie het gaat lees even je eigen post terug, en dan de eerste zin
Thx lady's. *Had ik het dus eigenlijk wel goed, maar dacht dat het met de benaming die ik nooit gehoord had, niet kon kloppen*
quote:Alixane schreef op 27 juni 2016 @ 21:10:

Volgens mij postte ze vorige week dat ze misschien wel weer mondjesmaat mee ging forummen. Als dit mondjesmaat is wat staat ons dan nog te wachten? Dat ze onder steeds meer negeerknoppen gaat en gefrusteerd wordt van het niet 'gezien' worden?
quote:yasmijn schreef op 27 juni 2016 @ 21:14:

[...]

Affreus. En dat werkelijk overal, maar dan ook echt overal over meepraten, maar er geen verstand van hebben. zo'n mooi woord!
Jullie zijn nog ingewikkelder dan het cryptogram van het NRC (bestaat dat nog?), maar ik denk dat ik het volg nu.

Geloof ik.
quote:Oudblond schreef op 27 juni 2016 @ 21:18:

[...]

Dat ze onder steeds meer negeerknoppen gaat en gefrusteerd wordt van het niet 'gezien' worden?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven