VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wekker gaat hier voor mijzelf om 7u, vent heeft sinds kort aan zijn kant zelf een wekker staan want ik was iedere keer de sigaar als hij vroeg op moest, 5u of zo. Hij dacht altijd dat hij de wekker niet zou horen, en bovendien móet ik de tijd naast me hebben, ik kan het niet uitstaan als ik 's nachts wakker word en niet meteen kan zien hoe laat het is.

Luizen praat me er niet van, ik krijg meteen weer jeuk. Het was echt lastig om die plaag het huis uit te krijgen. En Lien, sterkte met zieke KK!
Vent is niet wijs!

Ik ga zo alvast wat dingen doen om morgen vroeg op te staan. Kleding klaarleggen, spullen pakken (lees: Ipod, Nintendo en boek) en adres voor taxi. Ik heb bedacht dat ik morgen luxepaard heet en auto in garage zet, trein pak en dan taxi naar kantoor. Gelukkig kan ik alles declareren.
O bij Vrolijk gaat de wekker eerder dan bij ons!

Ik heb Harrie ook gezegd dat hij maar eens een eigen wekker moet gaan aanschaffen. Want voordat de wekker gaat is hij meestal al wakker en gaat dan aan mij vragen hoe laat het is....

Vrolijk en Dropje, gaan jullie naar Landal het weekend van de 31e? Ik wel namelijk .

Mijn baby'tje is weer lekker gevoed en in zijn combisleeper gehezen. Ik denk dat ik maar eens naast hem ga liggen om te tukken. O ja, en om de wekker te zetten....
Groot gelijk... lang leve de declaraties.

Kun je je laarzen ook niet op de één of andere manier declareren?Representativiteitsvergoeding
Representativiteitsvergoeding. Toen ik net ging werken bestond dat nog. Kreeg ik geloof ik 100 gulden in de maand ofzo.
quote:Wind schreef op 25 november 2008 @ 22:29:

Groot gelijk... lang leve de declaraties.

Kun je je laarzen ook niet op de één of andere manier declareren?Representativiteitsvergoeding

Whahahaha...dat zou leuk zijn!

I wish, ik denk dat mijn baas daar niet intrapt al is hij wel erg coulant.
Morrie, bedoel je dan dat je Schorries haar nooit wast, of Knorries haar niet?

Wind en Vrolijk, sterkte morgen met 'verre reizen'

Mille, relatief goed nieuws over Millenium dus!

En Nano gelukkig al iets minder zielig.

Lien, beterschap voor KK

Hoe doen jullie dat toch, het combineren van werk en prive?

Ik voel me zo tekort schieten op het moment. Loop op het werk achter de feiten aan en kan me thuis niet helemaal focussen op thuis, omdat ik me druk maak om werkdingen.

Zo vermoeiend. Heb ook allemaal vage lichamelijke klachten, als duizeligheid, kortademigheid en zo. Echt naar.

En ben maar zo moe steeds,rete irritant.
Trouwens, jullie hadden het laatst toch over schoenmaten? Of was dat bij 0908?

In ieder geval heeft Zen dan maar een klein voetje, vergeleken bij jullie kinderen, maat 25/26

Zootje heeft maat 28/29

Zeefje maat 19/20
Elyane, van beide heren was ik het haar nooit. Met shampoo welteverstaan. Wel met gewoon water.
En werk en prive combineren? Geen idee hoe ik dat doe, daar denk ik maar niet te veel over na....
Echt? Ik was wel met shampoo.

Kleine voetjes hebben je kindjes, maar ze zijn ook klein dus verhouding zijn perfect :-)

Ely, werk en prive lukt hier prima. Maar hoe ik het doe? Ik denk met een hoop routine, mazzel, wilskracht en een makkelijke vent en kinderen. Maar jouw klachten met werk/prive klinken niet best.

Ik kom je nu even snel een kus geven aangezien ik echt naar bed moet, maar kom er graag even op terug morgen. Hopelijk krijg je van andere meiden even wat sneller tips & trics. Zo niet, parkeer het eventjes ok?
Volgens mij ging het idd over schoenmaten laatst! Die van mij hebben allebei maat 30 (Vrolijk, Loeder is een stuk naar voren geschoten ineens, of niet?). En Ely, wat jij beschrijft klinkt als hyperventilatie, veroorzaakt door stress.

Morrie, wij gaan idd naar een Landal park! Waar gaan jullie naartoe?
Tja, gewoon... plannen??! Geen idee eigenlijk. Doe ook maar wat.

Vervelend wel dat je je zo uitgeblust voelt.

Ik ga afsluiten. Morgenochtend nog vrij en 's middags richting oosten van het land. Het is trouwens geen Harderberg, maar Beekbergen. Ach, what's in a name.

Trusten.
Ik was het haar nooit met shampoo, en toch is het niet vies. Ik denk dat het sneller vies wordt als je het met shampoo gaat wassen. Schorrie is het bewijs dat het gewoon kan, het haar is niet vet, en gewoon fris en schoon.

Wij gaan naar Beekbergen.
Beekbergen ligt toch meer in de buurt van Arnhem? Hardenberg en Harderwijk liggen nog enigszins bij elkaar in de buurt (geloof ik), maar Beekbergen ligt toch een stuk zuidelijker. Heb er ook ooit een 'heisessie' gedaan, toen ik in de o.r. zat van een werkgever van een paar jaar geleden.
Zomaar twee keer de plaats Beekbergen in 2 postings
Fijn, en ik bedoel weer Oosterbeek. Beekbergen ligt schuin onder Apeldoorn. Morrie, wij gaan naar het park in Hoenderloo.
Wij wassen het haar van de kinderen meestal wel met shampoo. Bij kort haar maakt het denk ik niet zoveel uit, maar als ik Wiske's haar alleen met water zou wassen, zou ze echt moord en brand gillen bij het uitkammen.
Moge.

Zo, we hebben nog ruim een uur voor Schorrie op school moet zijn en we zijn al klaar .

In Hardenberg is mijn opa verongelukt trouwens, dat ligt in Overijssel volgens mij. Beekbergen inderdaad bij Apeldoorn. Harderwijk ligt volgens mij niet bij Hardenberg in de buurt.

Mijn eigen haar was ik bijna elke dag met shampoo. Als ik dat niet zou doen, zou het gelijk vet en kriebelig aanvoelen. Ik denk dat als ik er niet mee was begonnen om mijn haar elke dag te wassen, het ook minder snel vet zou worden.

Zo, wat zal ik eens gaan doen. Een wasje in de machine proppen maar denk ik....
Kiloknaller is geloof ik niet zo'n denker, hij beweegt met name . Vandaag dan weer geen voetbal (gelukkig!) want daar zou SInt zijn en aangezien Sint morgenochtend ook alweer in het zwembad is vond ik het wat teveel worden. Hij is wel weer beter, gisteren ineens vol praatjes na twee uur slaap en ook geen terugval meer. Heel blij met pyjama broek en laarzen zus gehaald ("mama, dat is net zoals op de camping he").

Heb met dochter gepraat over eerder halen en de wijsneus zei "volgende keer beter misschien". Sjaa... Ik heb wel uitgelegd dat ik haar kom halen als ze ziek is en dat ze dat altijd mag zeggen, maar dat er verder eigenlijk geen reden is om te bellen. Sterker nog: dat ik vaak niet eens er ben omdat ik dan onderweg ben ofzo, dus dat de kans ook klein is dat ik haar eerder kom halen. Het staat overigens haaks op een middag vorige week toen ze bij de buurvrouw was. Ik was naar een cursus, Linoleum met Kiloknaller en BNJMN op het voetbalveld en zij dus bij de buurvrouw. Toen Linoleum haar weer kwam ophalen moest ze buiten huilen en zei ze dat ze hoofdpijn had (ze dag ook heel pips). Linoleum vroeg waarom ze dat niet aan buurvrouw had gezegd en toen gaf ze aan dat dat toch niets uitmaakte, want hij was op het veld en ik was ver weg. Ze houdt dus wel een beetje rekening met ons, de - nuffige - schat.
O ja, en belastinggeld denken we dat extra deel oktober is plus november. In oktober is BNJMN halverwege van twee naar drie dagen gegaan, dus wellicht hebben ze dat nu rechtgetrokken.

Was trouwens verbaasd over jouw teruggave bedrag Vrolijk. Wij betalen ook zo'n 1600 euro, maar dan dus voor drie (BNJMN drie dagen creche, oudsten twee dagen NSO) en krijgen minder terug. Zal wel liggen aan het feit dat de duurste (BNJMN) het minste terug krijgt en de andere twee wel hoger percentage, maar dat is een veel kleiner bedrag.
En tot slot: blij dat het ietsje beter gaat met Millenium.
quote:lien schreef op 26 november 2008 @ 08:43:

O ja, en belastinggeld denken we dat extra deel oktober is plus november. In oktober is BNJMN halverwege van twee naar drie dagen gegaan, dus wellicht hebben ze dat nu rechtgetrokken.

Was trouwens verbaasd over jouw teruggave bedrag Vrolijk. Wij betalen ook zo'n 1600 euro, maar dan dus voor drie (BNJMN drie dagen creche, oudsten twee dagen NSO) en krijgen minder terug. Zal wel liggen aan het feit dat de duurste (BNJMN) het minste terug krijgt en de andere twee wel hoger percentage, maar dat is een veel kleiner bedrag.Zal het ook niet liggen aan het inkomen.
Goedemorgen trouwens.

Ga mijn koffer(tje) maar eens pakken. Ik heb nu maar 1 beenplakker en om 12.00 uur zijn dat er weer 2
Denk niet dat het ligt aan inkomen, Linoleum verdient dit jaar namelijk noppes, dus we komen echt never nooit met mijn inkomen aan totaal inkomen Vrolijkerds. Zoveel verdien ik niet, want als je zoveel laarzen op je wensen lijst hebt staan zal er vast ook wel wat inkomen binnen komen daar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven