Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:mariposita schreef op 30 juni 2016 @ 12:13:

[...]

Als de ander antwoordt, staat de naam van de andere forummer in je inbox. Zolang de ander nog niet heeft gereageerd, zie je alleen je eigen naam.Dank je!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 juni 2016 @ 11:45:

Eerste film die ik in de bios zag (ik was 7) en daarna 10 jaar verliefd gebleven op Danny Zuko

Jaaaa, dochter vindt Danny ook helemaal cool. Ik was destijds een jaar of 16, denk ik? Maar ik blèr de liedjes nog woord voor woord mee, hoor!

Ik wou toen ook blond haar, zoals Sandy. Maar ja, het was en bleef zwart pindahaar
Ik denk gewoon nog meer asfalt. Ik heb nou eenmaal visie.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!
quote:Hunniebunnie schreef op 30 juni 2016 @ 16:01:

Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!Dat ben ik dan weer wel met je eens.
Huts!

Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!Ofwel, als je het niet wilt weten, moet je 't niet vragen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!En meisjes dan?

Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!Grappig hè, al die, doorgaans onzekere, TO's die hier komen klagen omdat het antwoord dat ze van hun partner kregen niet was wat ze hadden gehoopt.
Oh dear, how sad, never mind.
En ooh die Hats toch, het is allemaal haar schuld. En de mijne, geloof ik...
quote:mariposita schreef op 30 juni 2016 @ 16:06:

[...]

En meisjes dan?Die al helemaal niet!

Jongens, vraag je partner nooit iets waarop een antwoord kan komen wat je niet aanstaat!

Echt hè, wat een gezever. Je kunt het niet leuk vinden dan je man naar een stripclub is geweest ok, maar om daar jaren later nog zo over de mekkeren? Echt, get a life.

Ik zie zo'n to dan ook echt voor me, zwaar passief-agressief, mokkend etc. Zo onvolwassen.
quote:Hunniebunnie schreef op 30 juni 2016 @ 16:22:

En ooh die Hats toch, het is allemaal haar schuld. En de mijne, geloof ik...Mooi he?!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
10 pagina's al dat topic, kunnen jullie de SMS-boom niet eerder in gang zetten voortaan?
1 dag lid en USA in de op? Right.
Welk topic?
Moeite seksverleden man
Oh, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik vond het echt een beetje een "van een mug een olifant maken" topic.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 19:22:

Oh, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik vond het echt een beetje een "van een mug een olifant maken" topic.Echt, wat een zeikwijf. Ik zou ook voor die lekkere ongecompliceerde ONS kiezen in plaats van seks met zo'n verongelijkt mens.
Tis wel een volhoudertje in ieder geval.

Jammer dat ze niet ziet dat het toch echt vooral haar eigen onzekerheid is die haar parten speelt. Onzekere mensen verwachten echt vaak dat anderen vanalles doen en laten om die onzekerheid maar tegemoet te komen. Je mag niet eerlijk zijn, moet op eieren lopen etc. etc. Ik ben soms ook best onzeker, ga er toch eens op letten of ik dat niet ook doe, zo irritant en onrealistisch is dat.
Ik vind die man ook wel een sukkel hoor trouwens, hij had inderdaad ook wel iets tactischer kunnen zijn. Wat Rhag schrijft, gewoon beleefdheid.
Ja, maar vaak zijn mannen nu eenmaal niet zo tactvol. Wel fijn natuurlijk, als hij dat wel was geweest, maar om er nou zo'n ophef over te maken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 19:35:

Ja, maar vaak zijn mannen nu eenmaal niet zo tactvol. Wel fijn natuurlijk, als hij dat wel was geweest, maar om er nou zo'n ophef over te maken.

Precies, dit is wel een drama met een hoofdletter D.

Ik verbaas me er af en toe wel eens over hoe slecht mensen hun partner kennen trouwens.
Ja, daar kijk ik ook van op. Deze to klinkt erg naief, haar shock omdat haar man een iets "wilder" seksleven heeft gehad dan zij vind ik wat overdreven. Alsof ze erg beschermd is opgegroeid. Maar misschien ben ik wel te cynisch.
Ik wil trouwens The Night Manager weer gaan kijken, duim je dat ik de afleveringen op de juiste volgorde vind?
quote:Star schreef op 30 juni 2016 @ 19:03:

10 pagina's al dat topic, kunnen jullie de SMS-boom niet eerder in gang zetten voortaan?SMS? Tjezus, je lijkt wel nòg ouder dan Yasmijn. Die heeft tenminste wel eens van whatsapp gehoord. SMS-en is zóóóó 1653.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven