Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Kittens schreef op 01 juli 2016 @ 15:57:

[...]

KING is nu helemaal macrobiologischalleenversgeitenwollensokOh, dan toch boodschappen doen.
Snap ook niet waarom hij geen energie heeft.
quote:-KING- schreef op 01 juli 2016 @ 15:45:

ik moet nog beginnen met boodschappen doen maar geen energie.Daarom doe ik het online. Ideaal voor luie mokkels
Haha. Ik loop braaf zelf.

Beetje jammer als ik teveel heb, maar goed. Ook dan kom ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het veel te leuk om zelf alles te bekijken en te besnuffelen en te bepotelen Bovendien heeft appie een minimumbedrag van 70 euro
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Brietje, gefeliciteerd met jongste kaasje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 01 juli 2016 @ 16:28:

ik vind het veel te leuk om zelf alles te bekijken en te besnuffelen en te bepotelen Bovendien heeft appie een minimumbedrag van 70 euro Minimaal 70 euro? Jeetje. Dat wist ik niet
quote:BridgetteDubois schreef op 01 juli 2016 @ 15:45:

Solo, wat trakteerden jouw jongens toen ze nog klein waren?

Ik ben absoluut niet creatief maar ik vind een beetje knippen en vouwen wel leuk Rozijntjes, of zakjes chips.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo, nou, poe, hehe. Dochter heeft het tot het laatste moment spannend weten te houden, maar dinsdag kan ze haar diploma ophalen hoor . Scheelt mij weer een hoop centen, want ik had al bedacht dat ze anders maar naar het Luzac moest.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 17:34:

Zo, nou, poe, hehe. Dochter heeft het tot het laatste moment spannend weten te houden, maar dinsdag kan ze haar diploma ophalen hoor . Scheelt mij weer een hoop centen, want ik had al bedacht dat ze anders maar naar het Luzac moest.Wow LV wat fijn voor dochter zeg en voor jezelf natuurlijk. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd dochter en LV!
quote:Inkie12345 schreef op 01 juli 2016 @ 17:37:

[...]

Wow LV wat fijn voor dochter zeg en voor jezelf natuurlijk. Gefeliciteerd! Op school zullen ze ook wel blij zijn
Gefeliciteerd voor Voldiedochter!
The owls are not what they seem
Hier staat ook stoofvlees op. Moet minstens 2 uur volgens het recept dus ik hoop dat meneer L niet te vroeg thuiskomt met grote honger
Wij eten van Frits Frituur. Ik heb net 10 uur achtermekaar de was gedaan (echt Heel Veel was) en nu dus absoluut geen puf meer om kokende bewegingen te maken. De enige beweging die ik nu nog maak is het heffen van mijn glas, op dochter.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 17:59:

Wij eten van Frits Frituur. Ik heb net 10 uur achtermekaar de was gedaan (echt Heel Veel was) en nu dus absoluut geen puf meer om kokende bewegingen te maken. De enige beweging die ik nu nog maak is het heffen van mijn glas, op dochter.Terecht!
quote:LadyL0101 schreef op 01 juli 2016 @ 17:51:

Hier staat ook stoofvlees op. Moet minstens 2 uur volgens het recept dus ik hoop dat meneer L niet te vroeg thuiskomt met grote honger Die van mij staat al sinds half 2 op
Ha LV, gefeliciteerd.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
LV
quote:Peacy schreef op 01 juli 2016 @ 18:01:

[...]

Die van mij staat al sinds half 2 op Die van mij sinds kwart over vijf, dus t gaat de goeie kant op...
quote:-KING- schreef op 01 juli 2016 @ 12:01:

[...]

ik vond het ook nooit leuk.

Ik ook niet, nog steeds niet. En mijn dochter (had ik al gezegd dat ze geslaagd is ?) ook niet. Ik zie haar nog zitten in de peuterspeelzaal toen ze vier werd, vuurrood van gene omdat er voor haar gezongen werd

En nu dus ook weer he. Ze wil bij godsgratie dan wel haar diploma op gaan halen dinsdag, maar ze wil niet dat wij daarbij aanwezig zijn want dan gaan we vast klappen en huilen en dat vindt ze echt heel erg awkward
LV: Hoe is het met dochter? Is ze geslaagd?
quote:Peacy schreef op 01 juli 2016 @ 19:07:

LV: Hoe is het met dochter? Is ze geslaagd? Leuk dat je het vraagt . Ze is geslaagd ja
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 19:03:

[...]

Ik ook niet, nog steeds niet. En mijn dochter (had ik al gezegd dat ze geslaagd is ?) ook niet. Ik zie haar nog zitten in de peuterspeelzaal toen ze vier werd, vuurrood van gene omdat er voor haar gezongen werd

En nu dus ook weer he. Ze wil bij godsgratie dan wel haar diploma op gaan halen dinsdag, maar ze wil niet dat wij daarbij aanwezig zijn want dan gaan we vast klappen en huilen en dat vindt ze echt heel erg awkward Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het nu klaar is! Hier nog tot dinsdag wachten of zoon mag blijven zitten of van school moet. Overgaan is sinds vandaag van de baan door een tiende tekort bij aardrijkskunde.
Gefeliciteerd met je geslaagde kind LenieVolmetport!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven