Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:fietsie schreef op 01 juli 2016 @ 19:09:

[...]

Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het nu klaar is! Hier nog tot dinsdag wachten of zoon mag blijven zitten of van school moet. Overgaan is sinds vandaag van de baan door een tiende tekort bij aardrijkskunde.In mijn tijd kreeg je in zo'n geval een Taak. Ik ga voor je (zoon) duimen Fiets. Helemaal van school is nou ook weer zoiets he.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 19:13:

[...]

In mijn tijd kreeg je in zo'n geval een Taak. Ik ga voor je (zoon) duimen Fiets. Helemaal van school is nou ook weer zoiets he.

In mijn tijd ook, maar toen zakten er wel eens meer dan een! Deze school heeft regelmatig 99% geslaagden, iedereen die namelijk een potentiële zakker us wordt onderweg geloosd.

Maar daar hadden we het al eerder over. Gaan we niet herhalen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je dochter Bridge. Voor dochter van LV *ik deed het heel onopvallend hoor*. Fiets ik duim met je mee!

Dag iedereen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jeeeej gefeliciteerd LV!!!!
Wat hebben we gegeten?

Of is dat al geweest?
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:32:

Wat hebben we gegeten?

Of is dat al geweest?

Je mag nog hoor.

Wij hadden Vette Bek dus.
Maaltijdsalade van de AH en man een pizza.
Gaat het weer een beetje Leo?
Ja, jij had gefrituurd buiten de deur zag ik.

Maar ik mis de bloemkool, agar-agar salade met vegetarische geitenkaas en tajine of röstirondjes van anderen.

Hier nog niet gegeten.

Ik ben alleen met de Irakees (vanaf nu gewoon Kees, net als alle katten) en ik heb geen zin om naar de keuken te gaan.

Maar áls ik zo ga dan wordt het iets met veldsla.

Die moet op.
quote:Inkie12345 schreef op 01 juli 2016 @ 19:40:

Gaat het weer een beetje Leo?

Ja, het gaat warempel wat beter.

Lief dat je het vraagt.

Iedereen trouwens bedankt voor de lieve woorden overal en nergens.

Ik had ovenfrites (mijn dochter wilde vieren dat de auto door de apk was. Mal kind) met hamburgers met uien (ja, dat vind ik lekker) en groente-ter-compensatie.

Beter zo?

Mijn lievelingslievelingsleerling van dit cohort is geslaagd na een her. Het meisje kwam bijna op een wolkje de school binnen. Ik werd er bijkans emotioneel van.
Fijn dat het beter gaat, Leo!
Love gebakken uien bij mijn hamburgers.

Nooit geen gebakken uien bij mijn hamburgers is mijn devies.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:32:

Wat hebben we gegeten?

Of is dat al geweest?Allerlei restjes groenten, gebakken kriel en kippenpootjes uit de oven. Minpuntje; na afloop goot ik het vet in een oud bekertje van slagroom en liet dat vallen Wat een bende!
quote:barbaracartland schreef op 01 juli 2016 @ 19:46:

Fijn dat het beter gaat, Leo!Eens!
quote:fietsie schreef op 01 juli 2016 @ 19:49:

[...]

Allerlei restjes groenten, gebakken kriel en kippenpootjes uit de oven. Minpuntje; na afloop goot ik het vet in een oud bekertje van slagroom en liet dat vallen Wat een bende!Oew, heb je Dasty?
quote:barbaracartland schreef op 01 juli 2016 @ 19:44:

mijn dochter wilde vieren dat de auto door de apk was. Mal kind

Slim kind juist. Iedere reden voor een feestje is okee.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:43:

[...]

Lief dat je het vraagt.

Fijn dat het beter gaat, ik heb gemist wat er loos is/was maar miste je wel een beetje. Ik was er zelf ook weinig door druk rl de laatste dagen.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:50:

[...]

Oew, heb je Dasty?Nee, maar zonder lukt het ook. Keukenpapier, heet water en een sopje.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:47:

Love gebakken uien bij mijn hamburgers.

Nooit geen gebakken uien bij mijn hamburgers is mijn devies.Dat is een goed devies. Wellicht kun je het op een t-shirt laten drukken. Dan op de achterkant iets in de buurt van "met mayo en curry, natuurlijk, dombo"
quote:barbaracartland schreef op 01 juli 2016 @ 19:44:

Mijn lievelingslievelingsleerling van dit cohort is geslaagd na een her. Het meisje kwam bijna op een wolkje de school binnen. Ik werd er bijkans emotioneel van.De mijne (ook geslaagd na een her) had er dus helemaal niks van he. Hoewel ik bij haar wel enige vreugde bespeur dat ze nu echt nooit meer naar die kutschool toe hoeft (nou ja alleen maar om dat stomme papiertje op te halen ). En ze vindt het ook wel chill dat ze nu met haar BFF naar het MBO kan, want dat was ook nog even spannend of ze wel op dezelfde locatie ingedeeld kon worden maar dat was dus al in orde het hing alleen nog maar even van dat diploma af.
quote:barbaracartland schreef op 01 juli 2016 @ 19:53:

[...]

Dat is een goed devies. Wellicht kun je het op een t-shirt laten drukken. Dan op de achterkant iets in de buurt van "met mayo en curry, natuurlijk, dombo"

Daar zou ik hier in mijn dorp ongetwijfeld de blits mee maken Barry.

Misschien dat ik er dan eindelijk eens bij hoor hier.

Is voor jou curry ook the usual bij bijvoorbeeld patat speciaal?

Geen idee of het iets noord Hollands is maar bij de mijn bekende frieterieën in het westen was speciaal met tomatenketchup en als je curry bliefde moest dat er bij gezegd worden.

Hier, in mijn woonstreek, is curry het uitgangspunt en wil je ketchup dan is dat op aanvraag.
Haha, we hadden het er laatst nog over. Ketchup is voor westerlingen en Duitsers. Hier eet je curry. Ik kan me niet eens herinneren dat we vroeger ketchup in huis hadden. Geen idee waarom, overigens. Ik vind curry ook echt veel lekkerder.

En over je dorp. Stomme koeien daar. Als het echt niet meer uithoudt, kom dan eens langs in mijn mondaine T. Dan trakteer ik je op een frikandel, zonder curry.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 19:54:

[...]

De mijne (ook geslaagd na een her) had er dus helemaal niks van he. Hoewel ik bij haar wel enige vreugde bespeur dat ze nu echt nooit meer naar die kutschool toe hoeft (nou ja alleen maar om dat stomme papiertje op te halen ). En ze vindt het ook wel chill dat ze nu met haar BFF naar het MBO kan, want dat was ook nog even spannend of ze wel op dezelfde locatie ingedeeld kon worden maar dat was dus al in orde het hing alleen nog maar even van dat diploma af.Sommige kinderen komen niet eens naar de diploma-uitreiking, want ze hebben echt geen zin meer. Ik ben zo'n trut die graag elke leerling nog even persoonlijk spreekt, dus ik vind het weleens jammer. Maar fijn dat ze haar route heeft uitgestippeld. Nu lekker lang vrij!
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 19:43:

[...]

Lief dat je het vraagt.

Echt fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven