Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:BridgetteDubois schreef op 01 juli 2016 @ 11:26:

Bedankt voor alle felicitaties.

Ja het is flink wat uren werk, vooral dat knippen... En oudste kiest ook vaak iets wat uren knutselen is .

Alleen ZO oerstom! Door alle drukte gewoon vergeten een traktatie voor de juffen en meesters mee te geven?! Kun je het niet nog snel even brengen?
Ik heb een paar x iets fantastisch in elkaar geknutseld (ben ik een ster in -is er ook een verwaande emoji?-).

Maar andere keren gaf ik een paar dozen ijsjes mee.
Of samen cupcakes/brownie/taart bakken en versieren. Dat was nog het leukste.
Het laatste jaar (groep 8 dus) heeft hij niet getrakteerd. En hij heeft niemand gezegd dat hij jarig was. Zoon houdt er ook niet zo van in de belangstelling te staan. (En van opmerkingen die altijd komen bij een traktatie denk ik)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 01 juli 2016 @ 11:52:

Het laatste jaar (groep 8 dus) heeft hij niet getrakteerd. En hij heeft niemand gezegd dat hij jarig was. Zoon houdt er ook niet zo van in de belangstelling te staan. (En van opmerkingen die altijd komen bij een traktatie denk ik)ik vond het ook nooit leuk.
very metal
nog steeds niet, nu ik er over nadenk.
very metal
Ik ook niet.
Ik ook niet. Meld het ook nooit op mijn werk.

Mijn vorige leidinggevende verraadde het ooit per ongeluk. Toen vond 1 collega het heel grappig om er veel ophef over te maken. Heel luidruchtig feliciteren enzo. Was ik niet zo blij mee
Op werk cq school meldde ik het ook nooit.

Thuis, bij vrienden en familie vind ik het dan weer wel leuk. Alleen als ik m'n verjaardag dan vier komt bijna niemand.
Tot mijn enkels in de modder. Wat voel ik me heerlijk geaard!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 01 juli 2016 @ 12:13:

Tot mijn enkels in de modder. Wat voel ik me heerlijk geaard!Fijn!
quote:Peacy schreef op 01 juli 2016 @ 11:44:

[...]

Kun je het niet nog snel even brengen?Heb het net gevraagd, maar het gaf niets. De juffen op deze school houden sowieso niet van al die traktaties en vragen dan ook of je een theezakje ipv chocola wil meegeven...

Tot mijn enkels in de modder. Wat voel ik me heerlijk geaard!
Gefeliciteerd met je dochter Bridg!
Zal siblings de suggestie doen om voor de juffen en meesters een assortipak aan theezakjes en oploskoffie mee te geven
Snap ik ook wel. Op een beetje grote school heb je iedere dag wel een traktatie.
Ja, en wij maken er altijd best veel werk van ipv een simpel bekertje popcorn. Dus ik denk dat ze zelf ook wel begrepen dat het absoluut niet met opzet was. Maar ik voelde me wel lullig.

Tot mijn enkels in de modder. Wat voel ik me heerlijk geaard!Ja dat aarden lukt dan wel als je zo wegzakt
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 11:35:

[...]

Dan knutsel je toch niet? Genoeg dingen te koop.

En af en toe hier een topic openen over die traktatie-rage die inmiddels de spuigaten uitloopt en mensen (moeders uiteraard) een burn-out oplevert.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Lol, tegen de tijd dat ik aan traktaties moet beginnen, horen jullie het als eerste!
Stoofvlees staat op, kersen-rabarbertaart in de oven.
ik moet nog beginnen met boodschappen doen maar geen energie.
very metal
Solo, wat trakteerden jouw jongens toen ze nog klein waren?

Ik ben absoluut niet creatief maar ik vind een beetje knippen en vouwen wel leuk
quote:-KING- schreef op 01 juli 2016 @ 15:45:

ik moet nog beginnen met boodschappen doen maar geen energie.Heb je niks meer in de vriezer?
quote:Peacy schreef op 01 juli 2016 @ 15:51:

[...]

Heb je niks meer in de vriezer?KING is nu helemaal macrobiologischalleenversgeitenwollensok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven