Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 01 juli 2016 @ 12:05:

Ana = 36 weken.

Suus houdt niet van tosti.

Genoteerd.

Ooit nav een topic mijn motto gewijzigd.

Of het nou dezelfde suus was, ga ik nu aan twijfelen. ..
quote:Hayek schreef op 01 juli 2016 @ 12:10:

[...]

Ik heb dat medelijden dus wel. Omdat die mensen zó in de klauwen van hun stoornis zitten dat ze de meest krankzinnige dingen doen, waar ze ongetwijfeld bepaald niet trots op zijn. Als een verslaving je leven zo beheerst dat je dingen doet die je eigenlijk helemaal niet zou willen doen, dan heb ik daar wel medelijden mee. Het is niet een kwestie van "geef jezelf een schop onder je kont en stop ermee". Zo'n verslaving kan zó sterk zijn dat mensen geen andere uitweg zien. En dat vind ik schrijnend.

Wat overigens onverlet laat dat het ook voor degenen om de verslaafde heen die erdoor gedupeerd worden zo mogelijk nóg triester is.+100
LOEP ME MAAR aub.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 juli 2016 @ 12:57:

[...]

Ga terug in therapie, met dit passief agressieve gedrag kom je nergens. In je terugval plan staat wat je moet doen dus doe dat dan ook gewoon. Bel je behandelaar en laat je helpen.Eensch..
Nou excuses hoor.

Dat ik het hele forum tegen Sap heb opgezet. Niemand hier kan ook natuurlijk voor zichzelf denken. Had nog bijna een aangifte aan mijn broek.

Ik ben hier de manipuleerder. Zij niet.
Nou, dat is dan ook weer opgehelderd.
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:21:

Nou excuses hoor.

Dat ik het hele forum tegen Sap heb opgezet. Niemand hier kan ook natuurlijk voor zichzelf denken. Had nog bijna een aangifte aan mijn broek.

Ik ben hier de manipuleerder. Zij niet.

Het hele forum tegen Sap opgezet? Ik zie dat niet zo, hoor.

Ik heb totaal geen hekel aan S. en ik vind het jammer dat ze een perma heeft gekregen en ik haar hier niet meer kan lezen, maar soit.

De andere kant van het verhaal is dat ik zelf heb gezien, en vele anderen ook, wat ze daar tegen jou in dat ene topic heeft gezegd. Ik schrok er van, had ik niet van haar verwacht. Dus dat ze daarvoor is 'bestraft' vind ik terecht.

Ik ken jou verder niet en ik ken je problematiek ook niet tot in den treure, en dat hoeft ook niet. Maar ik zou eens lezen wat Kia-Ora tegen je zei. Daar heb je meer aan dan nu nog meer olie op het vuur te gooien. S is hier niet meer.
quote:ThunderassMan schreef op 01 juli 2016 @ 20:24:

Nou, dat is dan ook weer opgehelderd.

Ja daarom.

Zag ineens een bericht of 5 in mijn ongewenste fb inbox. Wilde het hier ook even ophelderen. Dus mods, ik verdien hier de perma ban, zij niet.

Ontvang haar hier weer met open armen, dames. Ik zat verkeerd!
S. zal altijd hier blijven meelezen.
May, laat het gaan, het heeft geen zin om er telkens op door te gaan. Het enige wat je ermee bereikt is dat mensen het irritant gaan vinden. Echt, hou je eer aan jezelf en hou erover op.
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:29:

[...]

Ja daarom.

Zag ineens een bericht of 5 in mijn ongewenste fb inbox. Wilde het hier ook even ophelderen. Dus mods, ik verdien hier de perma ban, zij niet.

Ontvang haar hier weer met open armen, dames. Ik zat verkeerd!Wat heeft het forum mee te maken dan? Ze zit hier niet meer dus ook niet nodig om erover te hebben.
Als iemand dreigt met een aangifte, moet ik dat dan laten? Wegens smaad nog wel. Ik ben nu daadwerkelijk aan het geloven dat ik de 'schuldige' in dit verhaal ben. Dat ze door mij haar grote liefde Viva kwijt is, want dat verwijt ze me ontzettend.

Rot op hoor.
Huh, wil je Sap nou terug of niet ?
Echt hou op hiermee. Je bereikt er helemaal niks mee. Neem een andere nick en forum gezellig mee. Dit gaat nergens over. Sap is hier niet meer dus wat er op FB gebeurt laat dat lekker daar. Gewoon negeren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:37:

Als iemand dreigt met een aangifte, moet ik dat dan laten? Wegens smaad nog wel. Ik ben nu daadwerkelijk aan het geloven dat ik de 'schuldige' in dit verhaal ben. Dat ze door mij haar grote liefde Viva kwijt is, want dat verwijt ze me ontzettend.

Rot op hoor.Jij bent niet de schuldige. Dat mens moet iedereen met rust laten. Echt, ze gaat veel en veel te ver hoor.
Life is short. Eat dessert first.

Rot op hoor.

Sap was helemaal verkeerd bezig en goed dat ze een perma heeft vind ik.

Maar ze is nu weg, jij ging anoniem omdat je het er niet meer over wou hebben toch? Wat heeft het voor zin om het er nu nog over te hebben hier, je moet verder en er niet in blijven hangen.

Rot op hoor.Waarom heb je uberhaupt nog contact met haar? Blokkeer haar gewoon overal en hou op met hier dingen uitvechten met iemand die hier niet meer is. Erg vervelend dit.
Zij zoekt contact met mij.

Maar prima.

Ik hou erover op.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Waarom heb je uberhaupt nog contact met haar? Blokkeer haar gewoon overal en hou op met hier dingen uitvechten met iemand die hier niet meer is. Erg vervelend dit.Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Waarom heb je uberhaupt nog contact met haar? Blokkeer haar gewoon overal en hou op met hier dingen uitvechten met iemand die hier niet meer is. Erg vervelend dit.

Ik heb zomaar het vermoeden dat May geen contact met haar heeft.

Maar eens over het blokkeren.
Madameya (mag ik je als maya aanspreken?),

Sap is niet geband door jou. Jouw topic was niet het enige waar ze zo lastig deed. Blijkbaar niet eens de eerste nick de zo irritant was. Dus adem in, adem uit
quote:Witches schreef op 01 juli 2016 @ 20:44:

Madameya (mag ik je als maya aanspreken?),

Sap is niet geband door jou. Jouw topic was niet het enige waar ze zo lastig deed. Blijkbaar niet eens de eerste nick de zo irritant was. Dus adem in, adem uit

Jullie weten niet half wat voor berichtjes ze me gestuurd heeft. En dat zal ik jullie ook besparen.

Moest het van me afzetten en jullie waren het slachtoffer.

Sorry
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 20:40:

Echt hou op hiermee. Je bereikt er helemaal niks mee. Neem een andere nick en forum gezellig mee. Dit gaat nergens over. Sap is hier niet meer dus wat er op FB gebeurt laat dat lekker daar. Gewoon negeren.Dit!
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:45:

[...]

Jullie weten niet half wat voor berichtjes ze me gestuurd heeft. En dat zal ik jullie ook besparen.

Moest het van me afzetten en jullie waren het slachtoffer.

Sorry Blokkeren. Echt. Hopelijk houdt ze dan op met jou lastig vallen.
quote:doornroosje9 schreef op 01 juli 2016 @ 20:40:

[...]

Jij bent niet de schuldige. Dat mens moet iedereen met rust laten. Echt, ze gaat veel en veel te ver hoor.

Ja vind ik ook.

Ze weet het alleen zo te brengen dat ik compleet in de war ben.
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:48:

[...]

Ja vind ik ook.

Ze weet het alleen zo te brengen dat ik compleet in de war ben.Als er iemand compleet in de war is... Blokkeer haar maar en zeker niet op reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven