Het stamcafé XVI
vrijdag 1 juli 2016 om 21:53
vrijdag 1 juli 2016 om 21:57
vrijdag 1 juli 2016 om 22:02
quote:rosanna08 schreef op 01 juli 2016 @ 21:53:
mijn oma maakte vroeger soms griesmeelpudding met bessensaus, speciaal voor mij als ik kwam eten. Niet iedere keer, want ik at nogal vaak bij oma
Oh en idd beschuit met yoghurt en denk ook tova en rozijntjes Basis van m'n oma; melk koken. Beschuit erin. Klein Beetje suiker.
mijn oma maakte vroeger soms griesmeelpudding met bessensaus, speciaal voor mij als ik kwam eten. Niet iedere keer, want ik at nogal vaak bij oma
Oh en idd beschuit met yoghurt en denk ook tova en rozijntjes Basis van m'n oma; melk koken. Beschuit erin. Klein Beetje suiker.
vrijdag 1 juli 2016 om 22:05
Mijn opa (daar heb je die ouwe lul weer, sorry hoor) vond dat mijn oma geen eieren kon koken. Vijftig jaar lang hebben ze daar ruzie over gehad, in de meest schilderachtige bewoordingen, want allebei opgegroeid op de Wallen . Op een goeie dag had oma weer eens eieren gekookt en opa had zijn exemplaar zowaar zwijgend naar binnen gewerkt. "Goh", zei oma tijdens ons traditionele sigaretje-na-het-ontbijt, "opa heeft niet eens commentaar gehad op mijn ei!"
Een half uurtje later vroeg ze opa of hij nog 'iets wilde'. Waarop opa liefdevol gromde "Nee alsjeblieft zeg, ik ben al lang blij dat ik nog het leven heb, want dat ei van jou was zo godskolere hard daar ben ik zowat in gestikt!"
Oma en ik zijn toen nog maar een sigaretje gaan roken, om eens naar behoren uit te kunnen stikken van het lachen
Een half uurtje later vroeg ze opa of hij nog 'iets wilde'. Waarop opa liefdevol gromde "Nee alsjeblieft zeg, ik ben al lang blij dat ik nog het leven heb, want dat ei van jou was zo godskolere hard daar ben ik zowat in gestikt!"
Oma en ik zijn toen nog maar een sigaretje gaan roken, om eens naar behoren uit te kunnen stikken van het lachen
vrijdag 1 juli 2016 om 22:21
Waarom zingen mensen in de douche?
Waarom zingen mensen die niet kunnen zingen in de douche?
Waarom kan de dochter van mijn buren niet zingen?
Waarom logeert ze alweer bij pa en ma?
Terwijl ik in stilte stond te douchen kon ik al meegenieten en nu nog steeds. Waarom zegt niemand er daar iets van?
Jullie begrijpen dat dit nogal belangrijke levensvragen zijn
Waarom zingen mensen die niet kunnen zingen in de douche?
Waarom kan de dochter van mijn buren niet zingen?
Waarom logeert ze alweer bij pa en ma?
Terwijl ik in stilte stond te douchen kon ik al meegenieten en nu nog steeds. Waarom zegt niemand er daar iets van?
Jullie begrijpen dat dit nogal belangrijke levensvragen zijn