Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Nog een mooi liedje

https://www.youtube.com/watch?v=7T5hYlUsQ0s

Nooit live gehoord, want tegen die tijd dat ik het ontdekte had de zanger zich al ruimschoots van het leven beroofd. Wel een keer mijn enkel gebroken toen ik er zo nodig op moest dansen, in een vage disco in Enschede. Ik kan niet dansen dus.
quote:Phoolan schreef op 02 juli 2016 @ 03:22:

[...]

Oef wat vroeg. Vind je het nog steeds leuk daar?Nou vanmiddag zo tegen vijven had ik het er wel een beetje mee gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:24:

Nog een mooi liedje

https://www.youtube.com/watch?v=7T5hYlUsQ0s

Nooit live gehoord, want tegen die tijd dat ik het ontdekte had de zanger zich al ruimschoots van het leven beroofd. Wel een keer mijn enkel gebroken toen ik er zo nodig op moest dansen, in een vage disco in Enschede. Ik kan niet dansen dus.Ik zie Rod Steward, he is still aliveee hoor
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:24:

[...]

Nou vanmiddag zo tegen vijven had ik het er wel een beetje mee gehad Maar waarom ben je dan nu nog op? Bioklokje van slag?
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
quote:Phoolan schreef op 02 juli 2016 @ 03:27:

[...]

Ik zie Rod Steward, he is still aliveee hoor Ik ook, die doet 't nog best
quote:Phoolan schreef op 02 juli 2016 @ 03:27:

[...]

Ik zie Rod Steward, he is still aliveee hoor

Misklikje, sorry, Ik bedoelde deze:

https://www.youtube.com/watch?v=7PtvIr2oiaE
quote:nbk schreef op 02 juli 2016 @ 03:27:

[...]

Maar waarom ben je dan nu nog op? Bioklokje van slag?Nee hoor, ik ben van origine een nachtmens en in de nacht van vrijdag op zaterdag vier ik dat altijd even lekker uit
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:30:

[...]

Misklikje, sorry, Ik bedoelde deze:

https://www.youtube.com/watch?v=7PtvIr2oiaEOehh, ook goed
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:31:

[...]

Nee hoor, ik ben van origine een nachtmens en in de nacht van vrijdag op zaterdag vier ik dat altijd even lekker uit Ja, dat herken ik wel. Helaas heb ik weer een 9 to 5 baan
quote:Phoolan schreef op 02 juli 2016 @ 03:34:

[...]

Ja, dat herken ik wel. Helaas heb ik weer een 9 to 5 baan Ik ben er heel goed in geworden, in veel te vroeg opstaan. Als ik de volgende dag veel te vroeg op moet ga ik ook heel braaf veel te vroeg naar bed. Maar op vrijdag interesseert het me allemaal geen ruk en dan ga ik lekker nachtbraken. Ik vind het vooral leuk om het weer licht te zien worden
En hoeveel uur slaap je dan?
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:31:

[...]

Nee hoor, ik ben van origine een nachtmens en in de nacht van vrijdag op zaterdag vier ik dat altijd even lekker uit

nachtmensen.

Wel knap als je op de muziek van Joy Division je enkel kunt breken
Gewoon, acht. Dit geintje haal ik alleen op vrijdag uit. Als ik om vier uur mijn nest uit moet ga ik braaf om acht uur naar bed. Erg he?
Das inderdaad een prestatie ja
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:42:

Gewoon, acht. Dit geintje haal ik alleen op vrijdag uit. Als ik om vier uur mijn nest uit moet ga ik braaf om acht uur naar bed. Erg he?Om acht uur?? En dan slaap je ook echt enzo?!?
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 03:42:

Gewoond, acht. Dit geintje haal ik alleen op vrijdag uit. Als ik om vier uur mijn nest uit moet ga ik braaf om acht uur naar bed. Erg he?Ik heb ook jaren een baan gehad waarbij ik soms om 4:00 op moest, maar ik viel niet eerder in slaap dan 2300, lukte niet
quote:nbk schreef op 02 juli 2016 @ 03:44:

[...]

Om acht uur?? En dan slaap je ook echt enzo?!?Ja. Als ik besluit dat ik moet slapen slaap ik. En als ik besluit dat ik wakker wil blijven blijf ik wakker.
Ik ga nu trouwens wel zo'n beetje slapen, al zal het geen acht uur worden. Truste!
Trusten!
Sleep tight LV
Nou, daar ben ik alweer. Uit bed gespoond door Kees.

Ik ging heel laat naar bed, hij nog veel later, was eerst nog film gaan kijken en douchen en kwam met snode plannen de koffer in.

Was 'ie helemaal op mijn kant van het bed, als een blokje LEGO, tegen me aangeschoven, toch maar in slaap gevallen met dat grote lijf, zodat ik letterlijk met een been uit bed lag!

Dus nu ben ik maar naar beneden gegaan en ik zit nu op mijn erf die twee Mexicanen van me uit te laten.

Goodmorning!
Ook goedemorgen!

Ik 'moet' zo naar de kapper, dus is moest de wekker zetten op de enige dag in de week dat ik kan uitslapen. Beetje stom gepland, maar 9.00 uur was nog de enige mogelijkheid bij mijn kapper. En morgen gaat ze drie weken dicht ivm met vakantie dus echt geen keus, tenzij ik lang haar zou willen.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 juli 2016 @ 03:10:

[afbeelding]

Gewoon niks zeggen, aanvallen en de afwas laten staan voor de ochtendploeg.Potverdorie!
quote:Eleonora-1 schreef op 02 juli 2016 @ 07:04:

Nou, daar ben ik alweer. Uit bed gespoond door Kees.

Was 'ie helemaal op mijn kant van het bed, als een blokje LEGO, tegen me aangeschoven, toch maar in slaap gevallen met dat grote lijf, zodat ik letterlijk met een been uit bed lag !

Goedemorgen nachtbrakers, vroege vogels en 'opstarterters'!

Ik ben even naar de bakker geweest. Heeft iemand al koffie gezet?

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ow, ik zie het al: Koffie staat er niet, afwas wel. Oh Well... Man snurkt toch nog...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven