Goede zaterdagmorgen!

02-07-2016 10:16 55 berichten
Hallo allemaal!

Wat is de week razendsnel gegaan. Realiseerde me vanmorgen niet eens dat het alweer zaterdag is.

Vandaag is voor mij boodschappendag, dus ik moet er op uit.

Zit er aan te denken weer mijn dieet te veranderen en over te gaan op vegetarisch, maar ik vind het moeilijk om dan te kiezen wat ik moet eten en omdat ik aardappelen, rijst en pasta heb geschrapt, blijft er maar bitter weinig over om lekker te eten en altijd een salade gaat ook tegen staan. Nou ja, ik zie wel. Straks een lijstje maken en de boer op. Misschien dat ik naar de Gimsel ga en eens rond kijk wat zij te bieden hebben, ik zie wel.

Als het weer een beetje meezit dan ga ik misschien nog even naar de mart en een rondje stad, maar dat zie ik later op de dag wel.

Wat hebben jullie voor plannen? Moeten jullie ook of ben je vrij om te doen en laten wat je wilt?

Ik ben nieuwsgierig naar jullie plannen.
quote:Nijevelt schreef op 02 juli 2016 @ 10:57:

Ik doe het vandaag rustig aan. Gisteren een latertje.

Net gedoucht, zo eens even kijken of ik scones kan bakken en vanmiddag lekker naar de Tour kijken.

Oh lekker, scones. Geniet er van.

Veel plezier met de tour!

Fijne zaterdag!
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:55:

[...]

Oeh, dat is een lastige. Wel goed dat je op Viva niet hoeft te praten en toch iedereen de oren van de kop kan kletsen.

Zo heeft ieder nadeel dan toch weer een voordeel.

Ik wens je beterschap en eet lekker veel ijsjes, je hebt nu een goed excuus.

Fijne dag!Bedankt, al beginnen de ijsjes een beetje m'n neus uit te komen haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 10:57:

[...]

Dat is een plan inderdaad. Nog niet bij stil gestaan. Bedankt voor de tip, het is een goeie,

Ja, laten we het hopen.

Fijne dag voor jou. Ik eet een paar dagen per maand vlees (zo min mogelijk) omdat ik niet altijd aan m'n essentiele eiwitten toekom óf omdat ik anders vlees weg moet gooien. Vandaar
Later is nu
Mooie prijs, Cateautje. Ik heb ooit een 1/5 staatslot als kerstpakket gekregen. Daar viel toen fl. 10,- op. Toen ik mijn 2 gulden ging ophalen vroeg die vrouw bij de Primera "wilt u daarvan een nieuw lot kopen? "

Heb mijn planning al in het andere topic gezet. Zo hardlopen, kinders blijven thuis, vind ik met 6 en 10 nog best een beetje tricky. Vooral onderling dan
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Dreamer schreef op 02 juli 2016 @ 11:00:

[...]

Ik eet een paar dagen per maand vlees (zo min mogelijk) omdat ik niet altijd aan m'n essentiele eiwitten toekom óf omdat ik anders vlees weg moet gooien. Vandaar

Ja, die eiwittentoestand is een ding. Ik heb een tijd a la minute lapjes gegeten en toen kwam ikm toch ook eiwitten tekort, dus hoe ik dat dan verder moet aanvullen....

Het schijnt dat soya het ook niet helemaal is, in verband met de schildklier.

Ik moet gewoon mijn draai vinden. Komt goed,
ik ga sporten, en jaa vanaaf weer gezellig werken lang leven de horeca
Hier zometeen hopelijk met 3tjes even op pad nadat onze kleine de volgende fles weer op heeft.

Als het droog blijft, kunnen we misschien even lekker wandelen door de stad ofzo.

Fijne zaterdag!
quote:streepjessokken schreef op 02 juli 2016 @ 11:01:

Mooie prijs, Cateautje. Ik heb ooit een 1/5 staatslot als kerstpakket gekregen. Daar viel toen fl. 10,- op. Toen ik mijn 2 gulden ging ophalen vroeg die vrouw bij de Primera "wilt u daarvan een nieuw lot kopen? "

Heb mijn planning al in het andere topic gezet. Zo hardlopen, kinders blijven thuis, vind ik met 6 en 10 nog best een beetje tricky. Vooral onderling dan

Heb je dat lot toen gekocht? Voor hetzelfde geld valt de hoofdprijs erop. Wat een valstrik eigenlijk.

Ach, dat lossen ze zelf wel op. De verhoudingen liggen ineens heel anders als er geen ouders bij zijn, dan worden ze meestal ineens heel serieus, vooral als je aan ze vraag goed op elkaar te passen. Komt goed.

Loop jezelf nou niet de grond in om zo snel mogelijk weer thuis te zijn, want dan is het plezier er van af en kom je uitgeput thuis, haha.

Geniet!
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 11:03:

[...]

Ja, die eiwittentoestand is een ding. Ik heb een tijd a la minute lapjes gegeten en toen kwam ikm toch ook eiwitten tekort, dus hoe ik dat dan verder moet aanvullen....

Het schijnt dat soya het ook niet helemaal is, in verband met de schildklier.

Ik moet gewoon mijn draai vinden. Komt goed, Je kunt anders ook een keer langs een diëtist gaan. Die weet gewoon nét iets meer. Je hebt alleen wel kans dat die je weer aan de koolhydraten wil hebben.
Later is nu
quote:nijntje021 schreef op 02 juli 2016 @ 11:07:

ik ga sporten, en jaa vanaaf weer gezellig werken lang leven de horeca

Geniet van je sportmoment en maak iets leuks van je werk, dan het je een topzaterdag.

Fijne dag!
Hoi Cateautje,

Je kunt ook gedeeltelijk vlees schrappen uit je menu. Hebben wij ook gedaan. Niet elke dag meer vlees eten scheelt al zo veel als veel mensen dat doen. Succes met de boodschappen.

Hier vandaag de was, en de was en de strijk. Daarna alvast inpakken voor de vakantie over twee weken. Vandaag denk ik alvast de keuken van de vouwwagen. Servies zit er al in en blijft er in de stalling in. Dus niet zo heel veel werk. Ik ga alle voorraadbusjes vullen met alles wat ik mee wil nemen. Klein busjes met suiker, bloem, maïzena, koffie en thee, kleine kruidenpotjes vullen. De waterleidingen even spoelen, nieuwe batterijen in de lampjes en de pomp.
quote:happyapple schreef op 02 juli 2016 @ 11:07:

Hier zometeen hopelijk met 3tjes even op pad nadat onze kleine de volgende fles weer op heeft.

Als het droog blijft, kunnen we misschien even lekker wandelen door de stad ofzo.

Fijne zaterdag!

Is goed voor je kindje, lekker buiten, daar krijgt het spierballen van.

Geniet maar van je wandeling. Ik zal duimen dat het droog blijft.

Fijne zaterdag!
quote:Dreamer schreef op 02 juli 2016 @ 11:09:

[...]

Je kunt anders ook een keer langs een diëtist gaan. Die weet gewoon nét iets meer. Je hebt alleen wel kans dat die je weer aan de koolhydraten wil hebben.

Is een plan, want ik ben eigenlijk ook maar wat aan het vogelen hoor.

Ik eet overigens wel volkorenbrood, dus helemaal heb ik ze niet geschrapt. Heb ze toch nodig.
quote:fietsie schreef op 02 juli 2016 @ 11:10:

Hoi Cateautje,

Je kunt ook gedeeltelijk vlees schrappen uit je menu. Hebben wij ook gedaan. Niet elke dag meer vlees eten scheelt al zo veel als veel mensen dat doen. Succes met de boodschappen.

Hier vandaag de was, en de was en de strijk. Daarna alvast inpakken voor de vakantie over twee weken. Vandaag denk ik alvast de keuken van de vouwwagen. Servies zit er al in en blijft er in de stalling in. Dus niet zo heel veel werk. Ik ga alle voorraadbusjes vullen met alles wat ik mee wil nemen. Klein busjes met suiker, bloem, maïzena, koffie en thee, kleine kruidenpotjes vullen. De waterleidingen even spoelen, nieuwe batterijen in de lampjes en de pomp.

Leuk, van die vakantievoorbereidingen, dat geeft al de mood van vakantie.

Waar gaan jullie naartoe?
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2016 @ 11:14:

[...]

Leuk, van die vakantievoorbereidingen, dat geeft al de mood van vakantie.

Waar gaan jullie naartoe?Dat weten we nog niet. Vouwwagen achter de auto en kijken waar we uitkomen. Plan was Denemarken maar kijk op WEERONLINE.NL en kies Kopenhagen dan zinkt de moed je in de schoenen. Dus misschien toch maar Frankrijk.
quote:fietsie schreef op 02 juli 2016 @ 11:19:

[...]

Dat weten we nog niet. Vouwwagen achter de auto en kijken waar we uitkomen. Plan was Denemarken maar kijk op WEERONLINE.NL en kies Kopenhagen dan zinkt de moed je in de schoenen. Dus misschien toch maar Frankrijk.

Dat zijn de mooiste vakanties, de hoek omslaan en gaan en kijken waar je uitkomt. Ge-wel-dig!

Ik wens jullie een mooi avontuur en een heerlijk zonnetje en de thermostaat mag ook wel iets omhoog.

Het schijnt in zuid Frankrijk lekker te zijn nu. Nou ja, komt goed, als het je ergens niet bevalt, kruip je weer achter het stuur en ga de zon achterna. Heerlijk hoor.

Ik hou normaal niet van vakantie, maar hier maak ik een uitzondering voor.
Ik eet een paar dagen per week vegetarisch en eet veel peulvruchten: goedkoop, gezond en veelzijdig. De meeste vleesvervangers vind ik niet lekker dus die vallen allemaal af. Ik eet ook best veel zuivel en eieren maar dat verdraagt niet iedereen dus dat is misschien geen optie. Maar als je begint met een dag of twee per week vega word je vanzelf creatief, en is de overgang niet zo groot.
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft meer Gimsel is echt gierend duur! Het is de moeite waard om even om te rijden naar de ekoplaza op de binnenweg.

Fijne zaterdag!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
quote:cerulli schreef op 02 juli 2016 @ 11:35:

Ik eet een paar dagen per week vegetarisch en eet veel peulvruchten: goedkoop, gezond en veelzijdig. De meeste vleesvervangers vind ik niet lekker dus die vallen allemaal af. Ik eet ook best veel zuivel en eieren maar dat verdraagt niet iedereen dus dat is misschien geen optie. Maar als je begint met een dag of twee per week vega word je vanzelf creatief, en is de overgang niet zo groot.

Peulvruchten eet ik ook twee keer per week. Ik neem inderdaad geen zuivel, maar eieren wel.

Ja, ik denk dat ik dat maar doe.

Dank je voor de tips.

Fijne dag!
quote:pointdexter schreef op 02 juli 2016 @ 11:38:

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft meer Gimsel is echt gierend duur! Het is de moeite waard om even om te rijden naar de ekoplaza op de binnenweg.

Fijne zaterdag!

Oh, okay. Dank je, dat zal ik dan zeker doen.

Goeie tip!

Fijne zaterdag!
Leuk om te lezen wat iedereen zoal doet.

Kids zijn bij oma&opa dus wij lekker lang in bed blijven liggen. Ondertussen wel een paar wasjes gedraaid. Laat ontbeten. Knieoefeningen gedaan (heb chondromalacie).

Deze namiddag naar het circus (staat hier op een pleintje in de straat) en boodschappen doen (doen we normaal 's morgens maar we hadden geen zin).

Verder beetje spelen met de kids (misschien filmpje kijken want het regent hier ) en wat lezen/kleuren/etc. Lekker relaxed.

Morgen lentefeest van mn zus haar jongste.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Dat is weleens lekker om niet te hoeven zorgen en te doen wat je wilt. Ik hoop dat je er van genoten hebt.

Wat leuk, een circus in de straat. Kan je ook een beetje achter de coulissen kijken? Dat vind ik geweldig om te zien wat er allemaal achter steekt.

Vooral ook leuk als je kinderen bij je hebt, die gezichtjes zijn zo prachtig dan, haha.

Heel veel plezier gewenst.

Heel fijne zaterdag gewenst.
Ik ga zo een beestje huishouden, en dan mag ik wat leuks doen. Weet alleen nog niet wat: boek lezen, kleurplaat afmaken of een spelletje op de computer spelen.
quote:blueeyes*3 schreef op 02 juli 2016 @ 12:01:

Ik ga zo een beestje huishouden, en dan mag ik wat leuks doen. Weet alleen nog niet wat: boek lezen, kleurplaat afmaken of een spelletje op de computer spelen.

Je mag toch altijd iets leuks doen?

Het lijkt me wel heerlijk om de rust te vinden in kleuren en dan een boek te gaan lezen, dan zit je er echt koninklijk relaxed bij. Lekker kopje thee erbij, wat te knabbelen. Heerlijk toch?

Wat je ook besluit, geniet er van.

Fijne dag!
Ik stond vanochtend om 10 uur bij de H&M voor de deur voor twee zomerjurkjes. Dat online bestellen is nog steeds onhandig daar, duurt vaak daaaagen terwijl ik in vijf minuten erheen fiets

Ik heb zin om een stuk langs de weilanden te fietsen vanmiddag, maar die wind hier... Hmm... Anders wordt het stofzuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven