Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

*overweegt zélf naast Sjaf op bank te gaan zitten, zodat Pep verder kan met Griekenlandtips... is nu volledig in vakantiestemming *
Peas on earth!
Hahaha, Erwt. *ziet Erwt en Sjaf al voor zich op de bank*

*probeert beeld uit hoofd te poesten, want best eng en niet kloppen *
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 26 november 2008 @ 21:02:

Hahaha, Erwt. *ziet Erwt en Sjaf al voor zich op de bank*

*probeert beeld uit hoofd te poesten, want best eng en niet kloppen **krijgt zelf ineens een omgekeerd beeld voor ogen van Pep en Xan en denkt: *
Peas on earth!
whahahahahahaaaaaaaaaaaa

Ik ga Ier even aandacht geven, want die is net terug en vrij gesloopt van zeulen met laminaat.

Tsskkk.... en jullie laten mij hier helemaal alleen? Simpelweg omdat ik een man heb die (nu even) geen aandacht nodig heeft...?!
Peas on earth!
De mijne heeft ook geen aandacht nodig, hoor, want die onze achtste (I know) computer in elkaar aan het zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoi en Doei
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Achtste?!
Peas on earth!
Hoi
Peas on earth!
Doei!

Hoest nu Vishje?
Peas on earth!
Tip van de dag: truffelkruidnootjes van Bolletje!

Zaten zomaar in Xan's schoen gisteren

Ik hoor nu Het Geluid van Q voor de achtste keer achter elkaar hier, omdat Xan besloten heeft 49000 euro te winnen . Klaarblijkelijk is het daarvoor nodig dat hij het geluid zelf ook imiteert...
Peas on earth!
Zijn jullie er al achter wat het is Erwt?

Moggeh, weer een fantastische dag lies ahead of me filled with crappy work and a whole lot of headache. Dus

Starreke meisje, veel succes met gesprek straks
Goedemorgen

Succes Star

Geluid van Q, was dat?

Ik ben nog thuis en gaat nog steeds niet lekker met stomme buik.

Werkze, Peppa
Heb je al contact met huisarts gehad over buik Inad? Vervelend dat je je nog niet lekker voelt

Geluid van Q-music moet nog geraden worden en is nu een end richting de 50.000 euro waard gok ik

Voel me best goed vandaag, ben begonnen met Valeriaan slikken en hoewel het gisteren but ging voel ik me nu dus okay. Zo stom om te voelen dat het voornamelijk ook een lichamelijke opluchting is; ik voel letterlijk de spanning van me afvallen en m`n lichaam ontspannen. Maar goed, het is dus nog niet alleen maar halleluja en heb morgenochtend afspraak met huisarts over hoe met spanningsklachten het beste om te gaan.
Kess, hoe bevalt het werkloos zijn?

Luun, hoe is het bij jullie?
jullie zijn leuk

Juna: ' ik wil niet die bloes aan, dan word ik ziek hoor....'

Tsss....
Fijn, Pep, dat spanning wegvalt. Goed om het er verder met HA over te hebben.

Ik ben gistermiddag even geweest naar HA en moet het gewoon uitzieken. Heb nu Norit en dat helpt wel wat, net als toast eten (wie noemde dat ook alweer? Bedankt nog in elk geval ). En zie ook NS..
Oh kruispost..

Juna

Chica ook erg. Wil heel veel kleren niet meer aan omdat ze niet prinsesserig genoeg zijn *huilt hard*

Heb zo mijn best gedaan er een stoere hippichick van te maken, maar hopeloos gefaald. Vervloekt zij dat hele f...... Disney Concern. Tssskk
Juna

Eow, er wordt over je geklaagd in het mod topic vanwege onbehoorlijk taalgebruik
Ben een keer op Kreta en een keer op Rhodos geweest en ik zeg: niet doen. Wat een bleeeeeeeegh. Gewoon, bleeeegh bleeugh bah stom.
Gut, dat was een grapje.... sjonge jonge...
Ja dat snapte ik. En Pammie. En de rest vast ook wel. Maar ja, je hebt ze er tussen...
Oh dat ging zeker over de eh hoe ging t ook alweer... iets met tyfushoer?

Eow toch, foei

Hoest met jou, Star?
Rhodos en Kreta zijn ook bleegh

Juna

Kan niet in NS maar fijn dat je je wat beter voelt Inad. Ik eet altijd pakken vol melba-toastjes. Nog best mjammie ook vinnik.

Ik moet weer opnieuw met zoektocht naar tijdschrift beginnen want vind Esta niet bijzonder. Iemand de Flow al eens gelezen? Ben toch ernstig aan het overwegen om hele abo maar op te zeggen want vind weinig de moeite waard geloof ik
Het gaat, zo weer even slapen want ben moe moe moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven