Lijf & Lijn alle pijlers

BCAS kliniek brussel

01-07-2016 12:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik ben pas nieuw hier op de forum ik wil liposuctie met bilvergroting bij de BCAS kliniek heeft er iemand ervaring mee en zo ja zou ik graag meer informatie willen grtjs Anita
Meer informatie vind je bij de kliniek lijkt mij.
Dus ze moeten het vet op je buik weg zuigen en op je bil inspuiten?

Misschien een gekke optie, maar wel eens van google gehoord? Zo niet klik maar op deze link
Ik ben niet stuntelig, hooguit beetje onhandig.
Onprofessionele site, prijzen te laag. En bilvergroting? Fan van Kim?
Hoii

@anitacali In andere topic heb ik hm veel voorbij zien komen. Over het algemeen zijn ze erg positief. Ik heb over 2 weken een afspraak staan voor de zelfde behandeling.

@star een bilvergroting is niet alleen voor mensen die op die kim willen lijken. Sommige mensen willen gewoon wat meer ronding.
quote:Taki_taki schreef op 03 juli 2016 @ 07:41:

Hoii

@anitacali In andere topic heb ik hm veel voorbij zien komen. Over het algemeen zijn ze erg positief. Ik heb over 2 weken een afspraak staan voor de zelfde behandeling.

@star een bilvergroting is niet alleen voor mensen die op die kim willen lijken. Sommige mensen willen gewoon wat meer ronding.
Heeft iemand een brazilianbutlift laten doen in brussel bij dokter darius?ik heb 18 januari een afspraak maar twijfel omdat er weinig info is en er contant betaald moet worden
Haï anitacali

Heb je al wat meer info over bcas ik ben ook van plan om deze ingreep daar te laten doen.

Groet mar
quote:Mdj74 schreef op 09 december 2016 @ 12:51:

Haï anitacali

Heb je al wat meer info over bcas ik ben ook van plan om deze ingreep daar te laten doen.

Groet mar

Oud topic, betwijfel of je nog antwoord gaat krijgen.

Maar serieus, wat is er mis met sporten? Met squats en lunges kan je mooie billen krijgen.
Heb ik n week geleden laten doen en tot nu zie ik geen verschil. Hij heeft war vet vanuit mn flanken door naar mn billen gespoten en dat terwijl ik lipo aan mn buik maag flanken rug en armen heb laten doen. Bijna 4 liter vet waarvan dus nog geen een derde terug is gespoten. Ik kan nu nog nergens verschil zien maar ben maar n week geleden geopereerd en iedeteen zegt dat ik dus geduld moet hebben.
Roselily schreef:
12-12-2016 23:06
Heb ik n week geleden laten doen en tot nu zie ik geen verschil. Hij heeft war vet vanuit mn flanken door naar mn billen gespoten en dat terwijl ik lipo aan mn buik maag flanken rug en armen heb laten doen. Bijna 4 liter vet waarvan dus nog geen een derde terug is gespoten. Ik kan nu nog nergens verschil zien maar ben maar n week geleden geopereerd en iedeteen zegt dat ik dus geduld moet hebben.
Zie je nu wel verschil ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven