BCAS kliniek brussel
zondag 3 juli 2016 om 07:41
Hoii
@anitacali In andere topic heb ik hm veel voorbij zien komen. Over het algemeen zijn ze erg positief. Ik heb over 2 weken een afspraak staan voor de zelfde behandeling.
@star een bilvergroting is niet alleen voor mensen die op die kim willen lijken. Sommige mensen willen gewoon wat meer ronding.
@anitacali In andere topic heb ik hm veel voorbij zien komen. Over het algemeen zijn ze erg positief. Ik heb over 2 weken een afspraak staan voor de zelfde behandeling.
@star een bilvergroting is niet alleen voor mensen die op die kim willen lijken. Sommige mensen willen gewoon wat meer ronding.
dinsdag 6 december 2016 om 19:57
quote:Taki_taki schreef op 03 juli 2016 @ 07:41:
Hoii
Hoii
zaterdag 10 december 2016 om 18:16
quote:Mdj74 schreef op 09 december 2016 @ 12:51:
Haï anitacali
Heb je al wat meer info over bcas ik ben ook van plan om deze ingreep daar te laten doen.
Groet mar
Oud topic, betwijfel of je nog antwoord gaat krijgen.
Maar serieus, wat is er mis met sporten? Met squats en lunges kan je mooie billen krijgen.
Haï anitacali
Heb je al wat meer info over bcas ik ben ook van plan om deze ingreep daar te laten doen.
Groet mar
Oud topic, betwijfel of je nog antwoord gaat krijgen.
Maar serieus, wat is er mis met sporten? Met squats en lunges kan je mooie billen krijgen.
maandag 12 december 2016 om 23:06
Heb ik n week geleden laten doen en tot nu zie ik geen verschil. Hij heeft war vet vanuit mn flanken door naar mn billen gespoten en dat terwijl ik lipo aan mn buik maag flanken rug en armen heb laten doen. Bijna 4 liter vet waarvan dus nog geen een derde terug is gespoten. Ik kan nu nog nergens verschil zien maar ben maar n week geleden geopereerd en iedeteen zegt dat ik dus geduld moet hebben.
woensdag 7 maart 2018 om 16:01
Zie je nu wel verschil ?Roselily schreef: ↑12-12-2016 23:06Heb ik n week geleden laten doen en tot nu zie ik geen verschil. Hij heeft war vet vanuit mn flanken door naar mn billen gespoten en dat terwijl ik lipo aan mn buik maag flanken rug en armen heb laten doen. Bijna 4 liter vet waarvan dus nog geen een derde terug is gespoten. Ik kan nu nog nergens verschil zien maar ben maar n week geleden geopereerd en iedeteen zegt dat ik dus geduld moet hebben.