Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 juli 2016 @ 11:18:

[...]

Het is soms wel fijn om de mening van anderen te horen vind ik.Ik ook, hoewel iedereen zijn/haar mening natuurlijk baseert op het eigen idee van de veiligheid op stations. Nu De Vader heeft bekeken hoe de overstapplekken eruit zien, vindt hij het prima.
Ik heb ook buikpijn. Zoon vliegt in het najaar naar Kathmandu. Met Turkish Airlines en een stop op Istanbul. Dat is het probleem nog niet. Dat zal nu wel veilig zijn. Buikpijn heb ik van zijn plan om de trekking te doen naar basecamp Mt. Everest.
Ow Yas, daar zou ik ook buikpijn van hebben! Is hij een ervaren klimmer?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik lunch met een broodje taart. Hmmmm mascarpone met limoen en munt en daar aardbeien op.

Lekker Oudblond.

Yas: dat snap ik. Ervaren klimmer?

Ik ga zo weer op pad.
Nee, zeker geen ervaren klimmer. Hij kan rotsklimmen, dat wel, maar geen alpine. En het is zo hoog daar. Hoogteziekte.
Als de wiedeweerga gaan trainen nu dan.
quote:Star schreef op 04 juli 2016 @ 12:52:

Als de wiedeweerga gaan trainen nu dan.In his dreams. Gaat ie niet doen.
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 12:37:

Ik heb ook buikpijn. Zoon vliegt in het najaar naar Kathmandu. Met Turkish Airlines en een stop op Istanbul. Dat is het probleem nog niet. Dat zal nu wel veilig zijn. Buikpijn heb ik van zijn plan om de trekking te doen naar basecamp Mt. Everest. Jemig, dat is ook wel ontzettend gaaf heftig!! Die van mij zijn pas 9 en 11 dus die gaan voorlopig nog braaf met ons mee, maar ooit krijgen wij dit natuurlijk ook. Lesje loslaten, pfffff Yas
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 12:55:

[...]

In his dreams. Gaat ie niet doen. Mag je dan die klim wel maken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 juli 2016 @ 12:58:

[...]

Mag je dan die klim wel maken?Ja.
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 12:49:

Nee, zeker geen ervaren klimmer. Hij kan rotsklimmen, dat wel, maar geen alpine. En het is zo hoog daar. Hoogteziekte. Djeezzz hier zou ik ook ongerust van worden. Hoe komt hij bij dit plan?
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 12:59:

[...]

Ja. Nee echt? Welke verzekering dekt dat dan? Welke reisleider wil dit? Getver!
quote:Oudblond schreef op 04 juli 2016 @ 12:59:

[...]

Djeezzz hier zou ik ook ongerust van worden. Hoe komt hij bij dit plan?Zeker grote fan van Bear Grylls. Ik ook. Dus wil ik ook de ME beklimmen. Maar dan in mijn dromen.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 juli 2016 @ 12:56:

[...]

Jemig, dat is ook wel ontzettend gaaf heftig!! Die van mij zijn pas 9 en 11 dus die gaan voorlopig nog braaf met ons mee, maar ooit krijgen wij dit natuurlijk ook. Lesje loslaten, pfffff Yas

Hij is overal geweest. En alles in zijn eentje met zijn backpack toen hij niet meer meeging met ons. Afrika, US, veel landen in Azie en daar had ik wel een beetje buikpijn van, dat hou je toch, maar Nepal? Gadver.

En ik ken die klimmers die daar rondhangen. Mafklappers zijn het. Ze zijn en denken anders.
quote:Oudblond schreef op 04 juli 2016 @ 12:59:

[...]

Djeezzz hier zou ik ook ongerust van worden. Hoe komt hij bij dit plan?Heeft ie al jaren in zijn hoofd. En wij kennen klimmers en zo.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 juli 2016 @ 13:00:

[...]

Nee echt? Welke verzekering dekt dat dan? Welke reisleider wil dit? Getver!Heel normaal daar. Ze slepen je gewoon tot aan basecamp. Hoger niet.
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 12:55:

[...]

In his dreams. Gaat ie niet doen. Dan snap ik dat je het niet leuk vindt.
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 13:03:

[...]

Heel normaal daar. Ze slepen je gewoon tot aan basecamp. Hoger niet.Basecamp is al hoog
quote:Star schreef op 04 juli 2016 @ 13:04:

[...]

Dan snap ik dat je het niet leuk vindt.

Nee.

En zijn vader zegt: hij gaat zichzelf tegenkomen en vindt mijn angsten overdreven.

Tuurlijk. Ik word hierin nooit gehoord
quote:Star schreef op 04 juli 2016 @ 13:06:

[...]

Basecamp is al hoog

Heel hoog.

Ik weet er theoretisch alles van, ik heb rijen klimboeken. Ben er ook door gefascineerd maar alleen door boeken en films.

Niet dat ik erheen wil.
Klimmers zijn aparte mensen. Denken inderdaad anders.

Gadver, ik zou er ook naar van worden hoor.

En ja, je man heeft ergens gelijk, hij gaat zichzelf tegenkomen, maar uhm.. Dat kan vast ook op een andere manier dan naar een basecamp te klimmen. Toch?
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 13:02:

[...]

Hij is overal geweest. En alles in zijn eentje met zijn backpack toen hij niet meer meeging met ons. Afrika, US, veel landen in Azie en daar had ik wel een beetje buikpijn van, dat hou je toch, maar Nepal? Gadver.

En ik ken die klimmers die daar rondhangen. Mafklappers zijn het. Ze zijn en denken anders.

De toeristen zitten niet in hetzelfde kamp als de klimmers zag ik.

Vaak 6 á 7 uur lopen per dag, heftig hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 13:07:

[...]

Heel hoog.

Ik weet er theoretisch alles van, ik heb rijen klimboeken. Ben er ook door gefascineerd maar alleen door boeken en films.

Niet dat ik erheen wil.Same here. Het is echt een heftige trip, ook al ga je 'maar' naar basecamp. Sjonge. Is het type dat eerlijk omdraait en teruggaat als het toch te zwaar is, of meer type 'ik zet hoe dan ook door en negeer mijn verstand'?
quote:Peacy schreef op 04 juli 2016 @ 13:08:

Klimmers zijn aparte mensen. Denken inderdaad anders.

Gadver, ik zou er ook naar van worden hoor.

En ja, je man heeft ergens gelijk, hij gaat zichzelf tegenkomen, maar uhm.. Dat kan vast ook op een andere manier dan naar een basecamp te klimmen. Toch?

Exman

Het zit in zijn hoofd. Krijg je er niet uit. Heb alles al uit de kast getrokken. Tevergeefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven