Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hier wel. mooi rose is niet lelijk
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2016 @ 14:22:

Hier op de laptop nog niks veranderd.

Het zou kunnen dat je een paar keer moet refreshen voordat de wijziging zichtbaar is. Als dat niet helpt - even cache wissen!

Groet,

CM VIVA
Op de iPad gaat dit niet helemaal goed
Waardeloos, heb steeds rechtsboven in witte kruis in beeld

Mobiel Huawei Y625 chrome android 4.4

Popt ook iedere keer in beeld, het menu scherm als ik per ongeluk op die wiite kruis klik, zeer irritant met typen van reactie envscrolken door berichten.
quote:KaitlynTodd schreef op 05 juli 2016 @ 14:24:

Popt ook iedere keer in beeld, het menu scherm als ik per ongeluk op die wiite kruis klik, zeer irritant met typen van reactie envscrolken door berichten.

Dat is vervelend. Zou je een paar keer kunnen refreshen? Mocht het probleem zich dan alsnog voordoen, zou je mij dan een print screen willen sturen? (communitymanager@viva.nl). Dan kunnen we kijken wat er mis gaat.

Groet,

CM VIVA
quote:consuelabananahammok schreef op 05 juli 2016 @ 14:24:

Op de iPad gaat dit niet helemaal goed

Zou je een paar keer willen refreshen? Mocht het dan nog steeds niet goed gaan, dan ontvang ik graag een printscreen van je op communitymanager@viva.nl, zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,

CM VIVA
Hier ging het op mobiel niet goed maar na 3x refreshed ziet het er toppie uit.
Ja nu is het weer oke.

Ik zie alleen niet echt iets veranderd verder behalve dat het logo van viva kleiner is.

Maar aangezien ik niet van veranderingen hou , helemaal goed dus
quote:consuelabananahammok schreef op 05 juli 2016 @ 14:24:

Op de iPad gaat dit niet helemaal goedNope..... Absoluut niet
quote:Nicotientje schreef op 05 juli 2016 @ 14:34:

[...]

Nope..... Absoluut niet

Bij deze ook aan jou de vraag: zou je een paar kunnen refreshen? Dan zou alles naar behoren moeten werken. Zo niet, dan ontvang ik graag een printscreen op communitymanager@viva.nl, zodat we je verder kunnen helpen. Bedankt!

Groet,

CM VIVA
Op mijn mobiel is alles anders. Alles loopt door elkaar.
quote:KaitlynTodd schreef op 05 juli 2016 @ 14:24:

Popt ook iedere keer in beeld, het menu scherm als ik per ongeluk op die wiite kruis klik, zeer irritant met typen van reactie envscrolken door berichten.Hetzelfde hier, Samsung s5
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 14:24:

[...]

Het zou kunnen dat je een paar keer moet refreshen voordat de wijziging zichtbaar is. Als dat niet helpt - even cache wissen!

Groet,

CM VIVAHoe doe je dat op mobiel??
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 juli 2016 @ 14:23:

[...]

Zou je een paar keer willen refreshen? Het kan heel even duren voordat de wijzigingen overal zijn doorgevoerd!

Groet,

CM VIVARefreshen hielp niet, cache wissen wel. Bedankt!
IK zie alleen een heel grote logo van viva en een lijst onderwerpen aan de linker kant van mijn schorem.

Laptop met Chrome.
3x refreshen did the trick, ziet er strak uit!
Beste forummers,

Mocht de weergave nog niet in orde zijn op jouw device, dan heeft dat waarschijnlijk te maken met het feit dat de wijziging nog niet volledig door is gekomen bij jou. Een paar keer refreshen of je cache legen moet het probleem oplossen. Mocht je niet weten hoe je je cache leegt, geef dan hier even aan welk device je hebt - of Google het zelf even. Is vaak voor elke telefoon weer anders.

Groet,

CM VIVA
quote:Merlijne schreef op 05 juli 2016 @ 14:37:

[...]

Hetzelfde hier, Samsung s5Hier samsung s5 neo en refreshen hielp. Ik zit niet in chrome maar in de browser van de samsung zelf. Geen idee hoe die heet. Maar bovenin heb je in de adresbalk een refresh icoontje.
quote:Marana_ schreef op 05 juli 2016 @ 14:41:

3x refreshen did the trick, ziet er strak uit!Fijn, en dank!
quote:Deadpool schreef op 05 juli 2016 @ 14:43:

[...]

Hier samsung s5 neo en refreshen hielp. Ik zit niet in chrome maar in de browser van de samsung zelf. Geen idee hoe die heet. Maar bovenin heb je in de adresbalk een refresh icoontje.Heb al heeeeel vaak gerefreshed en meest recente cache geheugen gewist. Ik gebruik overigens wel chrome.
Hier nu ook normaal beeld. Na refreshen een keer of tig
Mooi!quote:Corona67 schreef op 05 juli 2016 @ 14:23:

Hier wel. mooi rose is niet lelijkProost.
Nope, nog steeds die irritante witte kruis. Printscreen heb ik gemaild dus dat moet binnen zijn.
Als ik mijn mobiel draai dan is witte kruis weg, maar is lastig met typen. Neem de kruis wel op de koop toe
Hier ook na tig keer refreshen nieuw forum! Ook ff cc cleaner erover gehaald. Deed ook wonderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven